abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 17:13:45 #126
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218723770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Niks mis mee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218723826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Niet. Denk dat dat ook niet echt meer het doel is, dat is eerder het voorkomen van een tweede 7 oktober.
pi_218723859
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:37:46 #129
284411 crew  heywoodu
pi_218723991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Israël geeft echt geen ene fuck om die gijzelaars hoor (de autoriteiten, althans), is alleen maar een handige kapstok voor ze om alles aan op te hangen wat ze toch al wilden :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:38:43 #130
284411 crew  heywoodu
pi_218724001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Jep, weinig landen met een dergelijk format, wat Qatar in elk geval voor vlaggenliefhebbers altijd wel prima maakt :Y

Net als Nepal, bijvoorbeeld.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:44:24 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724078
Israël is weer vrienden aan het maken
pi_218724153
Ik snap niet waarom Israël gaat onderhandelen met mensen die ze toch willen doden, maak ze dan gewoon gelijk af?
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:01 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724204
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:21 #134
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218724210
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:29 #135
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:16 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724242
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:20 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218724243
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:02:24 #138
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724257
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
omdat ze zonder de steun van de VS een heel groot probleem hebben en Trump recent al boos was op benjamin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Frankrijk aanvallen gaat wel wat ver.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:03:59 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724280
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Doodverwensing, ban
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218724297
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
pi_218724304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doodverwensing, ban
Banaanvraag! Ban!! o|O
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_218724334
Dit escaleert helemaal uit de hand.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218724356
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:11:23 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724372
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
En nog 50.000 andere doden
pi_218724374
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
pi_218724401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:15:42 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724405
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Qatari zelf, nee.

De sjeiks daar? Sure, die verkopen hun eigen oma nog voor een goede prijs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218724421
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?

Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
pi_218724423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Geef je 2 dagen. Zijn je ruiten inggegooid. Of erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')