Ik had de oven verkeerd ingesteld, dus daar gingen de broodjesquote:Op woensdag 10 september 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot had geen zin in koken vandaag. Dus maar een bak vol met Griekse Yoghurt, een perzik er door een van dat vezel spul gegeten
Zo erg?quote:
O jee, dat is minder, gelukkig is daar de pizzabezorgerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had de oven verkeerd ingesteld, dus daar gingen de broodjes
Pizza besteld.
roosviceequote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo erg?
*schuift glas drinken*
Ik heb last van hoestaanvallen.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo erg?
*schuift glas drinken*
Jaquote:Op woensdag 10 september 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, dat is minder, gelukkig is daar de pizzabezorger
Komt wel goed schatje.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 10 september 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb last van hoestaanvallen.
Dankje.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Komt wel goed schatje.
[..]
Beterschap!
Culinair onderlegde mensenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Elders kwamen ook lekkere bordjes voor bij. Sommige kunnen er wel wat van.
Le Baguette Croquette.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
30 september naar BudapestTips welkom
Hoe je die schele ontwijkt?quote:Op woensdag 10 september 2025 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat voor tips ben je op zoek naar?
Tip 1 - die schele ontwijken in Boedapest is heel gemakkelijk. Zij woont namelijk niet in Boedapest, maar in Sopronquote:
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduikenquote:Op woensdag 10 september 2025 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tip 1 - die schele ontwijken in Boedapest is heel gemakkelijk. Zij woont namelijk niet in Boedapest, maar in Sopron
omelet du fromagequote:Op woensdag 10 september 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Le Baguette Croquette.
Nietquote:Op woensdag 10 september 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduiken
[ afbeelding ]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingen
aldus googlequote:Wednesday Seizoen 2 is te bekijken op Netflix en is in twee delen uitgekomen: Deel 1 op woensdag 6 augustus 2025 en Deel 2 op woensdag 3 september 2025
quote:Op woensdag 10 september 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is die al compleet? want ik wil pas beginnen als ik hem kan bingen
Die heeft gewoon Nederlands geleerd zodat ze hier kan meelezen om te zien wanneer die er isquote:Op woensdag 10 september 2025 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maak je wel een gevaarlijke aanname. Ze kan zomaar ineens opduiken
[ afbeelding ]
"Iek ben hier!"quote:Op woensdag 10 september 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft gewoon Nederlands geleerd zodat ze hier kan meelezen om te zien wanneer die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |