We gaan nu off topic. Heb je er al eens een topic over gemaakt?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is een rijtjeswoning/doorzonwoning.
Mij kennende, vast welquote:Op woensdag 10 september 2025 14:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
We gaan nu off topic. Heb je er al eens een topic over gemaakt?
"Een Dyson cage vol"quote:Op woensdag 10 september 2025 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
24,5
Buiten 21 en volle bak zon
Nu is de zon zo'n 1,4 miljoen kilometer in doorsnede, dus dan krijg je een bak wel vol
Hier is het nu gigantische regenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
24,5
Nu is de zon zo'n 1,4 miljoen kilometer in doorsnede, dus dan krijg je een bak wel vol
Jij en Roos hebben het wel slecht met die hoge temperaturenquote:Op woensdag 10 september 2025 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
24,5
Hoe kan dit, hier alweer naar 22.5 gezakt en bewust alles dichtgehouden. Gordijnen open om de zon naar binnen te laten schijnen. En afgelopen zondag nog alles wagenwijd opengezet om zoveel mogelijk warmte te vangen in mijn huis.quote:
Midden in de zomer is dat een ellende, maar met de herfst voor deur een zegen en probeer ik het zo lang mogelijk vast te houden.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij en Roos hebben het wel slecht met die hoge temperaturen![]()
Bij mij is het in de zomer koel en in de winter koud
quote:Op donderdag 11 september 2025 09:29 schreef dick_laurent het volgende:
27,2
Zal nog wel gaan oplopen vandaag tot ruim boven de 28 gok ik
quote:
Hier is het inmiddels opgelopen naar 24quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog steeds 18
Een dekentje is nu echt nodig op de bank
En een grote stomende bak thee
23.6quote:
*klopt eroverheen BAMquote:
Wat!quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zonder kachel 17.5
Heb zo bezoek, dus even op 19 de kachel
Watje. Je hebt nog 6,5 graad te gaan voor die aan moetquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
23,5
Gaat niet echt meer van harte. December halen gaat hem niet worden zo.
@:dud0r
Ik ben er in één week al 1,5 kwijt, dus reken dat maar uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Watje. Je hebt nog 6,5 graad te gaan voor die aan moet
Rip jijquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er in één week al 1,5 kwijt, dus reken dat maar uit.
Zegt ie terwijl hier iemand de tuinslang op standje max heeft staan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Buiten ook prima uit te houden nu, 19 graden en overwegend zonnig, en een stevige wind.
Vannacht heeft het hier wel geregend, maar sinds vanochtend is het hier droog en zonnig met wat bewolkingquote:Op maandag 15 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl hier iemand de tuinslang op standje max heeft staan.
Intussen alweer droog en belangrijker, de zon is terugquote:
Helaas woon ik te ver in het noorden want hier valt het dan mee. Hopelijk alsnog een flinke oprisping, heb ik wel even zin in.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
Defuk, donder, vrijdag en zaterdag wordt het hier gewoon even 23, 26 en 27 graden
Ik heb een flinke verkoudheid te pakkenquote:Op maandag 15 september 2025 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
Ik voel me alweer min met de koelere temperaturen.
De herfst doet echt z'n intrede. Wat een verschil dan ineens, ook mentaal vooral.
Ik haal maar weer wat vitamine D in huis voor ik het weer elk jaar vergeet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken
Echt verschrikkelijk dit jaargetijde.
Voor vitamine X moet u bij ons zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik haal maar weer wat vitamine D in huis voor ik het weer elk jaar vergeet.
Daar heb ik nog genoeg van.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor vitamine X moet u bij ons zijn.
Eerste gratis wollah![]()
Gr gr Mo & Samir
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
17.5
Tijd voor warme thee en dekentjes
Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
https://www.action.com/nl-nl/p/3016600/studio-home-xxl-plaid/
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.
Warme thee tijd is het altijd sinds ik geen koffie meer drink
Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeïne. Jij reden stoppen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.
Hoezo mag dit niet in de drogerquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot wasquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeïne. Jij reden stoppen?
Geen idee, ik heb ze niet gemaaktquote:
Je hebt zo een 200 milligram cafeïne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot was
En omdat ik las dat thee gezonder is dan koffie.
En nu heb ik iets van 15 smaken in huis.
Maar omdat ik zo weinig koffie dronk verder nergens last van gehad.
Ik heb er iig dusdanig weinig van gemerkt dat het mij niet is opgevallen, kan er verder niks van maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je hebt zo een 200 milligram cafeïne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.
Is dat niet veel te warm?quote:
Harder werkenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:55 schreef Servicemonster het volgende:
20 beneden en 19 boven.
Boven werk ik en dat begint wel frisjes te worden.
Dus zo maar even rondje lopen om op te warmen.
Vanochtend was het hier 21,5quote:Op woensdag 17 september 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is ie deze middag bezweken
21,9 nu.
Het moet nog avond worden hierquote:Op woensdag 17 september 2025 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vanavond was het hier 21,5
Voor het eerst sinds maanden.
Gelukkig daarna weer snel hersteld.
Zit gewoon nog lekker shirtless op de bank, like a boss
Ah vanochtendquote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet nog avond worden hier![]()
ik snap die hoge temperaturen van een aantal users die 5x per dag wisselen in dit topic steeds minder
Bij mij is dat precies andersom , maar wel altijd stabiel koud in de winter , zonder al die wisselingen 5x per dagquote:Op woensdag 17 september 2025 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah vanochtend
*calibreert tijdmachine opnieuw
Waar in hartje zomer mijn huis een vloek is, is het weer een zegen in de herfst.
Afhankelijk van de hoeveelheid zon (vandaag nul) is het verschil hier binnen tussen de ochtend en de avond de afgelopen week zo'n 1,5-2 graden.
De komende 3 dagen wordt het hier 23-27 graden
In de winter is het hier ook altijd stabiel op 19 of 20, afhankelijk van op welke stand ik hem heb gezet.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is dat precies andersom , maar wel altijd stabiel koud in de winter , zonder al die wisselingen 5x per dag
Alleen in de zomer dus niet begrijp ikquote:Op woensdag 17 september 2025 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de winter is het hier ook altijd stabiel op 19 of 20, afhankelijk van op welke stand ik hem heb gezet.
's nachts uiteraard wel koeler, maar ik heb zo'n programmeerbare thermostaat (geen smart dinges met een app of zo) zodat het al 19 0f 20 is als ik beneden kom
In de zomer kan ik alleen maar dromen van zulke temperaturenquote:Op woensdag 17 september 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen in de zomer dus niet begrijp ik
Oooh dan heb je nog ffquote:Op woensdag 17 september 2025 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de zomer kan ik alleen maar dromen van zulke temperaturen
Gelukkig is mijn plekje in de hel pas over 10-11 maanden weer gereserveerd😱
Godzijdank welquote:
Voila, mission accomplishedquote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Nog harder? Krijg het al warm bij de gedachte.
Paar ijsberen in huis halen.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:51 schreef Discombobulate het volgende:
19,5
Buiten was ook aangenaam. Voel me weer een beetje beter en hoef geen dubbele lagen aan, maar die SAD komt wel aan zeg.
Eindelijk de renovatie in zicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
17
Lekker onder een dekentje
Morgen en overmorgen als het goed is weer even warm. Dan is deze koelcel ook meer aangenaam
Volgende herfst renovatie (kreeg vandaag een brief) en dan krijg ik isolatie en eindelijk dubbelglas etc. Zie op tegen het proces en kan niet wachten op het resultaat
Ja! Mijn huis is van september tot en met december 2026 aan de beurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eindelijk de renovatie in zicht.
Maar ik snap wel dat dat even slikken is. Komt goed meisquote:Op donderdag 18 september 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Mijn huis is van september tot en met december 2026 aan de beurt.
Ja ... vind het heel spannendquote:Op donderdag 18 september 2025 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat dat even slikken is. Komt goed meis
Eindelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ... vind het heel spannend
Alleen de laatste echt koude winter in huis.
In 2026 gaat stoken een stuk goedkoper worden. Even de eerste maand kijken hoe hoog de kachel kan voor dezelfde kosten dan.
Ah enkelglas nog, dat verklaart jouw lage temperaturenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
17
Lekker onder een dekentje
Morgen en overmorgen als het goed is weer even warm. Dan is deze koelcel ook meer aangenaam
Volgende herfst renovatie (kreeg vandaag een brief) en dan krijg ik isolatie en eindelijk dubbelglas etc. Zie op tegen het proces en kan niet wachten op het resultaat
Ja en het tocht als een mallequote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah enkelglas nog, dat verklaart jouw lage temperaturen
Oh zo wil ik ook wel enkel glasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu een enkel glas op tafel staan 🥃
Je zult merken dat als je eenmaal dubbelglas hebt (in de kozijnen dan) het echt enorm scheelt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en het tocht als een malle
[..]
Oh zo wil ik ook wel enkel glas
Ja bij de deuren heb ik idd tochtdingen liggen. Helpt wel idd!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult merken dat als je eenmaal dubbelglas hebt (in de kozijnen dan) het echt enorm scheelt.
En wat van die tocht rollen voor de deuren leggen.
Hoe oud is de woning?
Dat is oudquote:Op donderdag 18 september 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja bij de deuren heb ik idd tochtdingen liggen. Helpt wel idd!
1951 (volgens google)
Ja... het is een geweldige woning. Alleen de isolatie en dergelijke is minderquote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is oud
De mijne uit 1994.
Prima weer morgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Discombobulate het volgende:
En ben ook benieuwd naar hoe morgen gaat zijn.
Wereld van verschil zo ineens met de dag daarvoor. Al heb ik heerlijk geslapen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:43 schreef roos94 het volgende:
Een vervelend warme nacht en dat op 20 sept.. bah
https://www.koelingoutlet.nl/koelcel-cs-7489-0015quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:45 schreef roos94 het volgende:
22.5
Ik wil gewoon in koelte slapen ty
Hier van 22 naar 23 en stijgendequote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat het buiten nu maar 12 graden is, is het binnen gestegen van 22 naar 22,5
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Had heel even de balkondeur open gezet om te kijken of de pillenboer er al aan kwam (niet met pillen voor Mo & Samir, maar voorgeschreven door de apotheker, de echte apotheker dan, niet de nachtapotheker) en toen zakte het weer terugnaar 22.
Moest harder lachen dat dat ik wildequote:Op maandag 22 september 2025 11:10 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of niet
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
18
maar nu niet koud
Gister wel voor het eerst van dit seizoen onder de elektrisch plaid gelegen (was ook moe en wat rillerig), ben benieuwd of dat vanavond weer nodig is
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Super mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
23. Vanaf gisteren 15u echt een rechte lijn naar beneden tot de zon weer op kwam
En @:StateOfMind moet ook gewoon hier blijven.
Kan ik begrijpen want het was hier vanochtend 18,5 en onder de 18 gaat hij hier ook gewoon aan. Voordeel in de zomer is dat het hier niet snel opwarmt maar in het najaar helaas als nadeel dat ook het snel koud is binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.
Tja... ieder beestje zo zijn feestjequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Begin oktober gaat hier de houtkachel weer aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
ik denk <17 graden in slaapkamer momenteel
maar wel met raam open dus ga voorlopig geen kachel aanzetten
Ik heb dit ook voor mijn vriendin gekocht. Zelf doe ik in de winter wel meer kleding aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.
Heb je de CV aan?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
21,3
Gelukkig wederom een zonnige dag
Nee, ik woon in een kas.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je de CV aan?
Hier gewoon alweer 18,5 's ochtends. 21 graden, wel lekker zonnetje nu, gaat het nooit meer worden.
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:16 schreef Stephan5 het volgende:
In de zomer kan het alhier 33 graden worden, en in iets koudere winter +6 graden.
Door reuma heb ik nu een elektrisch kacheltje moeten aanschaffen, dus na al die jaren teruggave, zal ik nu in volgend jaar terug moeten gaan betalen denk ik zo, ik zal het huis minstens rond de 21/22 graden moeten houden.
👆quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).quote:Op woensdag 24 september 2025 11:55 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).
Maar de elektrische bovendekens zijn echt heel lekker!
En verwarm je bed van te voren op met een kruik (of extra elektrisch onderdekentje) en ga heel kort warm douchen voor het slapen gaan. Liever een wat droge huid en maar veel smeren dan pijn of erger nog helemaal geen gevoel.
Dank voor de tips. die neem ik van harte!![]()
Zo doe ik het in de winter.
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is alles opnieuw geïsoleerd afgelopen februari, met de deur dicht blijft het 21/22 en inclusief zon kan het nog wat warmer zijn. Ik heb nu alle ramen en deuren nog open. Ik slaap s avonds nog steeds met het raam open en een ventilator. Boven is het nog iets warmer en krijg het er nog niet echt uit.
Ik gedij het beste bij 22-24quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebben
Ik ook. Zonder die zon had ik vast onder de 20 gezeten.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik gedij het beste bij 22-24
Nu 20, zonnetje helpt wel.
Vind het niet lekker als ik bezig ben in huis.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nou toch wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
23. Helaas minder succes vandaag dan gisteren.
Jij hebt waarschijnlijk wel koelere zomers dan ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nou toch wel een beetje jaloers
Als ik dat in de zomer wil, is dat nu natuurlijk niet anders. Alleen hoeft het niet per se 17 te zijn binnen, maar goed, vest aan en ineens is het weer heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep, koele zomers koude wintersquote:Op donderdag 25 september 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk wel koelere zomers dan ik.
Same. Hoewel ik het dan soms nog steeds wel warm vind voelen maar als ik dan hier meelees valt het vaak heel erg mee.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, koele zomers koude winters
Ik ben inmiddels niet meer ZIEDENDquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
23. Vanaf gisteren 15u echt een rechte lijn naar beneden tot de zon weer op kwam
En @:StateOfMind moet ook gewoon hier blijven.
Poeh dan gaat de verwarming hier wel aan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
15.5
Het is weer even wennen... Helaas moet ik straks de deur uit, anders deed ik super dikke pantoffelsokken aan en een snuggle en zo
maar nu lekker een kruikje maken denk ik
Het went wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh dan gaat de verwarming hier wel aan.
Moest even opzoeken wat een snuggle isquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het went wel hoorinmiddels heb ik het er prima mee
Ennnn als het morgen weer zo fris is in huis doe ik de verwarming wel eventjes aan, denk ik. Dan ben ik de hele dag thuis, dan wil ik het niet fris hebben. Dus snuggle, pantoffelsokken en eventueel de kachel
Jippie voor enkelglasBaal wel als ik in september al moet stoken
probeer het altijd uit te stellen
Plus, ik heb het niet koud tot ik weet hoe fris het is.
Maar goed, herfst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |