Mag je dat überhaupt wel?quote:Op donderdag 16 april 2026 10:44 schreef vosss het volgende:
Autorijden, nouja, vul maar in, kut dus.
Ja. Er zijn ook mensen met 1 oog die auto mogen rijden.quote:
Bij mij is inmiddels 16 jaar geleden alweer reuma vastgesteld, en dan met name in allebei mijn handen.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:55 schreef vosss het volgende:
Dank voor je reactie. Lijkt mij ook lastig wat jij hebt.
Ik weet dat het positief is dat ik met rechts nog gewoon goed zie. Dat is ook gewoon zo.
Kloterij blijft het zullen moeten accepteren dat mijn zicht nooit meer wordt wat het was.
Zeggen dat je je daar maar bij neergelegd hebt is 1 ding.
Je daar daadwerkelijk OK mee voelen is een heel ander ding.
Daar ben ik lang nog niet.
Gelukkig dus wel professionele hulp.
En steun van mijn vrouw. Maarja, soms is alles gewoon even te veel. Ook voor haar. En dat is dan klote. Bovenop de situatie die toch al klote is.
Ik zal zo eens een fotootje maken van de parkeerkaarten van mijn ziekenhuisbezoeken sinds september afgelopen jaar.
Gewoon omdat het kan.
Ja hopen. Die operaties waren niet bepaald een pretje inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:50 schreef bianconeri het volgende:
Man, ik heb dit topic altijd overgeslagen. Maar vreselijk PIEP zeg.
Alles in mijn lichaam rilt als ik lees over die operaties enzo.
Hopelijk kan je je ritme nu meer vinden en blijft alles een beetje stabiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op donderdag 16 april 2026 13:21 schreef flipsen het volgende:
Het blijft dus allemaal behoorlijk kut
Nouja ik ben er inmiddels ook een aantal keren wel direct moeten komen hoor. Ook in het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu belde ik geloof op donderdag en maandag had ik de afspraak staan.
Het netvlies was zeker niet los. Dus al het andere hadden ze donderdag naar kunnen kijken maar toch niet iets aan kunnen doen wat niet ook maandag kon. Dus geen spoed.
Er wordt wel echt goed doorgevraagd aan de telefoon als je belt en ze zeggen ook steeds gewoon bellen als er iets is. Dus ze nemen het echt wel serieus. Plus het is een academisch ziekenhuis. Dus did hebben er wel verstand van. Neem ik aan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ha, zullen we ruilen? ik heb er vast een paar die jij nog niet hebtquote:Op donderdag 16 april 2026 11:55 schreef vosss het volgende:
Dank voor je reactie. Lijkt mij ook lastig wat jij hebt.
Ik weet dat het positief is dat ik met rechts nog gewoon goed zie. Dat is ook gewoon zo.
Kloterij blijft het zullen moeten accepteren dat mijn zicht nooit meer wordt wat het was.
Zeggen dat je je daar maar bij neergelegd hebt is 1 ding.
Je daar daadwerkelijk OK mee voelen is een heel ander ding.
Daar ben ik lang nog niet.
Gelukkig dus wel professionele hulp.
En steun van mijn vrouw. Maarja, soms is alles gewoon even te veel. Ook voor haar. En dat is dan klote. Bovenop de situatie die toch al klote is.
Ik zal zo eens een fotootje maken van de parkeerkaarten van mijn ziekenhuisbezoeken sinds september afgelopen jaar.
Gewoon omdat het kan.
Nog steeds geen verbetering?quote:
Hier idem dito hoor. Zielig in een hoekje gaan zitten lost echt gewoon niets op. Wil niet zeggen dat alle dagen even leuk zijn (ik heb dan niet specifiek die zaterdag).quote:Op donderdag 16 april 2026 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het vanaf het allereerste moment heel nuchter benaderd (behalve op zaterdag).
Is het kut wat ik heb? Ja.
Ben ik er blij mee? Nee.
Maar tegelijkertijd had ik ook de instelling zo van okee het is wat het is en daar verander ik niks aan, en met in een hoekje zitten mokken is verspilde energie.
En zodoende heb ik mij geen moment depressief of wat dan ook gevoeld.
Daar ben ik wel blij om, die nuchterheid (behalve dan de zaterdagen).
Die zaterdagen gingen meer over nuchterheidquote:Op donderdag 16 april 2026 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier idem dito hoor. Zielig in een hoekje gaan zitten lost echt gewoon niets op. Wil niet zeggen dat alle dagen even leuk zijn (ik heb dan niet specifiek die zaterdag).
Ik had de avond voor de 2de operatie gelezen dat de 2 slechtste dingen voor netvlies en herstel van dergelijke operaties roken en alcohol waren.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zaterdagen gingen meer over nuchterheid![]()
quote:Op donderdag 16 april 2026 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha, zullen we ruilen? ik heb er vast een paar die jij nog niet hebt
Als je niks aan je ogen hebt kan je het hierboven lezen in de spoilers.quote:
Zeker de nazorg wanneer het aan hey helen is, is een helquote:Op donderdag 16 april 2026 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hopen. Die operaties waren niet bepaald een pretje inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |