Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
ik denk <17 graden in slaapkamer momenteel
maar wel met raam open dus ga voorlopig geen kachel aanzetten
Ik heb dit ook voor mijn vriendin gekocht. Zelf doe ik in de winter wel meer kleding aan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
18 graden of de elektrische plaid? Zo eentje heb ik ook gehaald, van de Gamma vorig jaar voor 40 euro, die is zooo fijn. Zachte plaid ipv zo'n stugge elektrische onderdeken en als je hem aanzet wordt die zo lekker warm, ideaal.
Heb je de CV aan?quote:Op woensdag 24 september 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
21,3
Gelukkig wederom een zonnige dag
Nee, ik woon in een kas.quote:Op woensdag 24 september 2025 10:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb je de CV aan?
Hier gewoon alweer 18,5 's ochtends. 21 graden, wel lekker zonnetje nu, gaat het nooit meer worden.
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:16 schreef Stephan5 het volgende:
In de zomer kan het alhier 33 graden worden, en in iets koudere winter +6 graden.
Door reuma heb ik nu een elektrisch kacheltje moeten aanschaffen, dus na al die jaren teruggave, zal ik nu in volgend jaar terug moeten gaan betalen denk ik zo, ik zal het huis minstens rond de 21/22 graden moeten houden.
👆quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..quote:Op woensdag 24 september 2025 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is in jouw geval zo'n infrarood-paneel niet een meer rendabele oplossing? Die verwarmen heel gericht, als je hem bijv neerzet recht voor je, dan verwarmt ie je vrij gericht en ze vreten over algemeen minder stroom dan die standaard warme lucht blaas dingen.
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).quote:Op woensdag 24 september 2025 11:55 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Mooi idee Dick! Ik heb nu pas 8 maanden de diagnose, maar ik had het al langer... alles wat ik van de artsen en online heb geleerd herken ik exact. Mijn valkuil is vooral omdat je niet waar of wanneer het toeslaat. Het kan mijn linkerhand/vingers/pols.. zijn zijn, , maar de volgende keer ook weer rechts.. met name de lagere temperaturen nu hebben zeker een aanval getriggerd.... en een valkuil is dat ik pijn negeer.. bij mij is het glas altijd half-vol.. en nooit half-leeg..
quote:Op woensdag 24 september 2025 15:10 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tip; begin al vroeg met handschoenen dragen (en verwarmde voetzooltjes als je het ook bij je voeten/tenen hebt).
Maar de elektrische bovendekens zijn echt heel lekker!
En verwarm je bed van te voren op met een kruik (of extra elektrisch onderdekentje) en ga heel kort warm douchen voor het slapen gaan. Liever een wat droge huid en maar veel smeren dan pijn of erger nog helemaal geen gevoel.
Dank voor de tips. die neem ik van harte!![]()
Zo doe ik het in de winter.
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Hier is alles opnieuw geļsoleerd afgelopen februari, met de deur dicht blijft het 21/22 en inclusief zon kan het nog wat warmer zijn. Ik heb nu alle ramen en deuren nog open. Ik slaap s avonds nog steeds met het raam open en een ventilator. Boven is het nog iets warmer en krijg het er nog niet echt uit.
Ik gedij het beste bij 22-24quote:Op woensdag 24 september 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou je het nu kouder dan 21 willen hebben
Ik ook. Zonder die zon had ik vast onder de 20 gezeten.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik gedij het beste bij 22-24
Nu 20, zonnetje helpt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |