Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
3 jaar maar?
[..]
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/shop.page
Ik heb 6 maanden opzegtermijnquote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn telefoon is wel al 1000 keer gevallen ofzo
1. Was eigen keus. Ik wilde niet in de zomer beginnen en wilde ze ook nog een kans geven om een vervanger te vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 maanden opzegtermijn. Ik hoop toch binnen een maand weg te zijn als ik ga.
Is toch niet normaal meer. Je hebt bijna een tweeverdienershuishouden nodig tegenwoordig om in alle moderne basisbehoeften te voorzienquote:
1, want dan kan ze als het regent zo floep naar binnen als je de deur op een kiertje zet. Anders komt dat heel klungelig uitquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
Oké ik wil hem dus naast de deur hebben maar kan even niet goed kiezen op welke manier dus laat jullie kiezen.
[ link | afbeelding ]
[poll=9239]
Mehquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tering oranje, basaal blauw, en saaier dan saai wit
Ik wilde een lilaquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MehZe zouden groene met roze bloempjes moeten maken, en oranje met herfstblaadjes.. voor elk seizoen iets. Ik ben verdomme een marketinggenie
Dan neem ik wel een tering oranjequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die moet samsung dan maken, dan kunnen ze alle lila fans overnemen van apple
hahahahahahaha sukkel. ben je voor de kat zn viool gaan sporten!!quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik ben m'n horloge vergeten. Nu telt het niet
Dacht even dat ik je naar het samsung kamp kon krijgen, maar helaasie de paasiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Trump Orangequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een tering oranje
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallenquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die loopt met de Trump-phone rond.
Benieuwd of die telefoon ooit nog op de markt komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarbij elke paar uur even wat fake feitjes uit de speakers schallen
"Thank you for your attention on this matter"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig moet je gewoon iedere dag iets dommers roepen zodat ze de domheid van vorige dag weer vergeten.
Een pakket theezakjes kopen vrees ik.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester: "Plegers komen uit alle lagen van de samenleving"
Femke Halsema kondigt pakket maatregelen aan na moord op 17-jarige Lisa
Wat zou ze allemaal gaan doen?
"LAW & ORDER"quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Thank you for your attention on this matter"
Kunnen altijd een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
Oh het puntmutsen is pas om 23u vandaag zie ik. Zat er al helemaal klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |