abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218724434
Weer heel wat terreur journalistische kopstukken weg. Dikke prima als je Hamas en 7 oktober steunt. Mafkezen.
pi_218724476
Een dag niemand vermoorden is een dag niet geleefd zullen ze vast denken daar
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218724503
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218724526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:28:55 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:17 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Is het moeilijk voor je om je voor te stellen dat Qatar er misschien belang bij kan hebben?

Trouwens, heb je enig idee wat voor anti-air capaciteiten Qatar heeft?
Mensen die blind van haat jegens Israël zijn, zijn blind. Dat zo'n beetje alle landen in die regio niets met Hamas of de Palestijnen te maken willen hebben wordt genegeerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:29:27 #156
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724534
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
bespottelijk ja


heel beschaafd land pikken en ziekenhuizen opblazen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724550
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:25 schreef Nexum het volgende:
Blijft toch een beetje geinig hoe er wordt volgehouden dat Israël het enige beschaafde land is in het Midden-Oosten. Maar ondertussen doden ze de hele boel bij elkaar _O-
Kan je nagaan wat voor een shitholes de andere landen daar wel niet zijn.
pi_218724551
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
En dan al dat ontwikkelingsgeld niet kunnen stallen voor Hamas :{w
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218724567
Dit is gewoon een gratis IQ test. Als je denkt dat Israel dit kan doen zonder groenlicht van de VS, ben je debiel. Kans is zelfs best groot dat Qatar ervan wist, en om wat voor reden dan ook het heeft laten gebeuren.
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:37:56 #160
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218724611
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 september 2025 @ 18:38:53 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218724619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Ben benieuwd of ze het ook op die manier bedoelden :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218724627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
De NOS had laatste gesteld dat boodschappen goedkoper waren geworden omdat de inflatie was gedaald. :')
  dinsdag 9 september 2025 @ 18:42:06 #163
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724640
eenvandaag is al jaren volledig ongeloofwaardig
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Als men zou graag terroristen wil vermoorden kan men toch beter alle baby's zwaar bewapenen, want de terroristen moeten naar de wiegen van baby's om kindsoldaten voor hun strijd te ronselen.
pi_218724669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Opruimen van terroristen is dit he. Qatar had dit al 15 jaar zelf kunnen doen.
Israël heeft toch ook al 1,5 jaar de tijd gehad om dit uit te voeren? Waarom zou je eerst akkoord stemmen met een deal voor de gijzelaars om vervolgens nog meer kopstukken te doden?

Ik begrijp het, als er geen Hamas is hoeft Israël ook niet te onderhandelen en hebben ze volledig vrij spel. Maar de vraag is dan wanneer in Israël’s ogen Hamas volledig verslagen is. Zodra Gaza-Stad is ingenomen? Zodra het zeker is dat er in de West Bank ook geen Hamas sympathisanten zich bevinden? Het is een beetje doelstellingen verzetten. Er is geen duidelijk eindpunt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_218724811
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:05:12 #167
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724820
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724828
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wil je wel dat de oorlog verspreid in die regio? :o
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:09:34 #169
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:08 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dit is was allemaal van te voren afgestemd.
Met Qatar wil je zeggen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724878
Denk niet dat dit de animo verhoogt in de regio om dat uitschot van Hamas onderdak te bieden.
Geen zin meer in een forum met kankerfakende trolls
pi_218724880
Hoe kan een erkende terroristische organisatie in Qatar zitten? Houden zij zich niet aan internationale verdragen?
Vakman pur sang
pi_218724890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
1Vandaag noemt Qatar 'het Zwitserland van het Midden-Oosten'. Goeie beschrijving van een land dat al jaren onderdak biedt aan de kopstukken en de financiën van een terroristische organisatie :')
Hadden ze het beter Argentinië kunnen noemen :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:15 #173
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724897
Lid van Qatarese veiligheidstroepen omgekomen bij aanval


Een lid van de veiligheidstroepen van Qatar is omgekomen bij de Israëlische aanval. Anderen zouden gewond zijn geraakt, meldt persbureau Reuters op basis van een verklaring van het ministerie van Binnenlandse Zaken van Qatar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724909
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met Qatar wil je zeggen?
twitter


Ze waren op de hoogte.
pi_218724953
quote:
Zoon van Hamasleider Al-Hayya gedood bij Israëlische aanval Doha
Zijn opvolger is dus ook meteen dood, dat scheelt.
Zonder wrijving geen glans
pi_218724962
Israël escaleert niet!!! :(
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:27:13 #177
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef RotatoR het volgende:

[..]
[ x ]

Ze waren op de hoogte.
Bij Eva Jinek aan tafel zeggen ze dat ze de VS pas na het afvuren van de raket op de hoogte hebben gebracht. En Qatar is woest, dus die waren niet heel blij met de wijze van verwittigen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218724981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:25 schreef Haags het volgende:

[..]
Zijn opvolger is dus ook meteen dood, dat scheelt.
Er zijn oneindig aantal opvolgers hé. Komt straks gewoon weer een nieuwe en we zijn geen steek verder.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218724989
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Bij Eva Jinek aan tafel zeggen ze dat ze de VS pas na het afvuren van de raket op de hoogte hebben gebracht.
Ja, was ook zo met die Orensnik van Rusland. Zodra op de knop gedrukt is wordt er gelijk een belletje gepleegd, maar niet een uur daarvoor. Zo werkt het niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:30:21 #180
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218724999
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja, was ook zo met die Orensnik van Rusland. Zodra op de knop gedrukt is wordt er gelijk een belletje gepleegd, maar niet een uur daarvoor. Zo werkt het niet.
Dat kan je moeilijk op de hoogte noemen natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218725001
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat kan je moeilijk op de hoogte noemen natuurlijk.
Dat is wat er mee bedoeld wordt iig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:35:34 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218725038
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:36 schreef Haags het volgende:
Als ze die Hamas kopstukken hebben gedood, dikke prima.

Onkruid moet je uitroeien. Sowieso moet alles wat Hamas steunt, Hamas ademt en Hamas is dood.
Maar dat je dat doet op grondgebied van derden is dan niet bijster snugger.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218725092
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:18 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Onkruid vergaat niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218725102
Werd tijd :W
graag op anoniem
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:44:40 #185
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218725112
Quatar gaat niet meer helpen met bemiddelen. En dat was natuurlijk het doel van Israël.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218725160
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
die doen niks zonder de yanks goedkeuring
Weet je het zeker?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:53:23 #187
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218725168
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Quatar gaat niet meer helpen met bemiddelen. En dat was natuurlijk het doel van Israël.
Daarom zei ik al, kom er maar in Egypte. Dat zijn de enigen die hier (wellicht) de vingers nog aan willen branden.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:55:50 #188
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218725189
quote:
Trump sprak na aanval met Qatar en Israël
Trump heeft na de aanval zowel met de Israëlische premier Netanyahu als met de leider van Qatar gesproken. Netanyahu zou hebben gezegd dat hij snel vrede wil sluiten met Hamas.

Aan de Qatarese leider beloofde Trump dat een dergelijke aanval niet meer zal voorkomen op zijn grondgebied.
Nu.nl

:') :') :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 20:00:21 #189
236264 crew  capricia
pi_218725224
Britse vliegtuigen hebben geholpen maar de Britse premier veroordeelt het?

twitter


twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:03:21 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_218725271
Tuurlijk vertellen ze Starmer niks, die belt meteen met hamas lol.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 september 2025 @ 20:05:49 #191
284411 crew  heywoodu
pi_218725331
Volgens Hamas geen leiders gedood. Dat zou even niet de bedoeling zijn :(
pi_218725340
Waarom posten die losers gelijk op X met nutteloze nietszeggende woorden
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:09:21 #193
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218725415
Hopelijk zijn de ratten van Hamas allemaal omgekomen.
Please consider the environment before printing this post
pi_218725505
Op X gaan ze los dat Qatar er vanaf wist.

Ze hebben Hamas verraden.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:27:45 #195
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218725636
twitter
pi_218725646
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Hamas geen leiders gedood. Dat zou even niet de bedoeling zijn :(
Nee, die waren, volgens hamas, bijeen om te praten over een voorstel van Amerika over een bestand.....

:')
pi_218725656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 18:22 schreef TLC het volgende:
Een dag niemand vermoorden is een dag niet geleefd zullen ze vast denken daar
Dan wordt het een beetje saai vanzelf.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:30:30 #198
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218725663
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe kan een erkende terroristische organisatie in Qatar zitten? Houden zij zich niet aan internationale verdragen?
Nee, want olie en gas.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218725685
Het Midden Oosten :') :')
Altijd gezellig in die kk regio
pi_218725764
Dit zal vast hard zijn aangekomen bij PvdA/GL combinatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')