Ik wilde een lilaquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MehZe zouden groene met roze bloempjes moeten maken, en oranje met herfstblaadjes.. voor elk seizoen iets. Ik ben verdomme een marketinggenie
Dan neem ik wel een tering oranjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet samsung dan maken, dan kunnen ze alle lila fans overnemen van apple
hahahahahahaha sukkel. ben je voor de kat zn viool gaan sporten!!quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben m'n horloge vergeten. Nu telt het niet
Dacht even dat ik je naar het samsung kamp kon krijgen, maar helaasie de paasiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Trump Orangequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallenquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die loopt met de Trump-phone rond.
Benieuwd of die telefoon ooit nog op de markt komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallen
"Thank you for your attention on this matter"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig moet je gewoon iedere dag iets dommers roepen zodat ze de domheid van vorige dag weer vergeten.
Een pakket theezakjes kopen vrees ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester: "Plegers komen uit alle lagen van de samenleving"
Femke Halsema kondigt pakket maatregelen aan na moord op 17-jarige Lisa
Wat zou ze allemaal gaan doen?
"LAW & ORDER"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Thank you for your attention on this matter"
Kunnen altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh het puntmutsen is pas om 23u vandaag zie ik. Zat er al helemaal klaar voor
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een pakket theezakjes kopen vrees ik.
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"
Ik heb liever wat wolfjes dan hele roedels Syriërs.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"
Nou ja, dat is óók een oplossing. Rigoureus, maar een oplossing.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekke witte mensenhaai eet jong meisje op, laten we alle vissen uitroeien, dat is de oplossing"
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Oh dán is het ineens wel vol = volquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"
De wolf is natuurlijk een metafoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever wat wolfjes dan hele roedels Syriërs.
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik nu voor de mcnuggets ipv muffin ga
Ben je in een rebelse bui?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Georg Orwellquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Ik help je hopen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.
Gefrituurde kipmousse.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
1+1=3quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Misschien dat ik dan eens voor het eerst zou gaan stemmen in Nederlandquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf de politiek ingaan.
Je komt wel betrouwbaar overquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het CDA?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Misschien eerst maar met een koevoet de secondelijm tussen haar onder- en bovenkaak verwijderen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Mooi bijpassend huis ookquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis Liesje erbij als tuinman.
Alsof dat niet ook belangrijk isquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoonquote:
Heeft ze het vrij druk in Foqueville.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jaagt tegenwoordig op rare wezentjes, toch?
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?quote:
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Het echt rebelse is dat ik niet genoeg kcal heb verbrand om 9 mcnuggets te eten![]()
Ik ga voor deze 16quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga voor de lichtgroene denk ik.
Ik neem altijd degene met het kleurtjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je uiteindelijk toch gewoon voor de burgerlijke witte versie gaat, dus koop die nou maar gewoon
14. Lijkt mij duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een hip hoesje kopen, de keuze is reuze, wil je volwassen overkomen of als iemand van 14?
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel meequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Apple is toch helemaal geen fris merk meer om mee rond te lopen in deze Trumpiaanse tijden?
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindtquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang ze nog alle kleuren van de regenboog representeren valt dat wel mee
Was niet mijn planquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon 100 kilo als doel en daarna weer naar je streefgewicht toe.
Het topic daar liep stormquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 wasquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US is gewoon zo'n tweakers nerdje die alles van apple stom vindt
Ik heb wel airpods met het spookjes memoji. Gewoon omdat het kan 👻quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 was
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjesquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Dat zijn de hippe boizquote:
Pong toch wel?quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen bestonden er nog helemaal geen hippe lampjes
Toen ik 15 was hadden we nog geen internetquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang de telefoonlijn bezet houden
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik 15 was hadden we nog geen internet
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 guldenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.
Daar was ik een tijdje geleden nog.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 gulden
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oidquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje geleden nog.
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oid
Dat moet een heel karwei geweest zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.
dat was bij mij toen nog helemaal niet uitgevondenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hemquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet een heel karwei geweest zijn dan
Dat is niet meer de slogan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hem
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet meer de slogan.
Op zich een leuk model maar dat stuk achterop de bovenkant is alsnog dik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |