Misschien eerst maar met een koevoet de secondelijm tussen haar onder- en bovenkaak verwijderen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Mooi bijpassend huis ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis Liesje erbij als tuinman.
Alsof dat niet ook belangrijk isquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoonquote:
Heeft ze het vrij druk in Foqueville.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?quote:
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Het echt rebelse is dat ik niet genoeg kcal heb verbrand om 9 mcnuggets te eten![]()
Ik ga voor deze 16quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de lichtgroene denk ik.
Ik neem altijd degene met het kleurtjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoon
14. Lijkt mij duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel meequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Apple is toch helemaal geen fris merk meer om mee rond te lopen in deze Trumpiaanse tijden?
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindtquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel mee
Was niet mijn planquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.
Het topic daar liep stormquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
Ik heb wel airpods met het spookjes memoji. Gewoon omdat het kan 👻quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 was
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Dat zijn de hippe boizquote:
Pong toch wel?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Toen ik 15 was hadden we nog geen internetquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang de telefoonlijn bezet houden
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik 15 was hadden we nog geen internet
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 guldenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.
Daar was ik een tijdje geleden nog.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 gulden
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oidquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje geleden nog.
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oid
Dat moet een heel karwei geweest zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.
dat was bij mij toen nog helemaal niet uitgevondenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hemquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet een heel karwei geweest zijn dan
Dat is niet meer de slogan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hem
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet meer de slogan.
Op zich een leuk model maar dat stuk achterop de bovenkant is alsnog dik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |