Ik zou zoiets uitprinten, inlijsten en aan de muur hangen. Wij willen nog graag oude foto's van het dorp in de gang hangen. Is een lange muur die nogal kaal is, willen we op die manier beetje karakter geven.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudste foto die wij hebben is uit 1944. Waarschijnlijk genomen op de dag van de opening. Op de foto zie je de toemalige eigenaar voor de deur staan. Wij (mijn ouders) hebben het huis in 2002 gekocht van zijn vrouw.
Klopt die liever op een stapel dekentjes enzo dan dat hij wil vechten.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ambar lijkt me ook meer een pacifist.
Jij komt in hel samen met die lui.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:03 schreef Haags het volgende:
Zag net een dame fietsen met een mooie bos bloemen achterop.
De bloemen kwamen tussen de spaken, toen bleef er niet veel van over.
Dame vond het niet zo leuk, ik moest lachen.
Goed verhaal he?
Haags.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:03 schreef Haags het volgende:
Zag net een dame fietsen met een mooie bos bloemen achterop.
De bloemen kwamen tussen de spaken, toen bleef er niet veel van over.
Dame vond het niet zo leuk, ik moest lachen.
Goed verhaal he?
Traag.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier fatbikes gecontroleerd, waren er twee die gingen 50 km/uur
Je moet gaan want ik heb een ijsje opquote:Op woensdag 10 september 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.
quote:Op woensdag 10 september 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet gaan want ik heb een ijsje op
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie altijd fatbikes voorbij rijden waarbij de bestuurder heel langzaam trapt voor de show.
Sjezus.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ze hebben hier fatbikes gecontroleerd, waren er twee die gingen 50 km/uur
Dat weet ik niet. Ik vind het rare fietsen, want volgens mij zijn het geen fietsen meerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.
Precies, en die zijn verboden in nl. Tijdje terug bijna aangereden door een figuur met zo'n ding terwijl ik door een voetgangerszone liep. Hij riep nog iets in een taal die ik niet ken.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd de gashendel ingedrukt houdt.
Maar dat moet toch ook, anders vallen ze stil. Het zijn geen brommers.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie altijd fatbikes voorbij rijden waarbij de bestuurder heel langzaam trapt voor de show.
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat moet toch ook, anders vallen ze stil. Het zijn geen brommers.
Oh ik zie steeds meer waar ze helemaal geen moeite hoeven te doen. Die moeten wel opgevoerd zijn lijkt me.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan kloppen, daarom denk ik dat het trappen voor de show is want dat gaat zo langzaam en makkelijkerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie steeds meer waar ze helemaal geen moeite hoeven te doen. Die moeten wel opgevoerd zijn lijkt me.
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
O op die fiets.quote:Sommige fatbikes hebben een gashendel, zodat je niet hoeft mee te trappen om vooruit te komen.
Om agenten te misleidenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Normale wel ja maar je kan ze blijkbaar zo aanpassen dat het niet hoeftquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.
Ja denk ik? geen ideequote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Die trappen daar natuurlijk in.quote:
Dan zijn het geen fietsen. Lijkt me dus voor de overheid dan makkelijk om ze niet onder de fietsen te plaatsen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
Die neem ik de volgende keer mee want ik heb nu die met mokka.quote:
Dat was al bekend toch? Dat er een serie van zou komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.filmtotaal.nl/nieuws/125918
Mooie witte slangquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
blijft vast wel over.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft vast wel over.
en had een extra ei dus je hebt geluk
hadden we allangquote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
quote:
Hebben ze mijn kolonie gevonden?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |