Zegt ie terwijl hier iemand de tuinslang op standje max heeft staan.quote:Op maandag 15 september 2025 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Buiten ook prima uit te houden nu, 19 graden en overwegend zonnig, en een stevige wind.
Vannacht heeft het hier wel geregend, maar sinds vanochtend is het hier droog en zonnig met wat bewolkingquote:Op maandag 15 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl hier iemand de tuinslang op standje max heeft staan.
Intussen alweer droog en belangrijker, de zon is terugquote:
Helaas woon ik te ver in het noorden want hier valt het dan mee. Hopelijk alsnog een flinke oprisping, heb ik wel even zin in.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
Defuk, donder, vrijdag en zaterdag wordt het hier gewoon even 23, 26 en 27 graden
Ik heb een flinke verkoudheid te pakkenquote:Op maandag 15 september 2025 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
Ik voel me alweer min met de koelere temperaturen.
De herfst doet echt z'n intrede. Wat een verschil dan ineens, ook mentaal vooral.
Ik haal maar weer wat vitamine D in huis voor ik het weer elk jaar vergeet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken
Echt verschrikkelijk dit jaargetijde.
Voor vitamine X moet u bij ons zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik haal maar weer wat vitamine D in huis voor ik het weer elk jaar vergeet.
Daar heb ik nog genoeg van.quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor vitamine X moet u bij ons zijn.
Eerste gratis wollah![]()
Gr gr Mo & Samir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |