Dankje, kan deze naar KLB aub?quote:
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.quote:Op maandag 1 september 2025 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Mooi kut, zelf ook 2 oogoperaties moeten ondergaan, netvliesvervangingen.
Het klinkt eng, is het ook, maar het valt uiteindelijk gelukkig allemaal mee, sterkte man!
Dankje. Ja nogal. Het houdt niet op.quote:Op maandag 1 september 2025 15:11 schreef Divje het volgende:
Beterschap, sterkte en gecondoleerd. Wat een zooi
Zo ver was het bij mij gelukkig nog niet, maar het was wel met redelijke spoed want anders idd blindheid tot gevolg.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef vosss het volgende:
Zeker eng, want ik zie nu nog maar half met 1 oog. De onderste helft is een grote zwarte clek.
Hoop echt dat alles goed komt en ik niet blind word of iets. Super akelig. En het is nog lang geen morgen.
Nee, alles is verdoofd, maar ik zag wel wazig het weglaseren van de oude lens en dan opeens scherper de nieuwe lens die erin geschoven werd, echt heel raar om alles te "zien".quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.
Met een spuit in je oogbol prikken verdoofd? Mijn pa heeft dat een paar keer per jaar, lijkt me echt supereng.quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, alles is verdoofd, maar ik zag wel wazig het weglaseren van de oude lens en dan opeens scherper de nieuwe lens die erin geschoven werd, echt heel raar om alles te "zien".
Het is meer een vloeistof geloof ik, alles wordt geel voor je ogen, echt prikken was het niet dacht ik, al is het al een tijd terug en was ik redelijk nerveus, geen idee waaromquote:Op maandag 1 september 2025 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een spuit in je oogbol prikken verdoofd? Mijn pa heeft dat een paar keer per jaar, lijkt me echt supereng.
Ik ben supernerveus. Vooral ook omdat het eindresultaat nog onbekend is.quote:Op maandag 1 september 2025 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meer een vloeistof geloof ik, alles wordt geel voor je ogen, echt prikken was het niet dacht ik, al is het al een tijd terug en was ik redelijk nerveus, geen idee waarom.
Snap ik, bij mij was het opzich redelijk routine, maar dat zegt zo lekker weinig als je er ligtquote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben supernerveus. Vooral ook omdat het eindresultaat nog onbekend is.
Ze doen in MUMC+ 5 van dergelijke operaties per dag, dus je zou zeggen geoefend genoeg.quote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, bij mij was het opzich redelijk routine, maar dat zegt zo lekker weinig als je er ligt.
Komt goed.
Bij mij was het een bekende kliniek die samenwerkt met het ziekenhuis. het was echt lopendeband werk daarquote:Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze doen in MUMC+ 5 van dergelijke operaties per dag, dus je zou zeggen geoefend genoeg.
Je bent een wrakquote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Sterktequote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Antwoord op je vraag: ja zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Godverdomme man, ik dacht mijn leven kut was... maar jouw leven spant echt de kroon.
Al heb jij wel een vrouw zo te lezen. Maar ja ik weet ook niet hoe lekker die is en of ik daar jaloers op moet zijn?
Thanks Boca.quote:Op maandag 1 september 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Vossss, hopelijk verloopt alles voorspoedig, sterkte!
Thanks. Ga zo een paar pakken, maar beetje lastig, mag alleen nog maar op m'n zij liggen.quote:Op maandag 1 september 2025 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
Oud worden sucks.
Succes morgen.
Heb je dan tenminste nog lekkere nootjes?
Dankje. Is wel een beetje veel aan het worden nu.quote:Op maandag 1 september 2025 18:17 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Al dit soort dingen volgen elkaar vaak snel op.
Sterkte en beterschap.
Laten we, of ik in elk geval, het hopen. Mijn portie kutzooi moet toch een keer op zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Als deze operatie goed gaat kan je dat bij je lijstje schrijven. Geslaagde operatie.
Hopelijk is dat dan t begin van betere tijden voor jou.
Dankje! Hebben we het wel over gehad, maar is morgen aan de operateur in kwestie die dat bepaalt.quote:Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
Zelfde gehad twee jaar geleden. Of drie, weet het al niet meer.
Meteen ook de lens van het oog vervangen, zou bij zo'n operatie anders gegarandeerd binenn een paar jaar toch nodig zijn wegens staarvorming.
Is dat bij jou ook gepland?
Stelde achteraf gezien niet veel voor, maar dat komt ook omdat het erg goed verliep natuurlijk
Sterkte iig!
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.
quote:Op maandag 1 september 2025 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Word ie daar ook aan geopereerd ????!!!
Dan ga ik voor die 20% thank you very muchquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.
En daarna is de kans 80% dat je netvlies op meerdere plekken kan doorscheuren en je alsnog blind wordt aan dat oog.
Sterkte Vosje!quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
Tjonge, heb je Ehler-Dahlos of zo?quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef MissHobje het volgende:
Wtf! nou lekker dan allemaal (NOT!![]()
)
Sterkte, ik hoop dat de operatie goed is gegaan en hopelijk volgt er snel herstel voor je overige lichamelijke ellende..
![]()
![]()
Ditquote:
Maar opgeven is geen optie!quote:Op maandag 1 september 2025 14:52 schreef vosss het volgende:
En nu moet ik op m'n zij blijven liggen tot de operatie morgenvroeg en maar hopen dat heel de flikkerse boel niet verder scheurt. Geen garanties.
Ik ben er zooo fucking klaar mee!
Voor elk probleem dat ik probeer op te lossen krijg ik er 3 terug.!
Oogoperatie in Turkije?quote:
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.quote:
Operatie geslaagd verder?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.
Drie gaten in mn oogbol geboord en naar binnen met even zoveel gereedschappen.
Gelukkig kreeg ik iets voor de zenuwen. Niet dat dat veel hielp maar wel een beetje.
Ik snap niet waarom ze dit niet onder volledige narcose doen.
De arts denkt dat er een goede kans op herstel is. Netvlies was bij de gele vlek nog niet los en/of kapot. Als dat wel is ben je soberzo redelijk fucked begreep ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.
Drie gaten in mn oogbol geboord en naar binnen met even zoveel gereedschappen.
Gelukkig kreeg ik iets voor de zenuwen. Niet dat dat veel hielp maar wel een beetje.
Ik snap niet waarom ze dit niet onder volledige narcose doen.
Godskolere...quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De arts denkt dat er een goede kans op herstel is. Netvlies was bij de gele vlek nog niet los en/of kapot. Als dat wel is ben je soberzo redelijk fucked begreep ik.
Maargoed, dat was niet, mijn oogbol is leeggelepeld, het netvlies is weer op z'n plek gelegd en met laserstralen vastgebrand en mn oogbol is opgepompt met lucht. Lens i.v.m. waarschijnlijkheid dat ik spoedig staar ga krijgen dankzij deze ingreep hebben ze voor nu niks aan gedaan.
Nu moet ik 3 dagen rechtop leven, dus ook rechtop slapen. Dat gaat me waarschijnlijk beter af dan wat gister was op mn zij want dat was echt kut met mn rug en schouders en alles.
Morgen mag het verband eraf en moet ik 4 weken lang druppelen met verschillende vloeistoffen. Mag geen vuil of water in komen en voorlopig niet bukken of kracht zetten etc.
Komende 10 dagen ga ik nog niks zien i.v.m. de lucht die ze erin geblazen hebben. Dat moet langzaam oplossen en dan zou langzaamaan het zicht terug moeten komen.
Sterkte van mijn bril mag ik pas na 3 maanden aanpassen, want dat kan nog zo lang veranderen.
Morgen bellen ze vanuit MUMC+ om te checken hoe het gaat en over 2 weken moet ik op controle en over 6 weken weer.
Ik verwacht dat er pas over 6 weken iets meer zicht (pun intended) op is hoe het verlopen is.
Tevens verwacht ik dat met alle kutzooi die ik nu achter elkaar gehad (de OP is misschien de helft!) heb dat dit gewoon en goed blijft en dat ik die blauwe Lamborghini Urus van die autopoetser win. Op z'n minst. Mijn portie ellende is op nu. Zo.!
Wow goed bericht over je herstelquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks.
Operatie ging goed volgens de arts. Kans op herstel is ook goed. 95% kans dat ik niet opnieuw onder het mes hoef.
Ik vond hem maar een kutoperatie. Man man man.
Thanks hobje! 🤗😙quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow goed bericht over je herstel![]()
Lijkt me verder een horror operatie brrrr.
Goed herstel gewenst voor jou
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?quote:
Vosss krijgt alweer praatjes, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?
Mijn hobbies zijn bier, nootjes, f1 en knappe vrouwen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vosss krijgt alweer praatjes, dat is een goed teken.
Op YT kan je beginnen met bv. F1 Beyond The Grid Podcast.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?
Mijn hobbies zijn bier, nootjes, f1 en knappe vrouwen.
0413 uurquote:
Nee niet echt.quote:
Zijn netvlies laat losquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Zijn netvlies laat los
En zijn gewrichten zijn bros
Ik ben ook in te huren voor sinterklaasgedichten.quote:
Jammer.quote:
Heb je er meteen een leuke hond bij.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:30 schreef vosss het volgende:
Dankje Yvonne.
Vanaf nu kan het alleen nog maar beter worden.
Of alsnog blind, maar dat zien we dan vanzelf wel. Of niet. Nouja dat dus.
Elk nadeel heb ze voordeel.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je er meteen een leuke hond bij.
Dat moest ik vooral aangeven VOORDAT ik moest niezen. Of überhaupt bewegen. Want ze zitten met 3 instrumenten tegelijk in je oogbol te poeren.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vervelend heurHartje hartje knuf. Gelukkig zie je wel genoeg om te FOK!en, daar gaat het om.
Ik heb me altijd afgevraagd wat er gebeurt als je moet niezen tijdens een oogoperatie. Ben je daar nog achter gekomen?
Wat een lief katje.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jammer.
Maar helaas wel te verwachten.
[ afbeelding ]
Nog een geslachtverandering ook.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 15:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog een geslachtverandering ook.
Het is allemaal wat.
![]()
Dat valt te bezien. Vooralsnog zie ik geen klap beter dan vanmorgen. Kan niet zien hoeveel vingers ik op steek als ik m'n hand voor m'n gezicht hou.quote:Goed dat het goed verlopen is, sterkte met het herstel! Alleen jammer dat je relatief snel weer terug mag voor je lens. Tenminste, zo werd het mij toen verteld.
Ik had de eerste week of zoiets een plastic beschermkapje voor mijn oog dus ik zag sowieso niks. Helpt wel tegen druk maken wat je wel of niet ziet.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:23 schreef vosss het volgende:
[..]!
[..]
Dat valt te bezien. Vooralsnog zie ik geen klap beter dan vanmorgen. Kan niet zien hoeveel vingers ik op steek als ik m'n hand voor m'n gezicht hou.
Als ik een beetje met mijn hoofd beweeg dan is gaat het beeld mee. Het is net alsof er water klotst in mijn oogbol of iets. Dus heel vaag. Had verwacht dat het wel ruk zou zijn eerste dagen, maar zo ruk niet. Zo goed als blind; zie eigenlijk alleen maar vaag wat kleuren.
Afwachten als morgen beter is anders bellen.
Zon kapje heb ik dus niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had de eerste week of zoiets een plastic beschermkapje voor mijn oog dus ik zag sowieso niks. Helpt wel tegen druk maken wat je wel of niet ziet.
Kan iemand niet ff zo'n kapje voor jou kopen?quote:Op woensdag 3 september 2025 15:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Zon kapje heb ik dus niet.
Lens meteen vervangen is voor de operatie wel ter sprake gekomen, maar tijdens de operatie beslist door de arts om dat nu niet te doen.
Als het goed is duurt dat nog best ff voordat ik staar ga krijgen door de operatie ivm mijn leeftijd. Volgens hem dan.
Nee want in de folder staat dat je wel of geen kapje kreeg. Nou ik heb er geen. Dan zullen ze dat niet nodig geacht hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan iemand niet ff zo'n kapje voor jou kopen?
Verder kut man!! Sterkte
Raar! Want hebt er volgens mij wel degelijk een nodig , ook voor het wassen. Althans dat is wat ik van meer mensen in mijn omgeving heb meegekregenquote:Op woensdag 3 september 2025 16:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee want in de folder staat dat je wel of geen kapje kreeg. Nou ik heb er geen. Dan zullen ze dat niet nodig geacht hebben.
Nee. Ik moet alleen zorgen dat er geen water in komt. Dat lukt ook wel zonder kapje hoor.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Raar! Want hebt er volgens mij wel degelijk een nodig , ook voor het wassen. Althans dat is wat ik van meer mensen in mijn omgeving heb meegekregen
nou ja wat jij wilquote:Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Ik moet alleen zorgen dat er geen water in komt. Dat lukt ook wel zonder kapje hoor.
Dat met mijn oog helemaal goed komt en dat ik niet nog een 2de operatie nodig heb om alles goed te krijgen, want hoe meer hoe groter de kans op kutzooi.quote:
Psies. Dus beter kan ik tegen de tijd dat Monza van start gaat wel weer "gewoon" zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:24 schreef flipsen het volgende:
Lees het topic nu pas, hopelijk gaat het snel beter. F1, bier en nootjes met 1 oog is toch niet optimaal natuurlijk.
Ik gok dat niet in beide ogen tegelijk het netvlies loslietquote:Op woensdag 3 september 2025 18:23 schreef Pharkus het volgende:
Wordt dit nu voorgelezen met zo'n robotstem?
Dit dus. Met 1 oog kan ik nog zien.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik gok dat niet in beide ogen tegelijk het netvlies losliet
Ik moet rechtop blijven. Dat is afhankelijk van waar het stuk was en of ze gas, lucht of olie gebruiken.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:20 schreef Hogwarts het volgende:
Moet je niet op je zij liggen? Ik moest 8 uur per dag op mijn zij liggen voor 3 weken ongeveer zodat dat soort van gas op zijn plaats komt, moeilijk uit te leggen. Na een maand kon ik weer autorijden dus dat is een pluspuntje
Ik zag wel dat iemand bijvoorbeeld een hand of een vinger voor mijn hoofd hield maar dat was het dan, na een paar dagen kon ik langzaam aan bijvoorbeeld zien hoeveel vingers iemand opstak.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet rechtop blijven. Dat is afhankelijk van waar het stuk was en of ze gas, lucht of olie gebruiken.
Hoe was jouw zicht na 1 dag?
Pas maar op met dat mes vriend, dadelijk vallen er nog doden.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef vosss het volgende:
Gisteravond vond de spoedarts van het ziekenhuis in Weert dit niet de moeite waard om mij te zien.
Mocht ik blind worden dan steek ik die klootzak z'n banden lek!!
Hoe ver was die persoon dan van je af? Had jij lucht erin of sf6 gas of olie?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:25 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ik zag wel dat iemand bijvoorbeeld een hand of een vinger voor mijn hoofd hield maar dat was het dan, na een paar dagen kon ik langzaam aan bijvoorbeeld zien hoeveel vingers iemand opstak.
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:34 schreef Rene het volgende:
Aiiii. Soort van een van mn angsten dit.
Sssterkte man
Hmm over lucht (jij had lucht?) weet ik niets, ik wist niet eens dat dat mogelijk was maar ik had gas, ik weet niet meer hoe het heet, het is zo'n 3 jaar geleden. Olie is ook gebruikelijk maar meer voor gecompliceerde gevallen maar dan moet je daarna weer een OP waarbij je dat bij gas niet hoeft.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe ver was die persoon dan van je af? Had jij lucht erin of sf6 gas of olie?
Ik zie mijn eigen hand amper en kan niet zien hoeveel vingers ik op steek.
Tevens net of ik door water kijk en boven in mn zichtveld zit een streep die klotst en wiebelt als ik mijn hoofd beweeg. Net of het de bovenkant van het water is waar ik doorheen kijk of iets. Moeilijk te beschrijven.
Vraag geld ook voor ee anderen die wen netvliesloslating gehad hebben.
Ik vind het nog steeds eng omdat ik verwacht had veeeeeel beter te zien al op dag 1.
Artsen zeggen altijd alle mogelijke scenario's omdat ze dat moeten, opzich niet verkeerd maar je moet rusten en stress gaat daarbij niet helpen en werkt averechts.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:10 schreef vosss het volgende:
Bedankt voor de soort van geruststelling. Die arts vanmorgen stelde mij niet heel gerust. Maargoed, het zou alsnog beter moeten zijn morgen dan vandaag en als niet dan moest ik bellen.
Voor vannacht heb ik een skibril kunnen regelen dat ik niet in mn slaap in dat oog ga zitten wrijven.
Hopelijk kan ik daar een beetje mee slapen. Rechtop. Met skibril op m'n knarretje.
We zien wel.
Zo had ik het in de folders niet gezien. Deze info, samen met de geruststellende posts van gisteren geeft de burger weer een klein beetje moed. Dus ik ga vandaag nog even niet bellen en kijk morgen nog even aan of het weer ietsje beter gaat.quote:Tijdens de operatie hebben de artsen het glasvocht verwijderd. Deze werd niet meer door het oog aangemaakt. Het glasvocht is vervangen door een heldere vloeistof om het netvlies weer goed op zijn plek te krijgen.
Daarna is het netvlies gelaserd. Vervolgens werd haar oog gevuld met een soort luchtbel, die het netvlies op zijn plaatst drukt.
Esther: “Dat is een heel rare gewaarwording. Naarmate de luchtbel elke dag een stukje kleiner wordt, komt het beeld vanaf boven weer langzaam terug.
Het is net alsof je oog een aquarium is en deze langzaam leegloopt. Bij bewegingen zie je het lijntje ook golven.
Na ongeveer 10 dagen is deze bel verdwenen en kun je weer gewoon zien.”
Zou even checken tot hoe laat je kan bellen vandaag en dan aan eind van de dag bellen als het je nog steeds tegenvalt.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:17 schreef vosss het volgende:
Dacht toen ik vanmorgen net wakker werd dat er nog niks veranderd was qua zicht. Omdat de arts gisteren zei dat het vandaag merkbaar beter zou moeten zijn en ik dat niet merkte om 7 uur vanmorgen maakte ik me nogal een beetje ongerust.
...
Dan mag er van mij wel wat duidelijker gecommuniceerd worden wat je kan verwachten.
...
Zo. Goedemorgen. Dat ook weer kwijt.
Het ziet er nog niet goed uitquote:Op donderdag 4 september 2025 17:19 schreef Hyperdude het volgende:
"Iets minder kut" is wel het minimum.
Nouja gedurende de dag is die vage brei wat ik zie iets doorzichtiger en vloeibaarder aan het worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 17:19 schreef Hyperdude het volgende:
"Iets minder kut" is wel het minimum.
Nee maar dat kan ook niet. Dit gekut moet wegzakken en kan 6 tot 10 dagen duren. Daarna kan mijn zicht de komende 3 maanden nog veranderen. Dus daarna pas eventueel bril aanpassen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |