quote:In de Qatarese hoofdstad Doha zijn meerdere explosies gehoord. Kort daarna meldde het Israëlische leger op Telegram dat het aanvallen heeft uitgevoerd op Hamas-kopstukken.
Het is nog onduidelijk waar de explosies precies waren en hoe groot de schade is. Persbureau Reuters schrijft op basis van ooggetuigen dat er rook te zien is in een deel van de stad.
Kopstukken van Hamas leven al jaren in Doha. Ook worden er in de stad regelmatig gesprekken gevoerd over de oorlog met Israël en een mogelijk staakt-het-vuren.
Oeh zelfs in Qatar zijn ze nu niet meer veilig, ben benieuwd of ze de miljardairs van Hamas te pakken hebben gekregen en of Qatar dit toegestaan heeft.quote:Onderhandelingen
Kopstukken van Hamas leven al jaren in Doha. Ook worden er in de stad regelmatig gesprekken gevoerd over de oorlog met Israël en een mogelijk staakt-het-vuren. Het in Qatar gevestigde Al Jazeera schrijft dat de Hamas-leiding bijeen was om te praten over een Amerikaans voorstel voor een staakt-het-vuren toen ze werden aangevallen.
Ze hebben al die tijd niets in Qatar uitgevoerd, nu wel ineens.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:36 schreef raptorix het volgende:
Dat lijkt me niet zo handig van Israël.
Stuk bijgevoegd van NOSquote:Onderhandelingen
Kopstukken van Hamas leven al jaren in Doha. Ook worden er in de stad regelmatig gesprekken gevoerd over de oorlog met Israël en een mogelijk staakt-het-vuren. Het in Qatar gevestigde Al Jazeera schrijft dat de Hamas-leiding bijeen was om te praten over een Amerikaans voorstel voor een staakt-het-vuren toen ze werden aangevallen.
En op een veiligmelding van @DeeBee, graag.quote:
Handig weer, wordt er eindelijk wellicht serieus over een staakt-het-vuren gepraat, wat iedereen wel zou moeten willen, pleuren ze er bommen op.quote:
Presentquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En op een veiligmelding van @:DeeBee, graag.
Wel weer nav een terroristische aanslag, die volgens Hamas ook weer te verantwoorden was want ...quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Handig weer, wordt er eindelijk wellicht serieus over een staakt-het-vuren gepraat, wat iedereen wel zou moeten willen, pleuren ze er bommen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:50 schreef heywoodu het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)headquarters_in_Doha
Hier worden Khaled Mashal en Khalil Al-Hayya alvast genoemd, twee nogal prominente figuren.Gefeliciteerd vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Vraag het me af. Trump wil graag een vredesakkoord.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat is een mooi 1-2-tje met de Amerikanen geweest.
Tja Qatar zal niet openlijk toegeven dat ze Israel dit hebben laten doen.quote:'Laffe aanval'
Qatar heeft de "laffe aanval" fel veroordeeld en spreekt van een schending van het internationaal recht. Een Israëlische functionaris stelt tegenover persbureau Reuters dat Qatar van tevoren is ingelicht. Ook zou de Amerikaanse president Trump hebben ingestemd met de aanval.
Hier worden Khaled Mashal en Khalil Al-Hayya alvast genoemd, twee nogal prominente figuren.Heb je al Bingo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier worden Khaled Mashal en Khalil Al-Hayya alvast genoemd, twee nogal prominente figuren.Stonden deze ook op het lijstje van @onlogisch toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Hier worden Khaled Mashal en Khalil Al-Hayya alvast genoemd, twee nogal prominente figuren.De facto de eerste en tweede man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaarblijkelijk was bijna het hele leiderschapscommitee bij elkaar (lekker handig).
Nee, @onlogisch was niet zo verstandig om voor maximale punten te gaan, helaas!quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Stonden deze ook op het lijstje van @:onlogisch toevallig?
Eén van mijn zeven Palestijnen is sowieso dood (Sinwar), van drie (Mashal, Al-Hayya en Darwish) wordt gezegd dat er vandaag bij het avondeten in Doha niet per se op gerekend hoeft te worden. Ik zou niet ontevreden zijn.quote:
quote:Een Israëlische functionaris stelt tegenover persbureau Reuters dat Qatar van tevoren is ingelicht. Ook zou de Amerikaanse president Trump hebben ingestemd met de aanval. De Amerikaanse ambassade in Doha roept Amerikanen die in Qatar zijn uit voorzorg op om te schuilen en sociale media in de gaten te houden.
Dat was (naar verluid) de onderhandelings delegatie die daar was om het staakt het vuren te bespreken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De facto de eerste en tweede man.
Klaarblijkelijk was bijna het hele leiderschapscommitee bij elkaar (lekker handig).
Natuurlijk wel, onderhandelen zonder hamas lijkt mij ook een stuk makkelijker trouwens.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dus nu kan er niet meer onderhandeld worden![]()
interessant. heel interessant.
Kaarten weer updaten?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:47 schreef heywoodu het volgende:
Wel even kijken welk Hamas-kopstuk ik nog open had staan in mijn dodenspellijstje voor 2025.
Ja, maar de onderhandelingsdelegatie is voor een groot deel hetzelfde als het leiderschap bij Hamas. Dus de nadruk in bepaalde media zal wel worden gelegd dat de 'onderhandelaars' zijn neergeknald maar dat is dus gewoon de leiding van Hamas.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat was (naar verluid) de onderhandelings delegatie die daar was om het staakt het vuren te bespreken.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, @:onlogisch was niet zo verstandig om voor maximale punten te gaan, helaas!
Voorlopig waren dat ook de leiders om mee te onderhandelen dunkt me.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar de onderhandelingsdelegatie is voor een groot deel hetzelfde als het leiderschap bij Hamas. Dus de nadruk in bepaalde media zal wel worden gelegd dat de 'onderhandelaars' zijn neergeknald maar dat is dus gewoon de leiding van Hamas.
Er is altijd nog wel iemand die de onconditionele overgave kan ondertekenen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voorlopig waren dat ook de leiders om mee te onderhandelen dunkt me.
Daar gaan heywoodu's punten.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:08 schreef Aether het volgende:
Update 15:54 - Channel 12 zegt nu: Khalil al-Hayya dood, Mashal niet (want niet aanwezig)
https://www.geenstijl.nl/5185622/doha
Of Qatar het nou toestaat of niet....ze bieden die schoften onderdak dus draag dan ook maar de consequenties. Hamas kopstukken zijn legale doelwitten waar ter wereld ze zich bevinden, opruimen die hap.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:32 schreef Zoddie het volgende:
Explosies in Qatar, Israël meldt aanval op Hamas-kopstukken
[..]
[..]
Oeh zelfs in Qatar zijn ze nu niet meer veilig, ben benieuwd of ze de miljardairs van Hamas te pakken hebben gekregen en of Qatar dit toegestaan heeft.
Er zat er hier gisteren nog een te posten op Fok!quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:36 schreef Haags het volgende:
Als ze die Hamas kopstukken hebben gedood, dikke prima.
Onkruid moet je uitroeien. Sowieso moet alles wat Hamas steunt, Hamas ademt en Hamas is dood.
Jawel hoor, gewoon opjagen desnoods tot in de hel.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:36 schreef raptorix het volgende:
Dat lijkt me niet zo handig van Israël.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zat er hier gisteren nog een te posten op Fok!
laten we even wel wezen, vrede tussen Israel en de Palestijnen is niet realistisch, is het ook nooit geweest. Dit gaat pas stoppen als een van de twee partijen volledig is uitgeschakeld. En ik weet wel op wie ik mijn geld zou zetten.quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:47 schreef Tjacka het volgende:
Je ziet hier precies wat er misgaat met het halfslachtige en wijfelachtige gedrag van Trump de afgelopen maanden. Eerst grote woorden over bemiddelen, dan weer dreigen, dan weer terugkrabbelen. Uiteindelijk is er nul duidelijke lijn vanuit Washington. Resultaat: Israël voelt zich vrij om gewoon midden in Doha een bombardement uit te voeren, terwijl er zogenaamd over een staakt-het-vuren werd onderhandeld. Dit soort power vacuüm en dubbelzinnig gedoe zorgt er juist voor dat alles nóg harder escaleert. Chaos groter, vrede verder weg, en een hele regio die nog meer in brand staat.
En in Oekraïne zie je exact hetzelfde patroon terug. Door dat eeuwige getwijfel en gebrek aan visie van Trump groeien juist de extremen. Leiders die normaal allang buitenspel hadden moeten staan, worden nu alleen maar meer gelegitimeerd. Figuren als Netanyahu en Poetin, die je net zo goed terroristische leiders kunt noemen, profileren zich nu als de enigen met een ‘plan’. Niet omdat ze geniaal zijn, maar omdat er geen tegenwicht is. Trump is niet de duivel die alles slim orkestreert, hij is gewoon totaal oncapabel en functioneert niet goed. En precies dát vacuüm maakt de wereld onnodig gevaarlijker. Bedankt Trump.”
Ik had 'bom' als doodsoorzaak, ook bij één juiste naam is dat nog een mooie score!quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar gaan heywoodu's punten.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:10 schreef Mylene het volgende:
Dit is wel de natte droom van Saudi Arabië.
Straatcommando. in NWS / Terroristische aanslag Jeruzalem, 6 dodenquote:
Dat is sowieso niet waar, natuurlijk. Hooguit geen enkele van de 'huidige', maar dan komen er ook gewoon weer nieuwe.quote:
Die meid in dat topic over die aanslag in Jeruzalem. Ga maar effe nalezen, die zat duidelijk te geilen op Hamas.quote:
Hamas eveneens, dus er is geen kind overboordquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan er i.i.g. niet echt enthousiast van worden.![]()
Hebben echt schijt aan alles die Israeli's
Eerder klassiek antisemitisme, maar die user zien we nier meer terug.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Straatcommando. in NWS / Terroristische aanslag Jeruzalem, 6 doden
Letterlijk 1 post boven de jouwe.
Alles wat Hamas betreft ja, en ik kan het alleen maar toejuichen. Dat die gasten maar nooit geen minuut rust meer mogen hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik kan er i.i.g. niet echt enthousiast van worden.![]()
Hebben echt schijt aan alles die Israeli's
Ik zit niet te wachten op nog meer vluchtelingen uit die regio. Of op verdere escalatie met andere landen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hamas eveneens, dus er is geen kind overboord
Nee man, ze zat letterlijk te duimen voor Hamas. Ik heb er nog enkele keren op gereageerd en verbaasde me al dat ik geen ban had gekregen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerder klassiek antisemitisme, maar die user zien we nier meer terug.
Daar hebben hamas en de israeli schijt aan, mocht dat kwartje nog niet zijn gevallenquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op nog meer vluchtelingen uit die regio. Of op verdere escalatie met andere landen.
Nou ja, hoe dan ook willen we dat soort users niet op het forum hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee man, ze zat letterlijk te duimen voor Hamas. Ik heb er nog enkele keren op gereageerd en verbaasde me al dat ik geen ban had gekregen.
Ik vermoed dat het gewoon een kloon was, maar goed.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou ja, hoe dan ook willen we dat soort users niet op het forum hebben.
Ik zal er verder over ophouden, maar "Go Hamas" was een kleine hint. Ik zat met verbazing te lezen wat ze allemaal leek te mogen posten, maar goed, opgelost, dankquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerder klassiek antisemitisme, maar die user zien we nier meer terug.
Ja, en Hamax Verstappen gaat gewoon weer winnen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:27 schreef ootjekatootje het volgende:
En gaan ze nog racen daar 30 november?
Moskou zal zich wel opwerpen als alternatief. Zijn we mooi klaar mee.quote:
Ik denk niet dat Israël dat erg vindt.quote:
Technisch gezien is het denk ik geen bom maar meer een voorwerp wat hard op iemand landquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had 'bom' als doodsoorzaak, ook bij één juiste naam is dat nog een mooie score!
Dat is het al jaren aan het doen.quote:
Via Irak waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:30 schreef Mylene het volgende:
Toestemming Saudi Arabië om over hun luchtruim te vliegen?
Voortaan maar zoomen via een vpn over een vpnquote:Op dinsdag 9 september 2025 15:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De facto de eerste en tweede man.
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:30 schreef Mylene het volgende:
In Theorie zouden ze eromheen kunnen vliegen, langs SA, Jemen, Oman.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:30 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat het een beetje naïef is om te denken dat zij hier geen weet van hadden.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.
Oh ze zullen het best wel geweten hebben, maar de vermoorde onschuld spelen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje naïef is om te denken dat zij hier geen weet van hadden.
Laten we even wachten op de bevestiging, maar dit zou wel heerlijk zijn.quote:
Iran niet blij? Dan zijn ze echt te ver gegaanquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Aether het volgende:
Update 16:32 - Verenigde Arabische Emiraten niet blij, Saudi-Arabië niet blij, Iran ook niet, lol
Ze hebben Iran vooraf ingelicht via pagers.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iran niet blij? Dan zijn ze echt te ver gegaan
Die schijten weer in hun jurk nuquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben Iran vooraf ingelicht via pagers.
Is deels voor de bühne natuurlijk omdat hun bevolking in meerderheid geen fan is van Israël en geven om de Palestijnen. Echter sommige leiders van die landen vinden dit stiekem prima of hebben gewoonweg niet zoveel te willen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Aether het volgende:
Update 16:32 - Verenigde Arabische Emiraten niet blij, Saudi-Arabië niet blij, Iran ook niet, lol
ff afwachten tot er bevestiging is. Misschien wordt heel Israel wel blij. En iedereen die het wel snapt buiten Israel ook.quote:
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjesquote:
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?quote:
Wat een boel Airco's trouwens op het dak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
net klein bommetje
Daar lijkt het zeker op idd...quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?
Je weet het niet.
Geen pickups door de straten met mensenmassa's....quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes
Ach gut, de gebouwen zijn sip.quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
net klein bommetje
Operatie maak gewoon van heel het midden-oosten een grote parkeerplaats komt steeds dichterbijquote:
Nee joh, met of zonder schandalen... de wereld draait gewoon door.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:01 schreef BEFEM het volgende:
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.quote:
Er is vast nog wel wat middle management die de boel kan overnemenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen
Een AK-47 in je vlag is ook wel coolquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
Niet. Denk dat dat ook niet echt meer het doel is, dat is eerder het voorkomen van een tweede 7 oktober.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Israël geeft echt geen ene fuck om die gijzelaars hoor (de autoriteiten, althans), is alleen maar een handige kapstok voor ze om alles aan op te hangen wat ze toch al wildenquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Jep, weinig landen met een dergelijk format, wat Qatar in elk geval voor vlaggenliefhebbers altijd wel prima maaktquote:
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes
die doen niks zonder de yanks goedkeuringquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
omdat ze zonder de steun van de VS een heel groot probleem hebben en Trump recent al boos was op benjaminquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom niet?
VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
Doodverwensing, banquote:Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
VS wisten er ook vanaf.
Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Banaanvraag! Ban!!quote:
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
Qatari zelf, nee.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?
echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit
Geef je 2 dagen. Zijn je ruiten inggegooid. Of erger.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |