abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218723473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:44 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Die schijten weer in hun jurk nu :P
Khamenei snel weer naar zijn berg aan het rennen
pi_218723475
quote:
87s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:40 schreef Aether het volgende:
Update 16:32 - Verenigde Arabische Emiraten niet blij, Saudi-Arabië niet blij, Iran ook niet, lol
https://www.geenstijl.nl/5185622/doha
Is deels voor de bühne natuurlijk omdat hun bevolking in meerderheid geen fan is van Israël en geven om de Palestijnen. Echter sommige leiders van die landen vinden dit stiekem prima of hebben gewoonweg niet zoveel te willen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218723482
twitter
pi_218723487
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
ff afwachten tot er bevestiging is. Misschien wordt heel Israel wel blij. En iedereen die het wel snapt buiten Israel ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723489


net klein bommetje
pi_218723492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218723501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:24 #108
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723505
Hopelijk is Hamas nu uitgeschakeld en kan Israel zich terugtrekken uit Gaza en de andere bezette gebieden en nederzettingen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 16:51:31 #109
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218723509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Wat een boel Airco's trouwens op het dak.
pi_218723512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Was dit voorstel voor een staakt het vuren toch misschien stiekem geen voorstel voor staakt het vuren.. maar een val om ze bij elkaar te krijgen tijdens het overleg?

;)

Je weet het niet.
Daar lijkt het zeker op idd...
pi_218723515
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Geen pickups door de straten met mensenmassa's....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218723531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]

net klein bommetje
Ach gut, de gebouwen zijn sip.

pi_218723558
WTF, Ace Combat Assault Horizon scenario's worden normaal geen werkelijkheid, maar nu lijkt het ineens open season
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218723560
Fantastische actie mits het dus inderdaad gelukt is om deze Hamas leiders te elimineren.

Qatar is natuurlijk ook een zeer vervelend land dat op allerlei vlakken terreur faciliteert en het Westen probeert te ondermijnen. Waarom zij überhaupt onderdak bieden aan dit soort kopstukken van terreurgroeperingen blijft onbegrijpelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723596
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:01:22 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218723597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Ik wel *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218723623
Hopelijk succesvol :)
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:04:20 #118
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_218723642
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:05:18 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218723659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Is er dan niemand blij :(
Operatie maak gewoon van heel het midden-oosten een grote parkeerplaats komt steeds dichterbij

@RamboDirk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218723665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:01 schreef BEFEM het volgende:
Alluhoedje: ter afleiding van epstein geeft Trump nu wel toestemming om Qatar aan te vallen. De plannen lagen natuurlijk al maanden klaar.
Nee joh, met of zonder schandalen... de wereld draait gewoon door.
Trump en Netanyahu zijn er klaar mee.
pi_218723667
Zouden de pro-Palestijnse sympathisanten nu ook vlaggen van Qatar meenemen bij hun volgende demonstratie? We hebben al hoofdbanden van Hamas, vlaggen van Hezbollah, vlaggen van Iran en slogans voor de Houthi's gehad dan moet een vlag van Qatar ook nog wel kunnen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723698
Bijzondere vlag wel...

pi_218723727
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218723743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Er is vast nog wel wat middle management die de boel kan overnemen
pi_218723759
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De meeste vlaggen in het Midden-Oosten zien er niet uit en veel lijken er ook op elkaar. Ook wat dat betreft is Israël een uitzondering met een mooie vlag.
Een AK-47 in je vlag is ook wel cool ;)
Maar een beetje Vexilloloog weet dat natuurlijk wel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 17:13:45 #126
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218723770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Niks mis mee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218723826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Niet. Denk dat dat ook niet echt meer het doel is, dat is eerder het voorkomen van een tweede 7 oktober.
pi_218723859
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:37:46 #129
284411 crew  heywoodu
pi_218723991
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:04 schreef butz0rs het volgende:
Vraag is nu wel hoe ze de laatste gijzelaars en lijken terug gaan krijgen :{
Israël geeft echt geen ene fuck om die gijzelaars hoor (de autoriteiten, althans), is alleen maar een handige kapstok voor ze om alles aan op te hangen wat ze toch al wilden :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 17:38:43 #130
284411 crew  heywoodu
pi_218724001
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Tjoent het volgende:
Bijzondere vlag wel...

[ afbeelding ]
Jep, weinig landen met een dergelijk format, wat Qatar in elk geval voor vlaggenliefhebbers altijd wel prima maakt :Y

Net als Nepal, bijvoorbeeld.
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:44:24 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724078
Israël is weer vrienden aan het maken
pi_218724153
Ik snap niet waarom Israël gaat onderhandelen met mensen die ze toch willen doden, maak ze dan gewoon gelijk af?
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:01 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724204
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:21 #134
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_218724210
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Hier buiten ook geen getoeter en uitdelen van koekjes ;(
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:58:29 #135
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Israel op iemands toestemming gaat zitten wachten, zelfs niet op die van Uncle Sam.
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:16 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724242
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:00:20 #137
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218724243
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:02:24 #138
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724257
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Waarom niet?

VS keurt het toch wel goed achteraf. Zeker met de huidige administratie daar...
omdat ze zonder de steun van de VS een heel groot probleem hebben en Trump recent al boos was op benjamin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Nice, hopelijk succesvol. ^O^
Frankrijk aanvallen gaat wel wat ver.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:03:59 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724280
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Doodverwensing, ban
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218724297
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
VS wisten er ook vanaf.

Denk dat Qatar een beetje fophef doet nu. Heb het idee dat dit wellicht een deal was.
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
pi_218724304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Doodverwensing, ban
Banaanvraag! Ban!! o|O
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_218724334
Dit escaleert helemaal uit de hand.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218724356
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:11:23 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218724372
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
En nog 50.000 andere doden
pi_218724374
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
pi_218724401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja? Waarom zouden ze dat niet doen?
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:15:42 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218724405
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Denk je oprecht dat de Qatari's (of welk ander land dan ook trouwens) anderen toestemming zullen geven om in hun hoofdstad luchtaanvallen uit te voeren?
Qatari zelf, nee.

De sjeiks daar? Sure, die verkopen hun eigen oma nog voor een goede prijs.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218724421
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Nationale trots? Of misschien hebben ze wat lichte problemen met wat de israëli's als acceptabele nevenschade zien. Of, en zeg het me maar als ik nu iets heel vreemds ga zeggen, hebben ze gewoon niet zo heel veel zin om gebombardeerd te worden?

echt ongelooflijk dat dat laatste expliciet vermeld moet worden, maar soit :')
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?

Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
pi_218724423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je zou het eigenlijk moeten gaan doen, met Israëlische vlaggen op je auto..
Geef je 2 dagen. Zijn je ruiten inggegooid. Of erger.
pi_218724434
Weer heel wat terreur journalistische kopstukken weg. Dikke prima als je Hamas en 7 oktober steunt. Mafkezen.
pi_218724476
Een dag niemand vermoorden is een dag niet geleefd zullen ze vast denken daar
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218724503
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218724526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:28:55 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?

Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
Mensen die blind van haat jegens Israël zijn, zijn blind. Dat zo'n beetje alle landen in die regio niets met Hamas of de Palestijnen te maken willen hebben wordt genegeerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:29:27 #156
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724534
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
bespottelijk ja


heel beschaafd land pikken en ziekenhuizen opblazen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724550
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
Kan je nagaan wat voor een shitholes de andere landen daar wel niet zijn.
pi_218724551
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
En dan al dat ontwikkelingsgeld niet kunnen stallen voor Hamas :{w
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218724567
Dit is gewoon een gratis IQ test. Als je denkt dat Israel dit kan doen zonder groenlicht van de VS, ben je debiel. Kans is zelfs best groot dat Qatar ervan wist, en om wat voor reden dan ook het heeft laten gebeuren.
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:37:56 #160
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218724611
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:38:53 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Ben benieuwd of ze het ook op die manier bedoelden :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218724627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
De NOS had laatste gesteld dat boodschappen goedkoper waren geworden omdat de inflatie was gedaald. :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:42:06 #163
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724640
eenvandaag is al jaren volledig ongeloofwaardig
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Als men zou graag terroristen wil vermoorden kan men toch beter alle baby's zwaar bewapenen, want de terroristen moeten naar de wiegen van baby's om kindsoldaten voor hun strijd te ronselen.
pi_218724669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Israël heeft toch ook al 1,5 jaar de tijd gehad om dit uit te voeren? Waarom zou je eerst akkoord stemmen met een deal voor de gijzelaars om vervolgens nog meer kopstukken te doden?

Ik begrijp het, als er geen Hamas is hoeft Israël ook niet te onderhandelen en hebben ze volledig vrij spel. Maar de vraag is dan wanneer in Israël’s ogen Hamas volledig verslagen is. Zodra Gaza-Stad is ingenomen? Zodra het zeker is dat er in de West Bank ook geen Hamas sympathisanten zich bevinden? Het is een beetje doelstellingen verzetten. Er is geen duidelijk eindpunt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218724811
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:05:12 #167
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724828
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio? :o
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:09:34 #169
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:08 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.
Met Qatar wil je zeggen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724878
Denk niet dat dit de animo verhoogt in de regio om dat uitschot van Hamas onderdak te bieden.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_218724880
Hoe kan een erkende terroristische organisatie in Qatar zitten? Houden zij zich niet aan internationale verdragen?
Vakman pur sang
pi_218724890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Hadden ze het beter Argentinië kunnen noemen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:15 #173
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724897
Lid van Qatarese veiligheidstroepen omgekomen bij aanval


Een lid van de veiligheidstroepen van Qatar is omgekomen bij de Israëlische aanval. Anderen zouden gewond zijn geraakt, meldt persbureau Reuters op basis van een verklaring van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Qatar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724909
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met Qatar wil je zeggen?
twitter


Ze waren op de hoogte.
pi_218724953
quote:
Zoon van Hamasleider Al-Hayya gedood bij Israëlische aanval Doha
Zijn opvolger is dus ook meteen dood, dat scheelt.
Zonder wrijving geen glans
pi_218724962
Israël escaleert niet!!! :(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:27:13 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ x ]

Ze waren op de hoogte.
Bij Eva Jinek aan tafel zeggen ze dat ze de VS pas na het afvuren van de raket op de hoogte hebben gebracht. En Qatar is woest, dus die waren niet heel blij met de wijze van verwittigen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:25 schreef Haags het volgende:

[..]
Zijn opvolger is dus ook meteen dood, dat scheelt.
Er zijn oneindig aantal opvolgers hé. Komt straks gewoon weer een nieuwe en we zijn geen steek verder.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218724989
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Bij Eva Jinek aan tafel zeggen ze dat ze de VS pas na het afvuren van de raket op de hoogte hebben gebracht.
Ja, was ook zo met die Orensnik van Rusland. Zodra op de knop gedrukt is wordt er gelijk een belletje gepleegd, maar niet een uur daarvoor. Zo werkt het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:30:21 #180
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, was ook zo met die Orensnik van Rusland. Zodra op de knop gedrukt is wordt er gelijk een belletje gepleegd, maar niet een uur daarvoor. Zo werkt het niet.
Dat kan je moeilijk op de hoogte noemen natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218725001
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat kan je moeilijk op de hoogte noemen natuurlijk.
Dat is wat er mee bedoeld wordt iig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:35:34 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218725038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:36 schreef Haags het volgende:
Als ze die Hamas kopstukken hebben gedood, dikke prima.

Onkruid moet je uitroeien. Sowieso moet alles wat Hamas steunt, Hamas ademt en Hamas is dood.
Maar dat je dat doet op grondgebied van derden is dan niet bijster snugger.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218725092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Onkruid vergaat niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218725102
Werd tijd :W
graag op anoniem
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:44:40 #185
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218725112
Quatar gaat niet meer helpen met bemiddelen. En dat was natuurlijk het doel van Israël.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218725160
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
Weet je het zeker?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:53:23 #187
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218725168
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Quatar gaat niet meer helpen met bemiddelen. En dat was natuurlijk het doel van Israël.
Daarom zei ik al, kom er maar in Egypte. Dat zijn de enigen die hier (wellicht) de vingers nog aan willen branden.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:55:50 #188
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218725189
quote:
Trump sprak na aanval met Qatar en Israël
Trump heeft na de aanval zowel met de Israëlische premier Netanyahu als met de leider van Qatar gesproken. Netanyahu zou hebben gezegd dat hij snel vrede wil sluiten met Hamas.

Aan de Qatarese leider beloofde Trump dat een dergelijke aanval niet meer zal voorkomen op zijn grondgebied.
Nu.nl

:') :') :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:21 #189
236264 crew  capricia
pi_218725224
Britse vliegtuigen hebben geholpen maar de Britse premier veroordeelt het?

twitter


twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:03:21 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218725271
Tuurlijk vertellen ze Starmer niks, die belt meteen met hamas lol.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 20:05:49 #191
284411 crew  heywoodu
pi_218725331
Volgens Hamas geen leiders gedood. Dat zou even niet de bedoeling zijn :(
pi_218725340
Waarom posten die losers gelijk op X met nutteloze nietszeggende woorden
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:09:21 #193
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218725415
Hopelijk zijn de ratten van Hamas allemaal omgekomen.
Please consider the environment before printing this post
pi_218725505
Op X gaan ze los dat Qatar er vanaf wist.

Ze hebben Hamas verraden.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:27:45 #195
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218725636
twitter
pi_218725646
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Hamas geen leiders gedood. Dat zou even niet de bedoeling zijn :(
Nee, die waren, volgens hamas, bijeen om te praten over een voorstel van Amerika over een bestand.....

:')
pi_218725656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:22 schreef TLC het volgende:
Een dag niemand vermoorden is een dag niet geleefd zullen ze vast denken daar
Dan wordt het een beetje saai vanzelf.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:30:30 #198
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218725663
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe kan een erkende terroristische organisatie in Qatar zitten? Houden zij zich niet aan internationale verdragen?
Nee, want olie en gas.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218725685
Het Midden Oosten :') :')
Altijd gezellig in die kk regio
pi_218725764
Dit zal vast hard zijn aangekomen bij PvdA/GL combinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')