Hij moet doen wat ik teken.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jij bent de degene die de hele boel bij elkaar houdt![]()
Oei oei ....quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Neeh, hij is goed in met wat hij doet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Oei oei ....
Dan moet hij nog eens terug naar school
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij moet doen wat ik teken.
Ja die is ook heel mooiquote:
Iets met lassen, toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mijn vrienden hebben ook geen idee.
Nou weten we nog niet wat het isquote:
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.quote:
Zou je zeggen ja,quote:
Die ga ik zo zien...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Net neergeschoten toch of zoiets ... geen idee wie het isquote:Op woensdag 10 september 2025 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie, samen met trump, ook bidden voor charlie kirk?
Dat is een dubbele waskop die ik geëngineerd heb. Die is om tankwagens inwendig te reinigen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weten we nog niet wat het is
Ik las ook iets over gaten boren, zoek je naar olie of doe je van die grondonderzoeken waarbij ze een paar meter grond omhoog halen in zo'n buis om te kijken hoe alle lagen in elkaar zitten en zo kunnen zien wanneer er grote dingen op de aarde plaats vonden. Zoals ijstijd en zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
Soms ben ik wel trots op wat ik doe maar eigenlijk weet niemand wat ik doe.
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg laat.quote:
Ik mis het oude tijdstip...quote:Op woensdag 10 september 2025 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te laat, maar ik zit nog Slimste Mens te kijken.
Ik ookquote:
Waar ben jij nou weer geweest?quote:
In mijn hoofd ben jij nog steeds 25 of zo.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij net nog iets van 20 maanden en ik mag hier legaal posten
Halloquote:
Onder mijn steen.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar ben jij nou weer geweest?
Netjesquote:Op woensdag 10 september 2025 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een dubbele waskop die ik geëngineerd heb. Die is om tankwagens inwendig te reinigen.
Een of andere enge rechtse influencer uit de stal van Trump en consorten.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Net neergeschoten toch of zoiets ... geen idee wie het is
Hallo, doei!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik vind wel dat Herman van Zandt het goed doet, samen met Paulien Cornelissen.
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo, doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok al. Slaap lekker.
![]()
Kon je daar niet blijven?quote:
Hier gaat het prima hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja wel ok momenteel.Jij en domni nog een setje? volgens mij wel
En hoe gaat het met jou?
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen.
Niet een reep chocolade?quote:
Zeg, ik tik je andere oog dicht he.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kon je daar niet blijven?
Ah leukquote:Op woensdag 10 september 2025 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pullup, ik kijk wel regelmatig voor de vogeltjes hier.![]()
Die heb ik gezien. Moet de aflevering van vandaag nog zienquote:Op woensdag 10 september 2025 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg laat.
Heb je Isabel Brinkman al gezien, ik herkende haar eerst niet.
Ok, ik zat er dus volledig naast.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.
Natuurlijk wel, als die reep maar groot genoeg isquote:
Maar jij bent toch lasser?quote:Op woensdag 10 september 2025 22:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik, wij, werken aan gasturbines. Die machines zorgen dat er stroom is. Het onderhoudt aan die machines doe ik met collega's en we doen dat vooral in europa en Afrika.
Ahw en slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah leuk
Ik ga er overigens ook zo in want ga er ook weer vroeg uit moeten morgenochtend maar altijd leuk als je hier langskomt
Zo'n hele grote van Milka, die heb ik nog nooit gehad maar volgens mij zitten daar dan allemaal kleintjes in, mijn zoon had een paar jaar geleden wel een hele grote toblerone voor mij besteld, iets van 4,5 kilo was dat ding.quote:Op woensdag 10 september 2025 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als die reep maar groot genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |