Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar
Mensen die blind van haat jegens Israël zijn, zijn blind. Dat zo'n beetje alle landen in die regio niets met Hamas of de Palestijnen te maken willen hebben wordt genegeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?
Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
bespottelijk jaquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar
Kan je nagaan wat voor een shitholes de andere landen daar wel niet zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar
En dan al dat ontwikkelingsgeld niet kunnen stallen voor Hamasquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Ben benieuwd of ze het ook op die manier bedoeldenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie
De NOS had laatste gesteld dat boodschappen goedkoper waren geworden omdat de inflatie was gedaald.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie
Als men zou graag terroristen wil vermoorden kan men toch beter alle baby's zwaar bewapenen, want de terroristen moeten naar de wiegen van baby's om kindsoldaten voor hun strijd te ronselen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Israël heeft toch ook al 1,5 jaar de tijd gehad om dit uit te voeren? Waarom zou je eerst akkoord stemmen met een deal voor de gijzelaars om vervolgens nog meer kopstukken te doden?quote:Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio?quote:
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio?
Met Qatar wil je zeggen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.
Hadden ze het beter Argentinië kunnen noemenquote:Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie
Zijn opvolger is dus ook meteen dood, dat scheelt.quote:Zoon van Hamasleider Al-Hayya gedood bij Israëlische aanval Doha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |