Dankje, kan deze naar KLB aub?quote:
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.quote:Op maandag 1 september 2025 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Mooi kut, zelf ook 2 oogoperaties moeten ondergaan, netvliesvervangingen.
Het klinkt eng, is het ook, maar het valt uiteindelijk gelukkig allemaal mee, sterkte man!
Dankje. Ja nogal. Het houdt niet op.quote:Op maandag 1 september 2025 15:11 schreef Divje het volgende:
Beterschap, sterkte en gecondoleerd. Wat een zooi
Zo ver was het bij mij gelukkig nog niet, maar het was wel met redelijke spoed want anders idd blindheid tot gevolg.quote:Op maandag 1 september 2025 15:18 schreef vosss het volgende:
Zeker eng, want ik zie nu nog maar half met 1 oog. De onderste helft is een grote zwarte clek.
Hoop echt dat alles goed komt en ik niet blind word of iets. Super akelig. En het is nog lang geen morgen.
Nee, alles is verdoofd, maar ik zag wel wazig het weglaseren van de oude lens en dan opeens scherper de nieuwe lens die erin geschoven werd, echt heel raar om alles te "zien".quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Voel je iets van die operatie? Ik begreep dat het niet onder algehele narcose ging zijn, maar dat ze wel een gat boren in mn oogbol en met een grijper naar binnen moeten wtf.
Met een spuit in je oogbol prikken verdoofd? Mijn pa heeft dat een paar keer per jaar, lijkt me echt supereng.quote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, alles is verdoofd, maar ik zag wel wazig het weglaseren van de oude lens en dan opeens scherper de nieuwe lens die erin geschoven werd, echt heel raar om alles te "zien".
Het is meer een vloeistof geloof ik, alles wordt geel voor je ogen, echt prikken was het niet dacht ik, al is het al een tijd terug en was ik redelijk nerveus, geen idee waaromquote:Op maandag 1 september 2025 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een spuit in je oogbol prikken verdoofd? Mijn pa heeft dat een paar keer per jaar, lijkt me echt supereng.
Ik ben supernerveus. Vooral ook omdat het eindresultaat nog onbekend is.quote:Op maandag 1 september 2025 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meer een vloeistof geloof ik, alles wordt geel voor je ogen, echt prikken was het niet dacht ik, al is het al een tijd terug en was ik redelijk nerveus, geen idee waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |