Lekker spuiten.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tegenwoordig brandweervrouw, ik mag de hele dag brandjes blussen
ik had gisteren spoor 2 mevrouwquote:Op woensdag 10 september 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met passief-aggressieve emails
Ha ik heb net de hordeur eraf gehaald. Toevallig!quote:Op woensdag 10 september 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanavond mijn hordeur weer eraf halen want het wordt toch te koud om de deur open te laten.
Maar goed ik wil dus volgend jaar een nieuwe maar mijn gevoel zegt dat ik dat binnenkort beter kan kopen want dan is het vast ergens in de aanbieding?
Kwiewinimuisquote:Op woensdag 10 september 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tegenwoordig brandweervrouw, ik mag de hele dag brandjes blussen
Ja ik dacht het wordt wel tijd en dan kan mijn kat er ook niet aan krabben als ze naar buiten wil. Misschien kan ik dan weer iets langer slapen.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Ha ik heb net de hordeur eraf gehaald. Toevallig!
Dik kans van jaquote:
Vergeet je Mini`s niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks nog even naar de appie (en terug) wandelen...
Dat graag maxi.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier iets mini's voor je
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, in maxi bestaan ze ook zie ik!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, in maxi bestaan ze ook zie ik!
[ afbeelding ]
Drone piloot is slimmer.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees even het nieuws bij.
Moet ik Ambar alvast gaan trainen als legerhond?
Denk dat we daarvoor beter ratten kunnen inzettenquote:
Ambar lijkt me ook meer een pacifist.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat we daarvoor beter ratten kunnen inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |