quote:Op woensdag 10 september 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij net nog iets van 20 maanden en ik mag hier legaal posten
In mijn hoofd ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij nog heel jong.
Nee helaas weet ik dat niet meer. Het was ergens in het centrum, dat wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat heb je inderdaad weleens verteld, weet je nog waar je ging eten?
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geledenquote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
Ik voelde me al zo jarig vandaag![]()
Bedankt voor alle felicitaties
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
Oh ja! Jij ook van harte!!quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geleden
Dankjequote:
Ik ga jullie niet elke dag feliciteren.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Technisch gezien ben je natuurlijk ook een jaartje ouder dan een jaar geleden
Doen we over een half jaar weerquote:Op woensdag 10 september 2025 19:55 schreef tonja het volgende:
En je had er niets van gemerkt?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel.
Item over Poolse supermarkten, de supermarkt waar ze interviewden zit aan de overkant.
Ik stapte een keer mijn huis uit en bevond me toen opeens binnen een politieafzetting. Er was een schietpartij een paar meter verderop. Niets van gemerkt ook, tot ik buiten stond.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je had er niets van gemerkt?
Ik had eens politie aan de deur, ze zochten getuigen van een straatroof(?) bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stapte een keer mijn huis uit en bevond me toen opeens binnen een politieafzetting. Er was een schietpartij een paar meter verderop. Niets van gemerkt ook, tot ik buiten stond.
Terecht wel dat ze dan bij jou aan bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had eens politie aan de deur, ze zochten getuigen van een straatroof(?) bij mij om de hoek.
Ik kon ook mijn killerparkiet niet de schuld geven want die had ik nog niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel dat ze dan bij jou aan bellen natuurlijk.
Usual suspect Nr. 1
Daar ben ik ook een paar keer geweestquote:Op woensdag 10 september 2025 18:44 schreef Deisyy het volgende:
En vandaag was ik wandelen bij de Posbank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weetz, alles kanquote:Op woensdag 10 september 2025 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon ook mijn killerparkiet niet de schuld geven want die had ik nog niet.
Je bent schoonmaker toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
Soms ben ik wel trots op wat ik doe maar eigenlijk weet niemand wat ik doe.
[ afbeelding ]
Zelfs de foto helpt niet. Ik heb geen idee waar ik naar kijkquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Mijn vrienden hebben ook geen idee.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Zelfs de foto helpt niet. Ik heb geen idee waar ik naar kijk
Probeer het eens uit te leggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
We nemen ding A, dat wordt heet.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen.
Jij bent de degene die de hele boel bij elkaar houdtquote:Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |