abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218723473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:44 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Die schijten weer in hun jurk nu :P
Khamenei snel weer naar zijn berg aan het rennen
pi_218723475
quote:
87s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Aether het volgende:
Update 16:32 - Verenigde Arabische Emiraten niet blij, Saudi-Arabië niet blij, Iran ook niet, lol
https://www.geenstijl.nl/5185622/doha
Is deels voor de bühne natuurlijk omdat hun bevolking in meerderheid geen fan is van Israël en geven om de Palestijnen. Echter sommige leiders van die landen vinden dit stiekem prima of hebben gewoonweg niet zoveel te willen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218723482
twitter
pi_218723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
ff afwachten tot er bevestiging is. Misschien wordt heel Israel wel blij. En iedereen die het wel snapt buiten Israel ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723489


net klein bommetje
pi_218723492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218723501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:24 #108
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723505
Hopelijk is Hamas nu uitgeschakeld en kan Israel zich terugtrekken uit Gaza en de andere bezette gebieden en nederzettingen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:31 #109
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218723509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Wat een boel Airco's trouwens op het dak.
pi_218723512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
Daar lijkt het zeker op idd...
pi_218723515
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Geen pickups door de straten met mensenmassa's....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Ach gut, de gebouwen zijn sip.

pi_218723558
WTF, Ace Combat Assault Horizon scenario's worden normaal geen werkelijkheid, maar nu lijkt het ineens open season
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218723560
Fantastische actie mits het dus inderdaad gelukt is om deze Hamas leiders te elimineren.

Qatar is natuurlijk ook een zeer vervelend land dat op allerlei vlakken terreur faciliteert en het Westen probeert te ondermijnen. Waarom zij überhaupt onderdak bieden aan dit soort kopstukken van terreurgroeperingen blijft onbegrijpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723596
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:01:22 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218723597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Ik wel *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218723623
Hopelijk succesvol :)
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:04:20 #118
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723642
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:05:18 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218723659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Operatie maak gewoon van heel het midden-oosten een grote parkeerplaats komt steeds dichterbij

@RamboDirk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218723665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:01 schreef BEFEM het volgende:
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
Nee joh, met of zonder schandalen... de wereld draait gewoon door.
Trump en Netanyahu zijn er klaar mee.
pi_218723667
Zouden de pro-Palestijnse sympathisanten nu ook vlaggen van Qatar meenemen bij hun volgende demonstratie? We hebben al hoofdbanden van Hamas, vlaggen van Hezbollah, vlaggen van Iran en slogans voor de Houthi's gehad dan moet een vlag van Qatar ook nog wel kunnen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723698
Bijzondere vlag wel...

pi_218723727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Er is vast nog wel wat middle management die de boel kan overnemen
pi_218723759
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
Een AK-47 in je vlag is ook wel cool ;)
Maar een beetje Vexilloloog weet dat natuurlijk wel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 17:13:45 #126
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218723770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Niks mis mee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218723826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Niet. Denk dat dat ook niet echt meer het doel is, dat is eerder het voorkomen van een tweede 7 oktober.
pi_218723859
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:37:46 #129
284411 crew  heywoodu
pi_218723991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Israël geeft echt geen ene fuck om die gijzelaars hoor (de autoriteiten, althans), is alleen maar een handige kapstok voor ze om alles aan op te hangen wat ze toch al wilden :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:38:43 #130
284411 crew  heywoodu
pi_218724001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Jep, weinig landen met een dergelijk format, wat Qatar in elk geval voor vlaggenliefhebbers altijd wel prima maakt :Y

Net als Nepal, bijvoorbeeld.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:44:24 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724078
Israël is weer vrienden aan het maken
pi_218724153
Ik snap niet waarom Israël gaat onderhandelen met mensen die ze toch willen doden, maak ze dan gewoon gelijk af?
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:01 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724204
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:21 #134
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218724210
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:29 #135
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:16 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724242
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:20 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218724243
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:02:24 #138
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724257
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
omdat ze zonder de steun van de VS een heel groot probleem hebben en Trump recent al boos was op benjamin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Frankrijk aanvallen gaat wel wat ver.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:03:59 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724280
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Doodverwensing, ban
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218724297
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
pi_218724304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doodverwensing, ban
Banaanvraag! Ban!! o|O
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_218724334
Dit escaleert helemaal uit de hand.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218724356
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:11:23 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724372
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
En nog 50.000 andere doden
pi_218724374
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
pi_218724401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:15:42 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724405
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Qatari zelf, nee.

De sjeiks daar? Sure, die verkopen hun eigen oma nog voor een goede prijs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218724421
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?

Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
pi_218724423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Geef je 2 dagen. Zijn je ruiten inggegooid. Of erger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')