Mooie ontdekkingquote:Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik kwam er toen bij toeval achter dat achter het spanplafond een betonnen plafond zat, mét extra lichtpunt. Dus heel dat spanplafond eruit gehaald, pa de boel getext en ik had 2 lampen ipv 1. Scheelde weer 2000 euro.
Mja, wat je ergens verdient moet je elders weer uitgeven.quote:Op woensdag 10 september 2025 10:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooie ontdekking
Hier in huis ook veel ontdekt maar dat kostte juist geld.
Nopes :pquote:Op woensdag 10 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan gamen.![]()
Heb je al ge muah Thai'd?
Hier issie ook nietquote:Op woensdag 10 september 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes :p
Ben nu op het strand maar de zon is weg
Ik!quote:
Figures.quote:
DE ZON IS KWIJT!!!!1!!!!quote:
Hier ook niet hoorquote:
Lekker warm ookquote:
Nog effetjes genietenquote:Op woensdag 10 september 2025 11:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker warm ook![]()
Al is wel even afwachten of het zo blijft, bewolking is in aantocht.
Watquote:Marlon Wayans (White Chicks, Scary Movie) schittert in een zinderende dramatische rol als de legendarische quarterback en spatie teveel voormalig college football-speler Tyriq Withers (I Know What You Did Last Summer, Atlanta) speelt zijn protégé.
quote:
Verwacht ook geen hoge temperaturen, denk dat we de zomer inmiddels achter ons gelaten hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog effetjes genietenMorgen naar NL. Wel maar voor vier dagen. REGEN WIND EN BEWOLKING
Daarnaast moet het 'te veel' zijn maar zelfs de correctie moet gecorrigeerd worden.quote:
Ik ga met vakantie naar het strandquote:Op woensdag 10 september 2025 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog effetjes genietenMorgen naar NL. Wel maar voor vier dagen. REGEN WIND EN BEWOLKING
Eindelijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Verwacht ook geen hoge temperaturen, denk dat we de zomer inmiddels achter ons gelaten hebben.
Eeuhm, dat moet ik niet willen. Ik ben geen flipperkast.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat begrijp ikmisschien komt er nog een verzoening of zie je dat niet gebeuren?
Lekker tegen die balletjes aan tokkelen, zoooquote:Op woensdag 10 september 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, dat moet ik niet willen. Ik ben geen flipperkast.
Nee, het was helaas meer kroeg en gelegenheidsbiocoop. We hebben wel foto’s van bruiloftsfeesten die in ons huis werden gevierd, met orkestjes op het terras buiten.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jammer, zag zo'n oude bioscoopzaal voor me met een popcornmachine en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |