Eindelijk de renovatie in zicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
17
Lekker onder een dekentje
Morgen en overmorgen als het goed is weer even warm. Dan is deze koelcel ook meer aangenaam
Volgende herfst renovatie (kreeg vandaag een brief) en dan krijg ik isolatie en eindelijk dubbelglas etc. Zie op tegen het proces en kan niet wachten op het resultaat
Ja! Mijn huis is van september tot en met december 2026 aan de beurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eindelijk de renovatie in zicht.
Maar ik snap wel dat dat even slikken is. Komt goed meisquote:Op donderdag 18 september 2025 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Mijn huis is van september tot en met december 2026 aan de beurt.
Ja ... vind het heel spannendquote:Op donderdag 18 september 2025 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat dat even slikken is. Komt goed meis
Eindelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ... vind het heel spannend
Alleen de laatste echt koude winter in huis.
In 2026 gaat stoken een stuk goedkoper worden. Even de eerste maand kijken hoe hoog de kachel kan voor dezelfde kosten dan.
Ah enkelglas nog, dat verklaart jouw lage temperaturenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
17
Lekker onder een dekentje
Morgen en overmorgen als het goed is weer even warm. Dan is deze koelcel ook meer aangenaam
Volgende herfst renovatie (kreeg vandaag een brief) en dan krijg ik isolatie en eindelijk dubbelglas etc. Zie op tegen het proces en kan niet wachten op het resultaat
Ja en het tocht als een mallequote:Op donderdag 18 september 2025 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah enkelglas nog, dat verklaart jouw lage temperaturen
Oh zo wil ik ook wel enkel glasquote:Op donderdag 18 september 2025 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu een enkel glas op tafel staan 🥃
Je zult merken dat als je eenmaal dubbelglas hebt (in de kozijnen dan) het echt enorm scheelt.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en het tocht als een malle
[..]
Oh zo wil ik ook wel enkel glas
Ja bij de deuren heb ik idd tochtdingen liggen. Helpt wel idd!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult merken dat als je eenmaal dubbelglas hebt (in de kozijnen dan) het echt enorm scheelt.
En wat van die tocht rollen voor de deuren leggen.
Hoe oud is de woning?
Dat is oudquote:Op donderdag 18 september 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja bij de deuren heb ik idd tochtdingen liggen. Helpt wel idd!
1951 (volgens google)
Ja... het is een geweldige woning. Alleen de isolatie en dergelijke is minderquote:Op donderdag 18 september 2025 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is oud
De mijne uit 1994.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |