Toen ik 15 was hadden we nog geen internetquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nachtenlang de telefoonlijn bezet houden
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik 15 was hadden we nog geen internet
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 guldenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stonden we daar een beetje in het fietsenhok te klooien.
Daar was ik een tijdje geleden nog.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat in de drie gezusters halve liters te zuipen voor 3 gulden
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oidquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje geleden nog.
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatste keer was denk ik 23 jaar geleden oid
Dat moet een heel karwei geweest zijn danquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb voor deze zekerheid toch even in elk hoekje naar je gezocht.
dat was bij mij toen nog helemaal niet uitgevondenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PC met allemaal hippe lampjes. Had ik ook toen ik 15 was
Dat is geen punt voor hemquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet een heel karwei geweest zijn dan
Dat is niet meer de slogan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen punt voor hem
quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet meer de slogan.
Op zich een leuk model maar dat stuk achterop de bovenkant is alsnog dik.quote:
Voor als je een rode panda ziet en je reactie wil filmen.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig
Ik dacht dat zoiets allang kon.quote:Op woensdag 10 september 2025 02:32 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je de voor en achter camera tegelijk kan gebruiken. das wel grappig
Deze is er al, dat is de 16. Gisteren is de 17 uitgekomenquote:
En hoelaat gaat je wekker?quote:Op woensdag 10 september 2025 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
Ik schrok wakker met de gedachte dat ik de wekker had gemist. Vervolgens keek ik op de klok , was het nog maar 5:15.
Morguh Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |