Hier van 22 naar 23 en stijgendequote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat het buiten nu maar 12 graden is, is het binnen gestegen van 22 naar 22,5
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Had heel even de balkondeur open gezet om te kijken of de pillenboer er al aan kwam (niet met pillen voor Mo & Samir, maar voorgeschreven door de apotheker, de echte apotheker dan, niet de nachtapotheker) en toen zakte het weer terugnaar 22.
Moest harder lachen dat dat ik wildequote:Op maandag 22 september 2025 11:10 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of niet
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
18
maar nu niet koud
Gister wel voor het eerst van dit seizoen onder de elektrisch plaid gelegen (was ook moe en wat rillerig), ben benieuwd of dat vanavond weer nodig is
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Super mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
23. Vanaf gisteren 15u echt een rechte lijn naar beneden tot de zon weer op kwam
En @:StateOfMind moet ook gewoon hier blijven.
Kan ik begrijpen want het was hier vanochtend 18,5 en onder de 18 gaat hij hier ook gewoon aan. Voordeel in de zomer is dat het hier niet snel opwarmt maar in het najaar helaas als nadeel dat ook het snel koud is binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.
Tja... ieder beestje zo zijn feestjequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Begin oktober gaat hier de houtkachel weer aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |