Goed zo, grondig aanpakken die hapquote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed punt. Even de internationale directeur bellen om te vragen
Dat had er zeker bij gemogen voor de duidelijkheid. Blij dat je het ook ziet.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chirurg, geen idee wanneer [de ingreep], maar na 2-3 weken hersteld [van de ingreep].
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat had er zeker bij gemogen voor de duidelijkheid. Blij dat je het ook ziet.
Dat zie ik in de eerste post niet staan.quote:
haar neger vinger?quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.
Die tweede quote was dan ook een reactie op de eerste quote. Waar het dus al in stond.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie ik in de eerste post niet staan.
Van mij wel.quote:
woorden met pou als begin zijn pas raarquote:Op woensdag 10 september 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
Weet je wat een raar woord is?
Bleek
Gelukkig iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Chirurg, geen idee wanneer [de ingreep], maar na 2-3 weken hersteld [van de ingreep].
Ik ging er stiekem ook wel een beetje vanuit dat de vaste users hier wel op de hoogte waren van wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ama heeft ook het amper over die ingreep gehad hier.
Niet zo pouty doen hoorquote:Op woensdag 10 september 2025 14:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woorden met pou als begin zijn pas raar
ach heb ze ooit ook wel eens niet gevonden, dat is ergerquote:
De oudste foto die wij hebben is uit 1944. Waarschijnlijk genomen op de dag van de opening. Op de foto zie je de toemalige eigenaar voor de deur staan. Wij (mijn ouders) hebben het huis in 2002 gekocht van zijn vrouw.quote:Op woensdag 10 september 2025 11:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel tof dat je foto's hebt, wij hebben helaas niets van hoe het er vroeger uitzag. Heb alleen een hele oude foto van de straat die ergens rond 1948 is gemaakt en ons huis op staat, toen was het alleen nog geen cafe.
Ja ik gooi er meestal een woord tussen met alleen maar letters die ik nog niet heb gehad om letters uit te sluiten of juist nieuwe te ontdekken. Dat helpt meestal wel. Maar niet altijdquote:Op woensdag 10 september 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ach heb ze ooit ook wel eens niet gevonden, dat is erger
Waarschijnlijk van @bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.quote:
ja ik begin vaak met crazyquote:Op woensdag 10 september 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik gooi er meestal een woord tussen met alleen maar letters die ik nog niet heb gehad om letters uit te sluiten of juist nieuwe te ontdekken. Dat helpt meestal wel. Maar niet altijd
Die leiden we wel af.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van @:bitterbal niet, want ik ben nog niet naar de sportschool geweest.
ahjaquote:Op woensdag 10 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik begin vaak met crazy
en dan daarna pious
dan heb ik meestal een goed deel te pakken of ge-elimineerd
Ik doe meestal audio gevolgd door great.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik begin vaak met crazy
en dan daarna pious
dan heb ik meestal een goed deel te pakken of ge-elimineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |