abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218723473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:44 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Die schijten weer in hun jurk nu :P
Khamenei snel weer naar zijn berg aan het rennen
pi_218723475
quote:
87s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Aether het volgende:
Update 16:32 - Verenigde Arabische Emiraten niet blij, Saudi-Arabië niet blij, Iran ook niet, lol
https://www.geenstijl.nl/5185622/doha
Is deels voor de bühne natuurlijk omdat hun bevolking in meerderheid geen fan is van Israël en geven om de Palestijnen. Echter sommige leiders van die landen vinden dit stiekem prima of hebben gewoonweg niet zoveel te willen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218723482
twitter
pi_218723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
ff afwachten tot er bevestiging is. Misschien wordt heel Israel wel blij. En iedereen die het wel snapt buiten Israel ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723489


net klein bommetje
pi_218723492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218723501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:24 #108
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723505
Hopelijk is Hamas nu uitgeschakeld en kan Israel zich terugtrekken uit Gaza en de andere bezette gebieden en nederzettingen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:31 #109
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218723509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Wat een boel Airco's trouwens op het dak.
pi_218723512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
Daar lijkt het zeker op idd...
pi_218723515
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Geen pickups door de straten met mensenmassa's....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Ach gut, de gebouwen zijn sip.

pi_218723558
WTF, Ace Combat Assault Horizon scenario's worden normaal geen werkelijkheid, maar nu lijkt het ineens open season
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218723560
Fantastische actie mits het dus inderdaad gelukt is om deze Hamas leiders te elimineren.

Qatar is natuurlijk ook een zeer vervelend land dat op allerlei vlakken terreur faciliteert en het Westen probeert te ondermijnen. Waarom zij überhaupt onderdak bieden aan dit soort kopstukken van terreurgroeperingen blijft onbegrijpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723596
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:01:22 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218723597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Ik wel *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218723623
Hopelijk succesvol :)
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:04:20 #118
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723642
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:05:18 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218723659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Operatie maak gewoon van heel het midden-oosten een grote parkeerplaats komt steeds dichterbij

@RamboDirk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218723665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:01 schreef BEFEM het volgende:
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
Nee joh, met of zonder schandalen... de wereld draait gewoon door.
Trump en Netanyahu zijn er klaar mee.
pi_218723667
Zouden de pro-Palestijnse sympathisanten nu ook vlaggen van Qatar meenemen bij hun volgende demonstratie? We hebben al hoofdbanden van Hamas, vlaggen van Hezbollah, vlaggen van Iran en slogans voor de Houthi's gehad dan moet een vlag van Qatar ook nog wel kunnen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723698
Bijzondere vlag wel...

pi_218723727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Er is vast nog wel wat middle management die de boel kan overnemen
pi_218723759
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
Een AK-47 in je vlag is ook wel cool ;)
Maar een beetje Vexilloloog weet dat natuurlijk wel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')