Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig

Ik dacht dat zoiets allang kon.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig

Deze is er al, dat is de 16. Gisteren is de 17 uitgekomenquote:

En hoelaat gaat je wekker?quote:Op woensdag 10 september 2025 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik schrok wakker met de gedachte dat ik de wekker had gemist. Vervolgens keek ik op de klok , was het nog maar 5:15.

Morguh Stigquote:

Dotje lieverdquote:

quote:

quote:

Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!quote:

Nog welquote:Op woensdag 10 september 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!

Allemaal nog in diepe rustquote:

geen zin om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is nog rustig deze morgen op FOK!

Zin maken dan maarquote:

En daar is de eerstequote:

En die heeft geen zin om wakker te wordenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar is de eerste

* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer waterquote:Op woensdag 10 september 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die heeft geen zin om wakker te worden

Kiepen maarrrrrrrrquote:Op woensdag 10 september 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer water

quote:Op woensdag 10 september 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin boven mschol gaat staan met emmer water
quote:

Met mijn lengte overleef ik dat welquote:Op woensdag 10 september 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]ik gooi jullie gewoon van mn balkon af
en ga daarna mn bed weer in

Maar dan ben je wel wakkerquote:Op woensdag 10 september 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]ik gooi jullie gewoon van mn balkon af
en ga daarna mn bed weer in

Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangenquote:Op woensdag 10 september 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met mijn lengte overleef ik dat wel

Uiteraardquote:Op woensdag 10 september 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij jou nu eerst gooit, kan jij mij opvangen
5:20 hier.quote:
Van al dat gediscussieer gisteren?quote:Op woensdag 10 september 2025 07:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoofdpijn. Ik wil terug naar bed.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"

quote:Op woensdag 10 september 2025 07:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even staatsloten gekocht.Dus minder kans voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.

Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
5:20 hier.
[..]
Van al dat gediscussieer gisteren?

Die fout maak ik ook altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Nee, ik denk gisteren te weinig gedronken.

quote:Op woensdag 10 september 2025 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen stopte de radio er ook mee.

quote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.

Die kans is al astronomisch klein, dus geen zorgenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus minder kans voor mij.

quote:

3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtendquote:

preciesquote:Op woensdag 10 september 2025 06:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.

Er zullen er nog wel meer volgen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Wij feliciteren Polen met hun eerste neergehaalde drone.

Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:
quote:Vanochtend heeft de Poolse luchtmacht, met steun van Navo-bondgenoten, verschillende Russische drones onderschept tijdens een luchtaanval op Oekraïne. Volgens Polen waren daarbij ook Nederlandse F-35-gevechtsvliegtuigen betrokken. Sinds 1 september zijn in het oosten van Polen Nederlandse F-35’s gestationeerd.

De prijzen zijn minder mooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren

quote:Op woensdag 10 september 2025 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3300 alvast. Het is een heerlijke frisse wandelochtend![]()
En gisteren had ik een anagram van zondag11.046 (zondag 14.106)

Gratulacje!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef Nattekat het volgende:

quote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben onze jongens ook iets gedaan:
[..]

Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
die nieuwe iphones hebben wel erg mooie kleuren

Hoor dat normaal alleen van vrouwenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.

Oldbie.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke ga je kopen? Ik heb nog steeds m'n Samsung S8.

Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsquote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]

ja altijd met iphonequote:Op woensdag 10 september 2025 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De prijzen zijn minder mooi.

Nee heb nog een goede iphone. de 15quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]

Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor dat normaal alleen van vrouwen

Die like moet je als eenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg ik heb geleden.

Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga dat ook weer doen, voor het ontbijt stapjes. Daar schijn je effectief van af te vallen. Even de chocoladekilo's van m'n breakup er weer afstappen.

Ja, m'n opslag zit steeds vol.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog superlang m'n S5 gehad, maar op een gegeven moment gaat de batterij niet meer lang genoeg mee en kom je ruimte tekort voor appsDaarover gesproken, m'n S22 is ook weer aan vervanging toe denk ik, batterij is niet meer geweldig.

Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad beter te zijn omdat je dan oud vet verstookt.

Haha, dat begreep ik wel!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die like moet je als eenopvatten, beetje raar om dat te liken dacht ik ineens

Oh gelijk de nieuwstequote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, m'n opslag zit steeds vol.De batterij doet het nog wel redelijk eigenlijk. Ik kan nog een paar uur podcasts luisteren in ieder geval. Ik ben nu over een S25 aan het nadenken.

Overpriced meuk FTWquote:

Moet je wel op kwiwitijd op bed liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd om 6u sporten, dat hielp inderdaad ook goed. Plus dan had je het sporten al maar gehad voor die dag, was ook wel lekker.

Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Overpriced meuk FTW

De S25 is ook al weer uit januari, dus die is al behoorlijk in prijs gedaald.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh gelijk de nieuwsteIk koop meestal 1 model ouder, stukje goedkoper en ben niet zo hip dat ik altijd het nieuwste van het nieuwste moet hebben

Ik welquote:Op woensdag 10 september 2025 08:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een goedkope Android telefoon, prima zat. Zoveel doe ik er toch niet mee.

is het weer uit?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:28 schreef Recce het volgende:

Die heb ik ookquote:Op woensdag 10 september 2025 08:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan neem je een wat duurdere

Geld moet rollen!quote:Op woensdag 10 september 2025 08:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ook, maar soms moet je op de centen letten helaas.

Zoietsquote:

Hebben een badkamer en keuken verbouwing achter de rug, moeten eerst even rustig aan doen...quote:Op woensdag 10 september 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld moet rollen!
Het liefste mijn kant op

Dat hoefden wij gelukkig niet te doen bij aankoop van ons nieuwe huisquote:Op woensdag 10 september 2025 08:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hebben een badkamer en keuken verbouwing achter de rug, moeten eerst even rustig aan doen...
Ik vertrouw crypto niet.quote:

Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaarquote:Op woensdag 10 september 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hoefden wij gelukkig niet te doen bij aankoop van ons nieuwe huis

Dat zijn nogal bedragenquote:Op woensdag 10 september 2025 08:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaar

Jup. Groot huis mooi maar als er dingen aangepakt moeten worden... En badkamer en keuken waren het echt wel waard, hebben we veel plezier van. Maar hebben ook daken moeten vervangen en daar zie je niet zoveel van helaas.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zijn nogal bedragen

Ja, en nu nog veel kleiner.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kans is al astronomisch klein, dus geen zorgen

En het is oorlog in dakdekkerlandquote:Op woensdag 10 september 2025 08:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jup. Groot huis mooi maar als er dingen aangepakt moeten worden... En badkamer en keuken waren het echt wel waard, hebben we veel plezier van. Maar hebben ook daken moeten vervangen en daar zie je niet zoveel van helaas.
Arme sloebers wijquote:Op woensdag 10 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog veel kleiner.

jij gaat vandaag toch naar de gym voor ons?quote:Op woensdag 10 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog veel kleiner.

Ja, dus moest dat eerst oplossen voordat ik weer aan het werk kon gaan.quote:

Ja, dat klopt. Vanavond.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat vandaag toch naar de gym voor ons?

dus ik hoef dan niet te gaan..quote:Op woensdag 10 september 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Vanavond.

Hebben een vaste aannemer. Niet de meest goedkope maar ze leveren goed werk. En ging om zowel platte als puntdaken dus dan is handig als je gewoon 1 bedrijf kunt raadplegen.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het is oorlog in dakdekkerland

Het is nooit klaarquote:Op woensdag 10 september 2025 08:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nou, mijn huis wel... Inmiddels al 130k in gestoken, dat is eerst wel even genoeg geld wat gerold heeft. En we zijn nog niet klaar

Yes.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Oh wacht , had dat te maken met je moeder? want dan weet ik het nog

Helaas komt dat te weinig voor.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geld moet rollen!
Het liefste mijn kant op

Daar kun je idd een nieuw huis van kopen... Wat een geld.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is nooit klaarwij zijn ook al ruim 400k verder volgens mij. Alleen de laatste badkamer nog volgend jaar. Hadden beter gewoon het huis kunnen slopen en een nieuwe bouwen volgens mij

Maar je kunt er wel van maken wat je zelf wilquote:Op woensdag 10 september 2025 09:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daar kun je idd een nieuw huis van kopen... Wat een geld.
En het is idd nooit klaar, met name als je een koopwoning hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |