Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
17.5
Tijd voor warme thee en dekentjes
Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
https://www.action.com/nl-nl/p/3016600/studio-home-xxl-plaid/
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.
Warme thee tijd is het altijd sinds ik geen koffie meer drink
Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeīne. Jij reden stoppen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.
Hoezo mag dit niet in de drogerquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot wasquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeīne. Jij reden stoppen?
Geen idee, ik heb ze niet gemaaktquote:
Je hebt zo een 200 milligram cafeīne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot was
En omdat ik las dat thee gezonder is dan koffie.
En nu heb ik iets van 15 smaken in huis.
Maar omdat ik zo weinig koffie dronk verder nergens last van gehad.
Ik heb er iig dusdanig weinig van gemerkt dat het mij niet is opgevallen, kan er verder niks van maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je hebt zo een 200 milligram cafeīne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.
Is dat niet veel te warm?quote:
Harder werkenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:55 schreef Servicemonster het volgende:
20 beneden en 19 boven.
Boven werk ik en dat begint wel frisjes te worden.
Dus zo maar even rondje lopen om op te warmen.
Vanochtend was het hier 21,5quote:Op woensdag 17 september 2025 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is ie deze middag bezweken
21,9 nu.
Het moet nog avond worden hierquote:Op woensdag 17 september 2025 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vanavond was het hier 21,5
Voor het eerst sinds maanden.
Gelukkig daarna weer snel hersteld.
Zit gewoon nog lekker shirtless op de bank, like a boss
Ah vanochtendquote:Op woensdag 17 september 2025 15:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet nog avond worden hier![]()
ik snap die hoge temperaturen van een aantal users die 5x per dag wisselen in dit topic steeds minder
Bij mij is dat precies andersom , maar wel altijd stabiel koud in de winter , zonder al die wisselingen 5x per dagquote:Op woensdag 17 september 2025 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah vanochtend
*calibreert tijdmachine opnieuw
Waar in hartje zomer mijn huis een vloek is, is het weer een zegen in de herfst.
Afhankelijk van de hoeveelheid zon (vandaag nul) is het verschil hier binnen tussen de ochtend en de avond de afgelopen week zo'n 1,5-2 graden.
De komende 3 dagen wordt het hier 23-27 graden
In de winter is het hier ook altijd stabiel op 19 of 20, afhankelijk van op welke stand ik hem heb gezet.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is dat precies andersom , maar wel altijd stabiel koud in de winter , zonder al die wisselingen 5x per dag
Alleen in de zomer dus niet begrijp ikquote:Op woensdag 17 september 2025 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de winter is het hier ook altijd stabiel op 19 of 20, afhankelijk van op welke stand ik hem heb gezet.
's nachts uiteraard wel koeler, maar ik heb zo'n programmeerbare thermostaat (geen smart dinges met een app of zo) zodat het al 19 0f 20 is als ik beneden kom
In de zomer kan ik alleen maar dromen van zulke temperaturenquote:Op woensdag 17 september 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen in de zomer dus niet begrijp ik
Oooh dan heb je nog ffquote:Op woensdag 17 september 2025 16:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de zomer kan ik alleen maar dromen van zulke temperaturen
Gelukkig is mijn plekje in de hel pas over 10-11 maanden weer gereserveerd😱
Godzijdank welquote:
Voila, mission accomplishedquote:Op woensdag 17 september 2025 16:56 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Nog harder? Krijg het al warm bij de gedachte.
Paar ijsberen in huis halen.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 09:51 schreef Discombobulate het volgende:
19,5
Buiten was ook aangenaam. Voel me weer een beetje beter en hoef geen dubbele lagen aan, maar die SAD komt wel aan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |