Hier van 22 naar 23 en stijgendequote:Op maandag 22 september 2025 09:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ondanks dat het buiten nu maar 12 graden is, is het binnen gestegen van 22 naar 22,5
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Had heel even de balkondeur open gezet om te kijken of de pillenboer er al aan kwam (niet met pillen voor Mo & Samir, maar voorgeschreven door de apotheker, de echte apotheker dan, niet de nachtapotheker) en toen zakte het weer terugnaar 22.
Moest harder lachen dat dat ik wildequote:Op maandag 22 september 2025 11:10 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Jemig jij hebt ook een heftig sociaal leven of niet
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
18
maar nu niet koud
Gister wel voor het eerst van dit seizoen onder de elektrisch plaid gelegen (was ook moe en wat rillerig), ben benieuwd of dat vanavond weer nodig is
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijn? Kan me haast niet voorstellen
Super mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
23. Vanaf gisteren 15u echt een rechte lijn naar beneden tot de zon weer op kwam
En @:StateOfMind moet ook gewoon hier blijven.
Kan ik begrijpen want het was hier vanochtend 18,5 en onder de 18 gaat hij hier ook gewoon aan. Voordeel in de zomer is dat het hier niet snel opwarmt maar in het najaar helaas als nadeel dat ook het snel koud is binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo'n elektrische plaid? Ik vind het heerlijk om een beetje te broeien. En in de winter gaat na het eten de kachel uit en onder dat ding.
Tja... ieder beestje zo zijn feestjequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik hoor er altijd van die horrorverhalen over.
Begin oktober gaat hier de houtkachel weer aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Elan het volgende:
Nog altijd 22 graden, ik las dat mensen de kachel alweer aan hadden.
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
ik denk <17 graden in slaapkamer momenteel
maar wel met raam open dus ga voorlopig geen kachel aanzetten
Ik heb dit ook voor mijn vriendin gekocht. Zelf doe ik in de winter wel meer kleding aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.
Heb je de CV aan?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
21,3
Gelukkig wederom een zonnige dag
Nee, ik woon in een kas.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je de CV aan?
Hier gewoon alweer 18,5 's ochtends. 21 graden, wel lekker zonnetje nu, gaat het nooit meer worden.
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:16 schreef Stephan5 het volgende:
In de zomer kan het alhier 33 graden worden, en in iets koudere winter +6 graden.
Door reuma heb ik nu een elektrisch kacheltje moeten aanschaffen, dus na al die jaren teruggave, zal ik nu in volgend jaar terug moeten gaan betalen denk ik zo, ik zal het huis minstens rond de 21/22 graden moeten houden.
👆quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).quote:Op woensdag 24 september 2025 11:55 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).
Maar de elektrische bovendekens zijn echt heel lekker!
En verwarm je bed van te voren op met een kruik (of extra elektrisch onderdekentje) en ga heel kort warm douchen voor het slapen gaan. Liever een wat droge huid en maar veel smeren dan pijn of erger nog helemaal geen gevoel.
Dank voor de tips. die neem ik van harte!![]()
Zo doe ik het in de winter.
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is alles opnieuw geïsoleerd afgelopen februari, met de deur dicht blijft het 21/22 en inclusief zon kan het nog wat warmer zijn. Ik heb nu alle ramen en deuren nog open. Ik slaap s avonds nog steeds met het raam open en een ventilator. Boven is het nog iets warmer en krijg het er nog niet echt uit.
Ik gedij het beste bij 22-24quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebben
Ik ook. Zonder die zon had ik vast onder de 20 gezeten.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik gedij het beste bij 22-24
Nu 20, zonnetje helpt wel.
Vind het niet lekker als ik bezig ben in huis.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nou toch wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
23. Helaas minder succes vandaag dan gisteren.
Jij hebt waarschijnlijk wel koelere zomers dan ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nou toch wel een beetje jaloers
Als ik dat in de zomer wil, is dat nu natuurlijk niet anders. Alleen hoeft het niet per se 17 te zijn binnen, maar goed, vest aan en ineens is het weer heerlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yep, koele zomers koude wintersquote:Op donderdag 25 september 2025 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk wel koelere zomers dan ik.
Same. Hoewel ik het dan soms nog steeds wel warm vind voelen maar als ik dan hier meelees valt het vaak heel erg mee.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep, koele zomers koude winters
Ik ben inmiddels niet meer ZIEDENDquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:48 schreef Nattekat het volgende:
23. Vanaf gisteren 15u echt een rechte lijn naar beneden tot de zon weer op kwam
En @:StateOfMind moet ook gewoon hier blijven.
Poeh dan gaat de verwarming hier wel aan.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
15.5
Het is weer even wennen... Helaas moet ik straks de deur uit, anders deed ik super dikke pantoffelsokken aan en een snuggle en zo
maar nu lekker een kruikje maken denk ik
Het went wel hoorquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh dan gaat de verwarming hier wel aan.
Moest even opzoeken wat een snuggle isquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het went wel hoorinmiddels heb ik het er prima mee
Ennnn als het morgen weer zo fris is in huis doe ik de verwarming wel eventjes aan, denk ik. Dan ben ik de hele dag thuis, dan wil ik het niet fris hebben. Dus snuggle, pantoffelsokken en eventueel de kachel
Jippie voor enkelglasBaal wel als ik in september al moet stoken
probeer het altijd uit te stellen
Plus, ik heb het niet koud tot ik weet hoe fris het is.
Maar goed, herfst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |