Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
17.5
Tijd voor warme thee en dekentjes

Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
https://www.action.com/nl-nl/p/3016600/studio-home-xxl-plaid/
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.
Warme thee tijd is het altijd sinds ik geen koffie meer drink

Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeïne. Jij reden stoppen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip: bij de Action hebben ze nou een fleecedeken voor op de bank van 3,00m bij 2,80m voor 14,95 euro.
Heb er meteen een meegenomen alvast voor als het hier over een paar weken ook warme dekentjes tijd is.

Hoezo mag dit niet in de drogerquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]

Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot wasquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Offtopic: ook een maand geleden gestopt met koffie drinken. Vanwege onrust en gehaastheid na gevoel caffeïne. Jij reden stoppen?

Geen idee, ik heb ze niet gemaaktquote:

Je hebt zo een 200 milligram cafeïne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik dronk sowieso maar 2 tot 3 kopjes per dag en bij eigenlijk gestopt omdat mijn cup machine kapot was
En omdat ik las dat thee gezonder is dan koffie.
En nu heb ik iets van 15 smaken in huis.
Maar omdat ik zo weinig koffie dronk verder nergens last van gehad.

Ik heb er iig dusdanig weinig van gemerkt dat het mij niet is opgevallen, kan er verder niks van maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je hebt zo een 200 milligram cafeïne per dag minder in je lichaam. Dat verschil merk je echt wel.

Is dat niet veel te warm?quote:

Harder werkenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:55 schreef Servicemonster het volgende:
20 beneden en 19 boven.
Boven werk ik en dat begint wel frisjes te worden.
Dus zo maar even rondje lopen om op te warmen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |