Deze had ik laatst ook.quote:
Ik ben standaard ingelogd, heb die melding nooit meer gezien.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging die ook weer weg? Of moet ik voortaan echt inloggen?
Strand in de herfst beste strandquote:Op woensdag 10 september 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga met vakantie naar het strandIk neem een vest en truien en warme sokken mee.
Eerste keer heb ik weg geklikt. Tweede keer toch maar opnieuw ingelogd.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging die ook weer weg? Of moet ik voortaan echt inloggen?
Ik wil niet inloggen.quote:Op woensdag 10 september 2025 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben standaard ingelogd, heb die melding nooit meer gezien.
quote:
BEWIJS HET!!!quote:
Snel, log in!quote:
Ik ga alvast zo'n net tegen duiven over m'n balkon spannen.quote:At a distance of almost 500 kilometers from the Ukrainian border, the wreckage of the Russian drone was
found in Elbląg near Gdansk.
DAT TELT NIETquote:Op woensdag 10 september 2025 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben hier toch ook al ingelogd?
Straks is dat zo moeilijker geworden dat alleen een AI het nog lukt daar doorheen te komen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klik alle verkeersborden aan:
Hier hangt er aan 1 kant/balkon al zo'n net.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga alvast zo'n net tegen duiven over m'n balkon spannen.
Welke concurrent?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zoeken ze het maar uit.
* Recce gaat naar de concurrent
Kijk, daar in Brabant zijn ze al veel meer voorbereid.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier hangt er aan 1 kant/balkon al zo'n net.![]()
Keukenconcurrentquote:
Waar anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |