Kan kloppen, daarom denk ik dat het trappen voor de show is want dat gaat zo langzaam en makkelijkerquote:Op woensdag 10 september 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik zie steeds meer waar ze helemaal geen moeite hoeven te doen. Die moeten wel opgevoerd zijn lijkt me.
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
O op die fiets.quote:Sommige fatbikes hebben een gashendel, zodat je niet hoeft mee te trappen om vooruit te komen.
Om agenten te misleidenquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Normale wel ja maar je kan ze blijkbaar zo aanpassen dat het niet hoeftquote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sowieso een beetje moet blijven trappen.
Ja denk ik? geen ideequote:Op woensdag 10 september 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O op die fiets.
Dan trappen ze zeker uit verveling ofzo.
Die trappen daar natuurlijk in.quote:
Dan zijn het geen fietsen. Lijkt me dus voor de overheid dan makkelijk om ze niet onder de fietsen te plaatsen.quote:Op woensdag 10 september 2025 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meeste schijnen zo aangepast te zijn dat je niet meer hoeft te trappen
Die neem ik de volgende keer mee want ik heb nu die met mokka.quote:
Dat was al bekend toch? Dat er een serie van zou komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips https://www.filmtotaal.nl/nieuws/125918
Mooie witte slangquote:Op woensdag 10 september 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
@:ettovanbelgie
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
blijft vast wel over.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijft vast wel over.
en had een extra ei dus je hebt geluk
hadden we allangquote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
quote:
Hebben ze mijn kolonie gevonden?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:23 schreef Recce het volgende:
NASA heeft behoorlijk overtuigende aanwijzingen voor leven op Mars gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |