Geleidehonden kunnen niet typen 😱quote:Op maandag 29 september 2025 10:46 schreef flipsen het volgende:
En we zijn weer 9 dagen verder. Al tijd voor een RIP aan de nabestaanden? Hoe gaat het nu? Zie je het (pun intended) al wat zonniger in?
Lul, ik had mijn ticket naar NL al geboekt voor de begrafenisquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef vosss het volgende:
Goed. Excuus voor de late reactie.
Inmiddels weer terug in het ziekenhuis moeten komen nadat ik vorige week maar eens gebeld heb of de pijn in mijn oog en de hoofdpijn en de mega lichtgevoeligheid normaal zijn 3 weken na de operatie.
De hechtingen in mijn oogbol bleken ontstoken te zijn. Andere druppels meegekregen. En vaker druppelen ipv juist afbouwen waar ik mee bezig was.
Afijn, dat was vorige week woensdag. Die dag was ik vanwege onderzoeken en de daar gebruikte zooi in mn oog sowieso klaar.
Donderdag en vrijdag ging oprecht ietsje beter. Zaterdag en zondag iets minder, maandagmiddag na een half uurtje in de auto in de zon, maar met zonnebril op compleet klaar voor de rest van de dag. Gister idem na 20 minuutjes in de auto.
Ik word er inmiddels helemaal schijtziek van.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lul, ik had mijn ticket naar NL al geboekt voor de begrafenis
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef vosss het volgende:
Inmiddels weer terug in het ziekenhuis moeten komen nadat ik vorige week maar eens gebeld heb of de pijn in mijn oog en de hoofdpijn en de mega lichtgevoeligheid normaal zijn 3 weken na de operatie.
De hechtingen in mijn oogbol bleken ontstoken te zijn. Andere druppels meegekregen. En vaker druppelen ipv juist afbouwen waar ik mee bezig was.
Afijn, dat was vorige week woensdag. Die dag was ik vanwege onderzoeken en de daar gebruikte zooi in mn oog sowieso klaar.
Donderdag en vrijdag ging oprecht ietsje beter. Zaterdag en zondag iets minder, maandagmiddag na een half uurtje in de auto in de zon, maar met zonnebril op compleet klaar voor de rest van de dag. Gister idem na 20 minuutjes in de auto.
![]()
Wat naar!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef vosss het volgende:
![]()
Nee zeker niet. Want ook supergevoelig voor licht. In die mate dat het gewoon fucking zeer doet aan mijn oog. Alsof je de hele dag recht in de zon kijkt. Of in een lasapparaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:54 schreef Hogwarts het volgende:
Oh da's niet fijn ontstekingen in je oog, het zit niet echt mee hè
Hoe lang heeft het volledige herstel geduurd bij jou? Dus tot je helemaal niks meer voelde?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:01 schreef Zorro het volgende:
Sterkte!
Ik vond het al kut en dan ging alles nog gewoon goed
Dat is iets van een paar weken geweest, weet niet meer precies maar 4 tot 6 weken schat ik, Maar dat was meer het hele gedoe wat zo lang duurde. Ik heb even mijn excel sheet bekeken wat ik had gemaakt voor wat ik wanneer moest druppelen, dat duurde een maand. Dus eigenlijk was het toen al grotendeels in orde.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het volledige herstel geduurd bij jou? Dus tot je helemaal niks meer voelde?
Sterkte Vos, en bedankt voor de update!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:21 schreef vosss het volgende:
Ik heb nu al zin in de onvermijdelijke staaroperatie!!@ Yes!!!
Godverdomme man, tief toch op met heel die kutzooi.
Als ze morgen zouden zeggen het is of nog een half jaar dit gezeik of een glazen oog en dan ben je van alles af dan vraag ik of ik z'n lepeltje van de koffie even mag vasthouden.
Hey, ik denk er opeens aan, ook al zou het er wss niets mee te maken hebben (ik heb het ook niet eens aangegeven want het was al lang terug en ik had er ook niet meer aan gedacht) maar ik bedenk me nu ineens dat ik vroeger zo'n 15/20 jaar geleden eens een probleem met mijn ogen heb gehad, ik kon 2 dagen geen licht verdragen en moest in het donker/heel weinig licht zijn en ik ben toen daarna naar de oogarts geweest maar dat was geen ontsteking of iets en ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Want ook supergevoelig voor licht. In die mate dat het gewoon fucking zeer doet aan mijn oog. Alsof je de hele dag recht in de zon kijkt. Of in een lasapparaat.
Dat heeft verder weinig met je oog te maken natuurlijk he, je kan niet alles daarop afschuivenquote:
Whehehe. Lul.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat heeft verder weinig met je oog te maken natuurlijk he, je kan niet alles daarop afschuiven
Nee nooit eerder gehad dit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:27 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Hey, ik denk er opeens aan, ook al zou het er wss niets mee te maken hebben (ik heb het ook niet eens aangegeven want het was al lang terug en ik had er ook niet meer aan gedacht) maar ik bedenk me nu ineens dat ik vroeger zo'n 15/20 jaar geleden eens een probleem met mijn ogen heb gehad, ik kon 2 dagen geen licht verdragen en moest in het donker/heel weinig licht zijn en ik ben toen daarna naar de oogarts geweest maar dat was geen ontsteking of iets en ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan.
Ik ben benieuwd of jij en andere dat ook wel eens eerder hebben gehad? Misschien een voorteken voor in de toekomst....
Zeker.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Vosss, het is niet best hè? Maar we leven met je mee, dat is ook wat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |