SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besta alleen maar uit oud vetquote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 10 september 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit oud vet
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. nou goed. Beter zo![]()
Mis je haar nog?
Dat is waar, dat van ons is nu ook naar onze smaak. Hier ook hoge plafonds, is ook 1 van de redenen dat we deze woning hebben gekocht. Alleen wel een ding met schilderen, hadden een steiger in de woonkamer staan om overal goed bij te kunnen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel van maken wat je zelf wilZo hebben wij nu alles wat hoger in huis, keuken, badkamer etc. omdat we allebei lang zijn
Liever een echt beestjequote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon tamagotchie op je telefoon
Het is ook nog heel vers (als dit over het uitgaan gaatquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.
ja dat begrijp ikquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel heel moeilijk, vooral omdat ik het toch niet echt zag aankomen.
Is heel veel waard. Mag graag de tuin inlopen en mijn mooie huis bewonderen, heb ik zelf hard voor gewerkt. Ben ook heel blij met de nieuwe badkamer en keuken, zijn toch wel de plekken waar ik vaak komquote:
Als je de loterij hebt gewonnenquote:Op woensdag 10 september 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
ooit laat ik de badkamer en toilet volledig renoveren, maar wanneer?, dunno
Ik woonde heel erg fijn in mijn oude huis, totdat de buurvrouw ging verhuizen. Toen kwam dat tokkiegezin er te wonen en ging het woongenot omlaagquote:Op woensdag 10 september 2025 09:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is heel veel waard. Mag graag de tuin inlopen en mijn mooie huis bewonderen, heb ik zelf hard voor gewerkt. Ben ook heel blij met de nieuwe badkamer en keuken, zijn toch wel de plekken waar ik vaak kom
Rood kruis negeerders moeten geëxecuteerd worden op de rijbaan als boodschap naar de rest.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Rwsgoden
Pleur maar weer een rood kruis aan op een afrit, die nog in 2 splits en waar er pas 500 meter verderop een auto stil staat.
Daardoor dikke files en mensen die over de verdrijfstrook knallen
@:4EverBlackEyed
Ja hebben wij ook, hoogste is 5 meter. Maar hebben het laten doen, ga m'n nek niet breken voor een kleurtje op de muurquote:Op woensdag 10 september 2025 09:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is waar, dat van ons is nu ook naar onze smaak. Hier ook hoge plafonds, is ook 1 van de redenen dat we deze woning hebben gekocht. Alleen wel een ding met schilderen, hadden een steiger in de woonkamer staan om overal goed bij te kunnen.
Ja, joepie... Is altijd afwachten wat je terugkrijgt als er weer een woning in de straat te koop staat. Gelukkig hebben we in dit dorp een zogenaamde 'tokkie town', daar zitten ze op een kluitje bij elkaar en ver weg van hier waar we er geen last van hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woonde heel erg fijn in mijn oude huis, totdat de buurvrouw ging verhuizen. Toen kwam dat tokkiegezin er te wonen en ging het woongenot omlaag
Hup, in de kachel!quote:Op woensdag 10 september 2025 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik besta alleen maar uit oud vet
Heb jij ook zo'n mooi sier plafond met werkjes dan? Want dat was hier echt een hel om te schilderen met al die kleine details... Schilderen hebben we allemaal zelf gedaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hebben wij ook, hoogste is 5 meter. Maar hebben het laten doen, ga m'n nek niet breken voor een kleurtje op de muur
Alleen nog een hek eromheen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, joepie... Is altijd afwachten wat je terugkrijgt als er weer een woning in de straat te koop staat. Gelukkig hebben we in dit dorp een zogenaamde 'tokkie town', daar zitten ze op een kluitje bij elkaar en ver weg van hier waar we er geen last van hebben.
Gewoon lekker gaan gamen.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
ik was wel van plan om naar de gym te gaan omdat ik niets anders te doen heb maar zit ook wel lekker , dit zou dan ook de 4e dag op een rij worden
Nee wij hebben zo'n landhuis zeg maar, op de bovenste verdieping hout tegen het plafond.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooi sier plafond met werkjes dan? Want dat was hier echt een hel om te schilderen met al die kleine details... Schilderen hebben we allemaal zelf gedaan.
Ah ja, daar kan ik me wel een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 10 september 2025 09:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee wij hebben zo'n landhuis zeg maar, op de bovenste verdieping hout tegen het plafond.
Je huis was een café? Coolquote:Op woensdag 10 september 2025 09:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah ja, daar kan ik me wel een voorstelling bij makenToen onze woonkamer nog een cafe was zat er wel hout tegen het plafond met van die dikke balken ertussen maar de vorige bewoners hebben daar een zwevend plafond aan gehangen. Dat is vervolgens gestuct en zijn ornamenten aangebracht.
Hebben jullie de bioscoopzaal dan ook zo gelaten? Dat lijkt me wel tof, een bioscoop in huisquote:Op woensdag 10 september 2025 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons huis in Hongarije ook![]()
En dorpsbiocoop én dorpshuis.
Nee, die is er nooit geweest.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie de bioscoop zaal dan ook zo gelaten? Dat lijkt me wel tof, een bioscoop in huis
Oh jammer, zag zo'n oude bioscoopzaal voor me met een popcornmachine en allesquote:Op woensdag 10 september 2025 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die is er nooit geweest.Dan werden gewoon de stoelen in een theateropstelling gezet en er werd een filmdoek opgehangen.
Ja, deze heeft een hele geschiedenis. Als ik op zolder door een luik in de vloer kijk kan ik de balken en hout afwerking nog zien zitten. Het heeft zo'n mooie donker groene kleur en je kan bijna de rooklucht nog ruikenquote:
Bah, nicotine.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, deze heeft een hele geschiedenis. Als ik op zolder door een luik in de vloer kijk kan ik de balken en hout afwerking nog zien zitten. Het heeft zo'n mooie donker groene kleur en je kan bijna de rooklucht nog ruiken![]()
Er zat vroeger ook een slijterij bij wat later een kapperszaak is geworden, dat is het deel waar ik nu zit. We noemen dit deel van het huis daarom ook 'de salon'.
De boetes zijn wel mooi leerde ik.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rood kruis negeerders moeten geëxecuteerd worden op de rijbaan als boodschap naar de rest.
Dat zat er in mijn huis ook in. Het spanplafond was oker. Zelfs Dasty kreeg dat niet weg. Het wandbeslag was messingkleur. Toen het schoongemaakt was was het grijs.quote:
Ja die voel je wel.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De boetes zijn wel mooi leerde ik.![]()
Moest maandag even puzzelen met m'n route omdat er een kruispunt was afgesloten, las daarna dat ze de roodkruisnegeerders fiks beboet hebben.
quote:Op woensdag 10 september 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Shit gets real op FB nu.
[ afbeelding ]
Ja, in huis roken... Zo goor.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zat er in mijn huis ook in. Het spanplafond was oker. Zelfs Dasty kreeg dat niet weg. Het wandbeslag was messingkleur. Toen het schoongemaakt was was het grijs.
Zó goor.
Nou, ik kwam er toen bij toeval achter dat achter het spanplafond een betonnen plafond zat, mét extra lichtpunt. Dus heel dat spanplafond eruit gehaald, pa de boel getext en ik had 2 lampen ipv 1. Scheelde weer 2000 euro.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, in huis roken... Zo goor.
Ammoniak schijnt ook goed te werken tegen rook aanslag maar meurt wel enorm...
30 september naar Budapestquote:Op woensdag 10 september 2025 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ons huis in Hongarije ook![]()
En dorpsbiocoop én dorpshuis.
Mooie ontdekkingquote:Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik kwam er toen bij toeval achter dat achter het spanplafond een betonnen plafond zat, mét extra lichtpunt. Dus heel dat spanplafond eruit gehaald, pa de boel getext en ik had 2 lampen ipv 1. Scheelde weer 2000 euro.
Mja, wat je ergens verdient moet je elders weer uitgeven.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooie ontdekking
Hier in huis ook veel ontdekt maar dat kostte juist geld.
Nopes :pquote:Op woensdag 10 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan gamen.![]()
Heb je al ge muah Thai'd?
Hier issie ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes :p
Ben nu op het strand maar de zon is weg
Ik!quote:
Figures.quote:
DE ZON IS KWIJT!!!!1!!!!quote:
Hier ook niet hoorquote:
Lekker warm ookquote:
Nog effetjes genietenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker warm ook![]()
Al is wel even afwachten of het zo blijft, bewolking is in aantocht.
Watquote:Marlon Wayans (White Chicks, Scary Movie) schittert in een zinderende dramatische rol als de legendarische quarterback en spatie teveel voormalig college football-speler Tyriq Withers (I Know What You Did Last Summer, Atlanta) speelt zijn protégé.
quote:
Verwacht ook geen hoge temperaturen, denk dat we de zomer inmiddels achter ons gelaten hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog effetjes genietenMorgen naar NL. Wel maar voor vier dagen. REGEN WIND EN BEWOLKING
Daarnaast moet het 'te veel' zijn maar zelfs de correctie moet gecorrigeerd worden.quote:
Ik ga met vakantie naar het strandquote:Op woensdag 10 september 2025 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog effetjes genietenMorgen naar NL. Wel maar voor vier dagen. REGEN WIND EN BEWOLKING
Eindelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Verwacht ook geen hoge temperaturen, denk dat we de zomer inmiddels achter ons gelaten hebben.
Eeuhm, dat moet ik niet willen. Ik ben geen flipperkast.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ikmisschien komt er nog een verzoening of zie je dat niet gebeuren?
Lekker tegen die balletjes aan tokkelen, zoooquote:Op woensdag 10 september 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, dat moet ik niet willen. Ik ben geen flipperkast.
Nee, het was helaas meer kroeg en gelegenheidsbiocoop. We hebben wel foto’s van bruiloftsfeesten die in ons huis werden gevierd, met orkestjes op het terras buiten.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jammer, zag zo'n oude bioscoopzaal voor me met een popcornmachine en alles
Wel tof dat je foto's hebt, wij hebben helaas niets van hoe het er vroeger uitzag. Heb alleen een hele oude foto van de straat die ergens rond 1948 is gemaakt en ons huis op staat, toen was het alleen nog geen cafe.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het was helaas meer kroeg en gelegenheidsbiocoop. We hebben wel foto’s van bruiloftsfeesten die in ons huis werden gevierd, met orkestjes op het terras buiten.
Wanneer ga je daar mee beginnen?quote:Op woensdag 10 september 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes :p
Ben nu op het strand maar de zon is weg
Eeeuhm, liever niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker tegen die balletjes aan tokkelen, zooo
denk niet meer :pquote:Op woensdag 10 september 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar mee beginnen?
nee . Er is geen aanwezigheidsverplichtingquote:Op woensdag 10 september 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar krijg je dan geen problemen?
quote:Op woensdag 10 september 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . Er is geen aanwezigheidsverplichting
Letterlijk Mwah Thaiquote:Op woensdag 10 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dan zullen ze wel blij met je zijn bij die Muay Thai-club.
ja maar had al gezegd dat ik niet wilde komen :p Heb ook korting gehadquote:Op woensdag 10 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dan zullen ze wel blij met je zijn bij die Muay Thai-club.
Whehe. Hebben ze je niet proberen te overtuigen wel te komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had al gezegd dat ik niet wilde komen :p Heb ook korting gehad
quote:For the love of all that is holy please do something about this because these sounds are obnoxiously over done. Unless you are at 0% or 100% brake pressure you have to listen to a chorus of guinea pigs like they just heard the food bag open.
Die waren allang blij met dat gratis geld.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Hebben ze je niet proberen te overtuigen wel te komen?
Vast, maar ik kan me ook voorstellen dat ze een soort eergevoel hebben en dat ze Bal willen trainen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die waren allang blij met dat gratis geld.
'T is daarom dat ik zo van Brabanders houquote:Op woensdag 10 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
De Brabanders moesten Europa redden:
Bekijk deze YouTube-video
Die candy daring red vind ik wel erg mooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist gebeld door de motordealer waar ik mijn nieuwe motor wil gaan halen. De nieuwe kleuren voor 2026 zijn bekend gemaakt. En aangezien ze in december komen, kan mijn model al in de showroom staan
https://www.suzuki.nl/mot(...)ombinaties-hayabusa/
Ik wist het niet maar die Metallic Galaxy Gray / Candy Burnt Gold of die AV4: Candy Daring Red / Glass Sparkle Black wordt het
Ja die ziet er echt tof uit, maar die Metallic Galaxy Grey doet ook wat met mequote:Op woensdag 10 september 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die candy daring red vind ik wel erg mooi.
Deze had ik laatst ook.quote:
Ik ben standaard ingelogd, heb die melding nooit meer gezien.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging die ook weer weg? Of moet ik voortaan echt inloggen?
Strand in de herfst beste strandquote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga met vakantie naar het strandIk neem een vest en truien en warme sokken mee.
Eerste keer heb ik weg geklikt. Tweede keer toch maar opnieuw ingelogd.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging die ook weer weg? Of moet ik voortaan echt inloggen?
Ik wil niet inloggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben standaard ingelogd, heb die melding nooit meer gezien.
quote:
BEWIJS HET!!!quote:
Snel, log in!quote:
Ik ga alvast zo'n net tegen duiven over m'n balkon spannen.quote:At a distance of almost 500 kilometers from the Ukrainian border, the wreckage of the Russian drone was
found in Elbląg near Gdansk.
DAT TELT NIETquote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook al ingelogd?
Straks is dat zo moeilijker geworden dat alleen een AI het nog lukt daar doorheen te komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klik alle verkeersborden aan:
Hier hangt er aan 1 kant/balkon al zo'n net.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga alvast zo'n net tegen duiven over m'n balkon spannen.
Welke concurrent?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zoeken ze het maar uit.
* Recce gaat naar de concurrent
Kijk, daar in Brabant zijn ze al veel meer voorbereid.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier hangt er aan 1 kant/balkon al zo'n net.![]()
Keukenconcurrentquote:
Waar anders?quote:
quote:In stukken gehakt lichaam gevonden in auto van Amerikaanse zanger D4vd
Alsof bitterbal met een Amerikaanse zanger aanpaptquote:Op woensdag 10 september 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo slordig ben jij nooit toch?
[..]
zijn allemaal waardevolle onderdelen. Alsof ik dat laat liggenquote:Op woensdag 10 september 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zo slordig ben jij nooit toch?
[..]
waarom niet?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof bitterbal met een Amerikaanse zanger aanpapt
Ik verwachtte deze reactie al na die reactie van jou:quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn allemaal waardevolle onderdelen. Alsof ik dat laat liggen
Dus er hoeft niks af?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik had de chirurg vandaag even aan de telefoon en ik heb nog steeds geen idee wanneer maar hij verwacht dat binnen 2 a 3 weken mijn vinger wel hersteld is.
Hoe lees jij hieruit dat er niks gedaan moet worden?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er hoeft niks af?
Ik lees "helemaal hersteld", vandaarquote:Op woensdag 10 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe lees jij hieruit dat er niks gedaan moet worden?Ik weet gewoon nog geen datum en na de ingreep verwacht hij dat ik in ieder geval 3 weken later bijna alles wel weer kan.
Ja na de ingreep. Ik wou iets anders weten maar ik had meteen ook maar gevraagd of ik er last van zou hebben met het concert begin januari.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees "helemaal hersteld", vandaar
Dus 2-3 weken NA de ingreep?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja na de ingreep. Ik wou iets anders weten maar ik had meteen ook maar gevraagd of ik er last van zou hebben met het concert begin januari.
Dat staat er toch?quote:
Dezequote:Op woensdag 10 september 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of ik het nou zo raar had getypt.
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik had de chirurg vandaag even aan de telefoon en ik heb nog steeds geen idee wanneer maar hij verwacht dat binnen 2 a 3 weken mijn vinger wel hersteld is.
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja na de ingreep. Ik wou iets anders weten maar ik had meteen ook maar gevraagd of ik er last van zou hebben met het concert begin januari.
I mean.quote:
staat er ook bij van iedereen wat hun lievelingskleur is?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen.
Een organisatiegram maken kan ik ook toevoegen aan mijn skill set
mijn fiets was het hier niet mee eens en besloot een gewone fiets te zijn uit protest (ipv elektrische fiets)quote:Op woensdag 10 september 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
prima fietsweertje. lekker fris. zonnetje. niet te veel wind
Chirurg, geen idee wanneer [de ingreep], maar na 2-3 weken hersteld [van de ingreep].quote:
Beter die minuut genomen om goed te lezen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Toen was ik al in de war, dat is niet in een minuut verdwenen IJs
Goed punt. Even de internationale directeur bellen om te vragenquote:Op woensdag 10 september 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
staat er ook bij van iedereen wat hun lievelingskleur is?
Goed zo, grondig aanpakken die hapquote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed punt. Even de internationale directeur bellen om te vragen
Dat had er zeker bij gemogen voor de duidelijkheid. Blij dat je het ook ziet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chirurg, geen idee wanneer [de ingreep], maar na 2-3 weken hersteld [van de ingreep].
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat had er zeker bij gemogen voor de duidelijkheid. Blij dat je het ook ziet.
Dat zie ik in de eerste post niet staan.quote:
haar neger vinger?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.
Die tweede quote was dan ook een reactie op de eerste quote. Waar het dus al in stond.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie ik in de eerste post niet staan.
Van mij wel.quote:
woorden met pou als begin zijn pas raarquote:Op woensdag 10 september 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat een raar woord is?
Bleek
Gelukkig iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chirurg, geen idee wanneer [de ingreep], maar na 2-3 weken hersteld [van de ingreep].
Ik ging er stiekem ook wel een beetje vanuit dat de vaste users hier wel op de hoogte waren van wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.
Niet zo pouty doen hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woorden met pou als begin zijn pas raar
ach heb ze ooit ook wel eens niet gevonden, dat is ergerquote:
De oudste foto die wij hebben is uit 1944. Waarschijnlijk genomen op de dag van de opening. Op de foto zie je de toemalige eigenaar voor de deur staan. Wij (mijn ouders) hebben het huis in 2002 gekocht van zijn vrouw.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel tof dat je foto's hebt, wij hebben helaas niets van hoe het er vroeger uitzag. Heb alleen een hele oude foto van de straat die ergens rond 1948 is gemaakt en ons huis op staat, toen was het alleen nog geen cafe.
Ja ik gooi er meestal een woord tussen met alleen maar letters die ik nog niet heb gehad om letters uit te sluiten of juist nieuwe te ontdekken. Dat helpt meestal wel. Maar niet altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ach heb ze ooit ook wel eens niet gevonden, dat is erger
Waarschijnlijk van @bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.quote:
ja ik begin vaak met crazyquote:Op woensdag 10 september 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik gooi er meestal een woord tussen met alleen maar letters die ik nog niet heb gehad om letters uit te sluiten of juist nieuwe te ontdekken. Dat helpt meestal wel. Maar niet altijd
Die leiden we wel af.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.
ahjaquote:Op woensdag 10 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik begin vaak met crazy
en dan daarna pious
dan heb ik meestal een goed deel te pakken of ge-elimineerd
Ik doe meestal audio gevolgd door great.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik begin vaak met crazy
en dan daarna pious
dan heb ik meestal een goed deel te pakken of ge-elimineerd
Lekker spuiten.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tegenwoordig brandweervrouw, ik mag de hele dag brandjes blussen
ik had gisteren spoor 2 mevrouwquote:Op woensdag 10 september 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met passief-aggressieve emails
Ha ik heb net de hordeur eraf gehaald. Toevallig!quote:Op woensdag 10 september 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond mijn hordeur weer eraf halen want het wordt toch te koud om de deur open te laten.
Maar goed ik wil dus volgend jaar een nieuwe maar mijn gevoel zegt dat ik dat binnenkort beter kan kopen want dan is het vast ergens in de aanbieding?
Kwiewinimuisquote:Op woensdag 10 september 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tegenwoordig brandweervrouw, ik mag de hele dag brandjes blussen
Ja ik dacht het wordt wel tijd en dan kan mijn kat er ook niet aan krabben als ze naar buiten wil. Misschien kan ik dan weer iets langer slapen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha ik heb net de hordeur eraf gehaald. Toevallig!
Dik kans van jaquote:
Vergeet je Mini`s niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks nog even naar de appie (en terug) wandelen...
Dat graag maxi.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier iets mini's voor je
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, in maxi bestaan ze ook zie ik!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, in maxi bestaan ze ook zie ik!
[ afbeelding ]
Drone piloot is slimmer.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees even het nieuws bij.
Moet ik Ambar alvast gaan trainen als legerhond?
Denk dat we daarvoor beter ratten kunnen inzettenquote:
Ambar lijkt me ook meer een pacifist.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat we daarvoor beter ratten kunnen inzetten
Ik zou zoiets uitprinten, inlijsten en aan de muur hangen. Wij willen nog graag oude foto's van het dorp in de gang hangen. Is een lange muur die nogal kaal is, willen we op die manier beetje karakter geven.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudste foto die wij hebben is uit 1944. Waarschijnlijk genomen op de dag van de opening. Op de foto zie je de toemalige eigenaar voor de deur staan. Wij (mijn ouders) hebben het huis in 2002 gekocht van zijn vrouw.
Klopt die liever op een stapel dekentjes enzo dan dat hij wil vechten.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ambar lijkt me ook meer een pacifist.
Jij komt in hel samen met die lui.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:03 schreef Haags het volgende:
Zag net een dame fietsen met een mooie bos bloemen achterop.
De bloemen kwamen tussen de spaken, toen bleef er niet veel van over.
Dame vond het niet zo leuk, ik moest lachen.
Goed verhaal he?
Haags.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:03 schreef Haags het volgende:
Zag net een dame fietsen met een mooie bos bloemen achterop.
De bloemen kwamen tussen de spaken, toen bleef er niet veel van over.
Dame vond het niet zo leuk, ik moest lachen.
Goed verhaal he?
Traag.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier fatbikes gecontroleerd, waren er twee die gingen 50 km/uur
Je moet gaan want ik heb een ijsje opquote:Op woensdag 10 september 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet gaan want ik heb een ijsje op
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie altijd fatbikes voorbij rijden waarbij de bestuurder heel langzaam trapt voor de show.
Sjezus.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier fatbikes gecontroleerd, waren er twee die gingen 50 km/uur
Dat weet ik niet. Ik vind het rare fietsen, want volgens mij zijn het geen fietsen meerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.
Precies, en die zijn verboden in nl. Tijdje terug bijna aangereden door een figuur met zo'n ding terwijl ik door een voetgangerszone liep. Hij riep nog iets in een taal die ik niet ken.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.
Maar dat moet toch ook, anders vallen ze stil. Het zijn geen brommers.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie altijd fatbikes voorbij rijden waarbij de bestuurder heel langzaam trapt voor de show.
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat moet toch ook, anders vallen ze stil. Het zijn geen brommers.
Oh ik zie steeds meer waar ze helemaal geen moeite hoeven te doen. Die moeten wel opgevoerd zijn lijkt me.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan kloppen, daarom denk ik dat het trappen voor de show is want dat gaat zo langzaam en makkelijkerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie steeds meer waar ze helemaal geen moeite hoeven te doen. Die moeten wel opgevoerd zijn lijkt me.
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
O op die fiets.quote:Sommige fatbikes hebben een gashendel, zodat je niet hoeft mee te trappen om vooruit te komen.
Om agenten te misleidenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Normale wel ja maar je kan ze blijkbaar zo aanpassen dat het niet hoeftquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.
Ja denk ik? geen ideequote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Die trappen daar natuurlijk in.quote:
Dan zijn het geen fietsen. Lijkt me dus voor de overheid dan makkelijk om ze niet onder de fietsen te plaatsen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
Die neem ik de volgende keer mee want ik heb nu die met mokka.quote:
Dat was al bekend toch? Dat er een serie van zou komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.filmtotaal.nl/nieuws/125918
Mooie witte slangquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
blijft vast wel over.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft vast wel over.
en had een extra ei dus je hebt geluk
hadden we allangquote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
quote:
Hebben ze mijn kolonie gevonden?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar koken.
In ketjap manis gemarineerd spek, gesneden puntpaprika en aardappelschijfjes..
oeh Fancy!!!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar koken.
Gewoon bosje is goed hoor. Hoeft geen mister of zo voorquote:Op woensdag 10 september 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh Fancy!!!
moeten we je nu mister Woods gaan noemen?
Not badquote:Op woensdag 10 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar koken.
Ohquote:Op woensdag 10 september 2025 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was al bekend toch? Dat er een serie van zou komen?
Melken zul je.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.filmtotaal.nl/nieuws/125918
gelukkig maarquote:Op woensdag 10 september 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon bosje is goed hoor. Hoeft geen mister of zo voor
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 september 2025 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar koken.
KLinkt lekker hequote:
Lekker hoor Bosquote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga nu kijken en proeven of het een beetje smaakt
Uh huh.quote:
Netjes!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke plantjes.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 10 september 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Knien!quote:
Het smaakt ook goedquote:
Ja, leuk legosetjequote:
Jij ook hier?quote:
Ja, ik kwam weer even lurken en zag een lekker bordje eten langs komen. Dan kan ik het niet laten om een reactie te geven als ex keuken medewerkerquote:
Tof van jequote:Op woensdag 10 september 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik kwam weer even lurken en zag een lekker bordje eten langs komen. Dan kan ik het niet laten om een reactie te geven als ex keuken medewerker
Elders kwamen ook lekkere bordjes voor bij. Sommige kunnen er wel wat van.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik kwam weer even lurken en zag een lekker bordje eten langs komen. Dan kan ik het niet laten om een reactie te geven als ex keuken medewerker
Een bordje voor Dotjequote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Elders kwamen ook lekkere bordjes voor bij. Sommige kunnen er wel wat van.
Dot had geen zin in koken vandaag. Dus maar een bak vol met Griekse Yoghurt, een perzik er door een van dat vezel spul gegetenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een bordje voor Dotje
Ik had de oven verkeerd ingesteld, dus daar gingen de broodjesquote:Op woensdag 10 september 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot had geen zin in koken vandaag. Dus maar een bak vol met Griekse Yoghurt, een perzik er door een van dat vezel spul gegeten
Zo erg?quote:
O jee, dat is minder, gelukkig is daar de pizzabezorgerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had de oven verkeerd ingesteld, dus daar gingen de broodjes
Pizza besteld.
roosviceequote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo erg?
*schuift glas drinken*
Ik heb last van hoestaanvallen.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo erg?
*schuift glas drinken*
Jaquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat is minder, gelukkig is daar de pizzabezorger
Komt wel goed schatje.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb last van hoestaanvallen.
Dankje.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Komt wel goed schatje.
[..]
Beterschap!
Culinair onderlegde mensenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Elders kwamen ook lekkere bordjes voor bij. Sommige kunnen er wel wat van.
Le Baguette Croquette.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
30 september naar BudapestTips welkom
Hoe je die schele ontwijkt?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat voor tips ben je op zoek naar?
Tip 1 - die schele ontwijken in Boedapest is heel gemakkelijk. Zij woont namelijk niet in Boedapest, maar in Sopronquote:
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduikenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tip 1 - die schele ontwijken in Boedapest is heel gemakkelijk. Zij woont namelijk niet in Boedapest, maar in Sopron
omelet du fromagequote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Le Baguette Croquette.
Nietquote:Op woensdag 10 september 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduiken
[ afbeelding ]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingen
aldus googlequote:Wednesday Seizoen 2 is te bekijken op Netflix en is in twee delen uitgekomen: Deel 1 op woensdag 6 augustus 2025 en Deel 2 op woensdag 3 september 2025
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingen
Die heeft gewoon Nederlands geleerd zodat ze hier kan meelezen om te zien wanneer die er isquote:Op woensdag 10 september 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduiken
[ afbeelding ]
"Iek ben hier!"quote:Op woensdag 10 september 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon Nederlands geleerd zodat ze hier kan meelezen om te zien wanneer die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |