Wel tof dat je foto's hebt, wij hebben helaas niets van hoe het er vroeger uitzag. Heb alleen een hele oude foto van de straat die ergens rond 1948 is gemaakt en ons huis op staat, toen was het alleen nog geen cafe.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het was helaas meer kroeg en gelegenheidsbiocoop. We hebben wel foto’s van bruiloftsfeesten die in ons huis werden gevierd, met orkestjes op het terras buiten.
Wanneer ga je daar mee beginnen?quote:Op woensdag 10 september 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes :p
Ben nu op het strand maar de zon is weg
Eeeuhm, liever niet.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker tegen die balletjes aan tokkelen, zooo
denk niet meer :pquote:Op woensdag 10 september 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar mee beginnen?
nee . Er is geen aanwezigheidsverplichtingquote:Op woensdag 10 september 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]Maar krijg je dan geen problemen?
quote:Op woensdag 10 september 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee . Er is geen aanwezigheidsverplichting
Letterlijk Mwah Thaiquote:Op woensdag 10 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dan zullen ze wel blij met je zijn bij die Muay Thai-club.
ja maar had al gezegd dat ik niet wilde komen :p Heb ook korting gehadquote:Op woensdag 10 september 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]Dan zullen ze wel blij met je zijn bij die Muay Thai-club.
Whehe. Hebben ze je niet proberen te overtuigen wel te komen?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had al gezegd dat ik niet wilde komen :p Heb ook korting gehad
quote:For the love of all that is holy please do something about this because these sounds are obnoxiously over done. Unless you are at 0% or 100% brake pressure you have to listen to a chorus of guinea pigs like they just heard the food bag open.
Die waren allang blij met dat gratis geld.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Hebben ze je niet proberen te overtuigen wel te komen?
Vast, maar ik kan me ook voorstellen dat ze een soort eergevoel hebben en dat ze Bal willen trainen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die waren allang blij met dat gratis geld.
'T is daarom dat ik zo van Brabanders houquote:Op woensdag 10 september 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
De Brabanders moesten Europa redden:
Bekijk deze YouTube-video
Die candy daring red vind ik wel erg mooi.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zojuist gebeld door de motordealer waar ik mijn nieuwe motor wil gaan halen. De nieuwe kleuren voor 2026 zijn bekend gemaakt. En aangezien ze in december komen, kan mijn model al in de showroom staan
https://www.suzuki.nl/mot(...)ombinaties-hayabusa/
Ik wist het niet maar die Metallic Galaxy Gray / Candy Burnt Gold of die AV4: Candy Daring Red / Glass Sparkle Black wordt het
Ja die ziet er echt tof uit, maar die Metallic Galaxy Grey doet ook wat met mequote:Op woensdag 10 september 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die candy daring red vind ik wel erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |