“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester: "Plegers komen uit alle lagen van de samenleving"
Femke Halsema kondigt pakket maatregelen aan na moord op 17-jarige Lisa
Wat zou ze allemaal gaan doen?
Oh dán is het ineens wel vol = volquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Er is geen plek in Nederland voor de wolf"
De wolf is natuurlijk een metafoor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever wat wolfjes dan hele roedels Syriërs.
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik nu voor de mcnuggets ipv muffin ga
Ben je in een rebelse bui?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Georg Orwellquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Ik help je hopen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nouja, we hadden een partij die een noodwet incl. onderbouwing klaarhad en die besloot niet in te zetten. Hopelijk komt er nu een partij die het wel op wil lossen.
Gefrituurde kipmousse.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
1+1=3quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became the truth.”
Misschien dat ik dan eens voor het eerst zou gaan stemmen in Nederlandquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf de politiek ingaan.
Je komt wel betrouwbaar overquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor het CDA?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester: "Plegers komen uit alle lagen van de samenleving"
Femke Halsema kondigt pakket maatregelen aan na moord op 17-jarige Lisa
Wat zou ze allemaal gaan doen?
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het langzaam geloven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ze het inmiddels zelf geloven?
Dat is alleen ceremonieel; beetje lintjes doorknippen en nieuwe inwoners verwelkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben in Foqueville nog een burgemeesterspositie open staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |