Laten we, of ik in elk geval, het hopen. Mijn portie kutzooi moet toch een keer op zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef woxxel2 het volgende:
Als deze operatie goed gaat kan je dat bij je lijstje schrijven. Geslaagde operatie.
Hopelijk is dat dan t begin van betere tijden voor jou.
Dankje! Hebben we het wel over gehad, maar is morgen aan de operateur in kwestie die dat bepaalt.quote:Op maandag 1 september 2025 22:25 schreef Zorro het volgende:
Zelfde gehad twee jaar geleden. Of drie, weet het al niet meer.
Meteen ook de lens van het oog vervangen, zou bij zo'n operatie anders gegarandeerd binenn een paar jaar toch nodig zijn wegens staarvorming.
Is dat bij jou ook gepland?
Stelde achteraf gezien niet veel voor, maar dat komt ook omdat het erg goed verliep natuurlijk
Sterkte iig!
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.
quote:Op maandag 1 september 2025 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Word ie daar ook aan geopereerd ????!!!
Dan ga ik voor die 20% thank you very muchquote:Op maandag 1 september 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja je voelt eerst zieke harde druk en dan lijkt het net of je oogbal uit elkaar spat door die boor.
En daarna is de kans 80% dat je netvlies op meerdere plekken kan doorscheuren en je alsnog blind wordt aan dat oog.
Sterkte Vosje!quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Tjonge, heb je Ehler-Dahlos of zo?quote:Op maandag 1 september 2025 14:49 schreef vosss het volgende:
Godverdomme.
Morgen onder het mes.
En dat komt dan bovenop:
1. Frozen shoulder rechts
2. Slijmbeursontsteking schouder rechts
3. Slijmbeursontsteking heup links
4. Overbelaste enkel rechts
5. Een hele shitzooi aan burnout gerelateerde lichamelijke klachten.
6. Een hoop psychische ellende zoals overlijden een van m'n ouders, m'n vrouw direct daarna een dikke burnout, mijn hond die plots veel te vroeg en pas op de helft van z'n leven dood neer valt en nog meer ellende.
Echt, fuck my life. Godverdomme.
Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:22 schreef MissHobje het volgende:
Wtf! nou lekker dan allemaal (NOT!![]()
)
Sterkte, ik hoop dat de operatie goed is gegaan en hopelijk volgt er snel herstel voor je overige lichamelijke ellende..
![]()
![]()
Ditquote:
Maar opgeven is geen optie!quote:Op maandag 1 september 2025 14:52 schreef vosss het volgende:
En nu moet ik op m'n zij blijven liggen tot de operatie morgenvroeg en maar hopen dat heel de flikkerse boel niet verder scheurt. Geen garanties.
Ik ben er zooo fucking klaar mee!
Voor elk probleem dat ik probeer op te lossen krijg ik er 3 terug.!
Oogoperatie in Turkije?quote:
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.quote:
Operatie geslaagd verder?quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.
Drie gaten in mn oogbol geboord en naar binnen met even zoveel gereedschappen.
Gelukkig kreeg ik iets voor de zenuwen. Niet dat dat veel hielp maar wel een beetje.
Ik snap niet waarom ze dit niet onder volledige narcose doen.
De arts denkt dat er een goede kans op herstel is. Netvlies was bij de gele vlek nog niet los en/of kapot. Als dat wel is ben je soberzo redelijk fucked begreep ik.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niemand bang maken, maar zo ging het wel ongeveer. Ik vond het maar wat eng.
Drie gaten in mn oogbol geboord en naar binnen met even zoveel gereedschappen.
Gelukkig kreeg ik iets voor de zenuwen. Niet dat dat veel hielp maar wel een beetje.
Ik snap niet waarom ze dit niet onder volledige narcose doen.
Godskolere...quote:Op dinsdag 2 september 2025 17:25 schreef vosss het volgende:
[..]
De arts denkt dat er een goede kans op herstel is. Netvlies was bij de gele vlek nog niet los en/of kapot. Als dat wel is ben je soberzo redelijk fucked begreep ik.
Maargoed, dat was niet, mijn oogbol is leeggelepeld, het netvlies is weer op z'n plek gelegd en met laserstralen vastgebrand en mn oogbol is opgepompt met lucht. Lens i.v.m. waarschijnlijkheid dat ik spoedig staar ga krijgen dankzij deze ingreep hebben ze voor nu niks aan gedaan.
Nu moet ik 3 dagen rechtop leven, dus ook rechtop slapen. Dat gaat me waarschijnlijk beter af dan wat gister was op mn zij want dat was echt kut met mn rug en schouders en alles.
Morgen mag het verband eraf en moet ik 4 weken lang druppelen met verschillende vloeistoffen. Mag geen vuil of water in komen en voorlopig niet bukken of kracht zetten etc.
Komende 10 dagen ga ik nog niks zien i.v.m. de lucht die ze erin geblazen hebben. Dat moet langzaam oplossen en dan zou langzaamaan het zicht terug moeten komen.
Sterkte van mijn bril mag ik pas na 3 maanden aanpassen, want dat kan nog zo lang veranderen.
Morgen bellen ze vanuit MUMC+ om te checken hoe het gaat en over 2 weken moet ik op controle en over 6 weken weer.
Ik verwacht dat er pas over 6 weken iets meer zicht (pun intended) op is hoe het verlopen is.
Tevens verwacht ik dat met alle kutzooi die ik nu achter elkaar gehad (de OP is misschien de helft!) heb dat dit gewoon en goed blijft en dat ik die blauwe Lamborghini Urus van die autopoetser win. Op z'n minst. Mijn portie ellende is op nu. Zo.!
Wow goed bericht over je herstelquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks.
Operatie ging goed volgens de arts. Kans op herstel is ook goed. 95% kans dat ik niet opnieuw onder het mes hoef.
Ik vond hem maar een kutoperatie. Man man man.
Thanks hobje! 🤗😙quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow goed bericht over je herstel![]()
Lijkt me verder een horror operatie brrrr.
Goed herstel gewenst voor jou
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?quote:
Vosss krijgt alweer praatjes, dat is een goed teken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?
Mijn hobbies zijn bier, nootjes, f1 en knappe vrouwen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vosss krijgt alweer praatjes, dat is een goed teken.
Op YT kan je beginnen met bv. F1 Beyond The Grid Podcast.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Zijn daar leuke van?
Mijn hobbies zijn bier, nootjes, f1 en knappe vrouwen.
0413 uurquote:
Nee niet echt.quote:
Zijn netvlies laat losquote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Zijn netvlies laat los
En zijn gewrichten zijn bros
Ik ben ook in te huren voor sinterklaasgedichten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |