Hij moet doen wat ik teken.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent de degene die de hele boel bij elkaar houdt![]()
Oei oei ....quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Neeh, hij is goed in met wat hij doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Oei oei ....
Dan moet hij nog eens terug naar school
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Ja die is ook heel mooiquote:
Iets met lassen, toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mijn vrienden hebben ook geen idee.
Nou weten we nog niet wat het isquote:
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.quote:
Zou je zeggen ja,quote:
Die ga ik zo zien...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Net neergeschoten toch of zoiets ... geen idee wie het isquote:Op woensdag 10 september 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie, samen met trump, ook bidden voor charlie kirk?
Dat is een dubbele waskop die ik geëngineerd heb. Die is om tankwagens inwendig te reinigen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weten we nog niet wat het is
Ik las ook iets over gaten boren, zoek je naar olie of doe je van die grondonderzoeken waarbij ze een paar meter grond omhoog halen in zo'n buis om te kijken hoe alle lagen in elkaar zitten en zo kunnen zien wanneer er grote dingen op de aarde plaats vonden. Zoals ijstijd en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
Soms ben ik wel trots op wat ik doe maar eigenlijk weet niemand wat ik doe.
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg laat.quote:
Ik mis het oude tijdstip...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Ik ookquote:
Waar ben jij nou weer geweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |