SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
We hadden die 20 miljoen best kunnen gebruikenquote:Paris FC bood 20 miljoen euro op Read; Carranza staat voor stap binnen Europa'
vandaag, 17:17 394 reacties
Julián Carranza zal niet vertrekken naar Monterrey, maar gaat vermoedelijk binnen Europa een stap maken. De Argentijnse spits is in onderhandeling met Hoffenheim en het Franse Toulouse, zo schrijft Voetbal International donderdagmiddag. Carranza ontbrak woensdag al op de training wegens de transferontwikkelingen.
Feyenoord hoopt nog altijd dat Carranza aan een van deze clubs verkocht kan worden, maar ook een verhuur is bespreekbaar. Met het vertrek van Calvin Stengs komt er in ieder geval weer ruimte vrij in de salarisbegroting. Ondertussen wachten de Rotterdammers af tot Bayer Leverkusen weer in de lucht komt na het eerste afgewezen bod op Quinten Timber.
Mocht Carranza daadwerkelijk de stap maken naar Hoffenheim of Toulouse, dan gaat Feyenoord nog kijken of er een spits gehaald kan worden. Ook blijft er de wens voor een linksbenige centrale verdediger, al gaat het voor beide posities wel om huurdeals. Dit is een bewuste keuze, omdat de club geen onnodige financiële risico's meer wil nemen nu er niet in de Champions League gespeeld zal worden.
Volgende keer beterquote:
We kunnen ook wel een goede rechtsback gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We hadden die 20 miljoen best kunnen gebruiken
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom die vorige keer niet die keuring kwam is dan ook vreemd
maar al eerder gemeld misschien is het weefsel inmiddels veel verder hetsteld
Zo lacht hij ook altijd naar Sem.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Drie keer raden wie er samen uit eten zijn en wie er dolblij is met een stukje vleermuis @:dombohetolifantje1
Als er een spits komt is het zo’n figuur die al anderhalf seizoen nauwelijks heeft gespeeld en rustig gebracht moet worden. Zit je je nog minimaal tot aan de winterstop te ergeren aan Ueda.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Tijd dringt voor een spits en linker centrale.
Ik ben bang dat er niks noemenswaardig komt. Don Kloes gek gaat bieden om 23.59 uur. En uiteindelijk er een huurspeler als lcv komt en verder niks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als er een spits komt is het zo’n figuur die al anderhalf seizoen nauwelijks heeft gespeeld en rustig gebracht moet worden. Zit je je nog minimaal tot aan de winterstop te ergeren aan Ueda.
Het dynamische duo Steijn en van Hooijdonkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou van Hooijdonk kunnen halen
Maar dat gaat nooit gebeuren gezien relatie Pierre versus van Persie
Hooijdonck maakt meer goals bij Feyenoord dan uedaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het dynamische duo Steijn en van Hooijdonk
Halen we ook nog het zoontje van de Guzman gewoon voor de grap
Van Hooijdonk, de man die bij NAC geen bal weet te raken. Daar wil iedereen dat hij op de bank gezet wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou van Hooijdonk kunnen halen
Maar dat gaat nooit gebeuren gezien relatie Pierre versus van Persie
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Hooijdonk, de man die bij NAC geen bal weet te raken. Daar wil iedereen dat hij op de bank gezet wordt.
Er zijn nul komma nul goede optiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou de gok ook wel durven nemen.
Redelijk seizoen bij NAC en Heerenveen en verder overal mislukt genot. Ook 'alweer' 25,
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hooijdonck maakt meer goals bij Feyenoord dan ueda
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar de relatie van hooijdonck van persie...
quote:'Eerste geluiden uit Zuid-Korea: Hwang kampt met kuitblessure'
vandaag, 08:29 984 reacties
Het is onzeker of Feyenoord dit weekend kan beschikken over In-beom Hwang. Volgens de eerste berichten uit Zuid-Korea heeft de middenvelder een kuitblessure opgelopen, waardoor hij niet is opgenomen in de selectie voor de aankomende interlands.
Een officiële bevestiging van de Koreaanse bond ontbreekt nog, maar KORFootballNews meldt op X dat Hwang niet beschikbaar is. Als vervanger is Seo Min-woo opgeroepen voor de oefenduels tegen de Verenigde Staten en Mexico.
Hwang ontbrak afgelopen woensdag al tijdens de openbare training van Feyenoord. In de uitwedstrijd tegen Excelsior moest hij in de rust afhaken vanwege aanhoudende klachten, waarna Robin van Persie koos voor Oussama Targhalline.
Update volgt vrijdagmiddag
Of Hwang definitief ontbreekt in de stadsderby tegen Sparta Rotterdam wordt vrijdag duidelijk. Van Persie geeft dan tijdens de persconferentie een update over de fitheid van zijn selectie. Jakub Moder is er sowieso niet bij in het Rotterdamse onderonsje.
Huidige Michiel Kramer is zelfs beter dan Van Hooijdonkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Van Hooijdonk een optie zou zijn, had je je beter in de strijd om Boadu kunnen gaan mengen (al zal die vanwege CL wel alsnog naar PSV zijn gegaan).
Zou ook kunnen jahquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:35 schreef Slobeend het volgende:
Van HooijdonkKom dan met Lauritsen als je toch een Eredivisiespits moet noemen.
Waarom zouden die binnenlandse spitsen niet beter zijn dan onze vleermuisvreterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:53 schreef HMFuckyouall het volgende:
Verder gaan we natuurlijk geen Kramer achtige binnenlandse transfer doen, welk jaar is het in Klaas zijn hoofd, 2013?
Vraag is bij welke van deze clubs Mourinho aan de slag gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:22 schreef Irritatie100 het volgende:
THUIS:
Aston Villa
Celtic
Sturm Graz
Panathinaikos
UIT:
Real Betis
Braga
Steaua
Stuttgart
Isco ligt er tot eind oktober uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Real Betis, graag duiding @:Alaphilippe_
Als het qua datums uitkomt ga ik hem proberen te bezoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Isco ligt er tot eind oktober uit.
Voorts hieronder een sfeerverslag van vorige week vrijdag, de eerste Betis-avond in Cartuja
[ x ]
Stijn, op je foto doe je me een beetje denken aan Bob Dylan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Isco ligt er tot eind oktober uit.
Voorts hieronder een sfeerverslag van vorige week vrijdag, de eerste Betis-avond in Cartuja
[ x ]
Ik weet niet hoe goed het geheugen is Duitsland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zeven uur met de bus, ik denk het niet
Lijkt meer op José Feliciano.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Stijn, op je foto doe je me een beetje denken aan Bob Dylan.
Daar zijn wel wat Stunden voor nodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed het geheugen is Duitsland.
Wel eindelijk een mogelijkheid om van die Freddie Bobic nachtmerries af te komen.
Het is ook wel gewoon echt een leuke loting, wel weer één van de zwaarste lotingen denkbaar maar dat zijn we gewend inmiddelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is toch alweer veel leuker dan de Champions League.
Lotomba heeft 'een momentje gehad'quote:Van Persie: "Givairo traint weer volop mee. Als hij geen terugslag krijgt, dan is Read er zondag bij. Lotomba heeft 'een momentje gehad' en zal er niet bij zijn. (...) Moder is op de weg terug, dat gaat steeds beter, maar is nog niet beschikbaar."
Dit noem jij moddergooien?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/ESPNnl/status/1961417903682838578
De Pers geeft het volk brood en spelen. Moddergooien.
Ik zou zeggen: verlaag je niet tot het niveau van Hartman in dit geval.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit noem jij moddergooien?
De Pers komt gewoon rustig met de feiten, uitstekend afgehandeld.
Hij moet toch iets zeggen? Anders blijft de media zagen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: verlaag je niet tot het niveau van Hartman in dit geval.
Zou het subtiel doen. Het echte zwaktebod van Hartman zit niet in de intensiteit op de training, maar nog veel meer in het feit dat hij in een interview met het AD uithaalt. Ik denk dat dat meer over iemands intenties verraadt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij moet toch iets zeggen? Anders blijft de media zagen.
Eigenlijk wat wij allemaal ook wel zagen dus. Voortaan gaat Persie daar wat harder in zijn naar buiten toe, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Hartman was dus niet goed genoeg op de training en / of in zijn houding, maak ik eruit op.
Hoezo is dit moddergooien, hij legt toch duidelijk uit wat hij vindt en heeft ervaren onderbouwd met feiten. En wat @Pistolero zegt, anders blijft het gevraagd worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/ESPNnl/status/1961417903682838578
De Pers geeft het volk brood en spelen. Moddergooien.
quote:Robin van Persie heeft tijdens het persmoment gereageerd op uitspraken van Ramiz Zerrouki. De middenvelder speelt dit seizoen op huurbasis voor FC Twente en vertelde in een interview dat de samenwerking met de Feyenoord-trainer niet optimaal verliep.
Van Persie benadrukt eerst dat hij het beeld dat nu wordt geschetst door de journalisten over zijn gebrek aan communicatie wat te simpel vindt. ''Nou, weet je wat het is. Als je een enquête houdt, dan doe je dat volgens mij bij meerdere doelgroepen toch? Daar lijkt het bij deze enquête niet op. De vragen worden constant gesteld bij spelers die net weg zijn, verhuurd zijn of verkocht zijn. Het is een beetje vragen naar de bekende weg. Ik denk als jij een enquête houdt bij jouw exen, dat je wel de richting weet wat voor antwoorden dat zullen worden.’’
De trainer gaat vervolgens in op een voorval tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. ''We hadden een discussie waar we het niet over eens werden, dat ging om een invalbeurt tegen RKC. Voor mij is dat een huisregel, en die vind ik echt heel belangrijk. Als je op de bank zit, dan zit je volledig mentaal, fysiek en qua outfit klaar om in te vallen. Dat is de reden waarom je een gamechanger kan zijn en belangrijk kan zijn voor het team.''
Huisregel bij invalbeurten
Volgens Van Persie was Zerrouki tijdens die wedstrijd niet klaar om meteen in te vallen. ''Hij had zijn shirt nog niet aan, waarna ik hem twee keer riep en ik uiteindelijk niet echt contact met hem kon krijgen. Daar heb ik een bepaald gevoel bij gekregen. Normaal gesproken is het zo: als je niet ready bent, val je niet in. Punt. Dan ga je ook niet mee de eerstvolgende wedstrijd. Dat is mijn regel en dat weet iedereen.’’
Toch besloot Van Persie de middenvelder niet volledig buiten de selectie te laten. ''Bij Ramiz is het zo dat hij zijn beeldvorming niet mee heeft. Dan neem ik hem in bescherming. Ik laat hem toch invallen en neem hem toch mee naar Heerenveen. Dat heb ik hem ook uitgelegd, wat mijn gevoel was bij zijn invalbeurt tegen RKC. Dat heeft hij anders ervaren. Hij vond dat het niet zo was en daar werden we het niet over eens.''
Niks mis mee.quote:Afgelopen weekend verscheen er een opvallend interview van zowel Quilindschy Hartman als Ramiz Zerrouki. De twee spelers lieten zich kritisch uit over de werkwijze van Robin van Persie. De trainer heeft zich er geen zorgen om gemaakt en heeft lekker in de tuin gewerkt, zo vertelt hij op de persconferentie. Vervolgens legt Van Persie de situatie heel nauwkeurig uit.
"Ik heb het ook gelezen. Ik vind het op de eerste plaats vervelend dat hij dat gevoel heeft", begint de trainer van Feyenoord met uitleggen. "Hartman geeft wel aan dat hij het heeft op basis van een gevoel, maar ik blijf liever bij de feiten. Als Q dat gevoel heeft, dan is het voor hem vervelend, maar er zijn heel veel meetings geweest met hem."
Van Persie geeft aan dat zowel hij, John de Wolf, Rene Hake, Etienne Reijnen als Dennis te Kloese meerdere keren heeft gesproken met Hartman. "Binnen een selectie kan je niet iedere speler evenveel aandacht geven. Je hebt spelers die om verschillende redenen iets meer aandacht krijgen, maar hij was zeker wel één van die spelers. Dan krijg je met verwachtingen te maken. Dat probeer je met elkaar te managen, dan leg ik uit wat ik van hem verwacht tijdens de trainingen en wedstrijden."
Totaal andere verwachting
"Ik heb rekening gehouden met zijn situatie en had alle begrip voor de tijd en ruimte die hij kreeg", vervolgt de trainer. "Hij moest alleen wel voldoen aan de standaard die ik verwacht bij Feyenoord. Dat hebben we op allerlei manieren met elkaar bekeken en daarin hadden wij een ander beeld. Hij verwachtte iets anders dan ik dat deed."
Hartman had duidelijk de verwachting dat hij meer speeltijd zou krijgen bij Feyenoord. "Hij gaf aan dat hij zichzelf de beste back vond. Ik vind het heel mooi als spelers dat uitspreken, maar ik wil het wel zien op het trainingsveld. Daar hoort een bepaalde houding en intensiteit bij tijdens trainingen. Ik miste dat en dat is dan uiteindelijk best lastig om tot elkaar te komen. Zijn verwachting was totaal anders dan die van mij."
Duidelijke communicatie
Van Persie begrijpt dat het kan binnenkomen bij een speler als hij de verwachtingen naar beneden haalt. "Alleen er is een verschil tussen communicatief niet vaardig zijn, of direct en duidelijk zijn. Ik ben direct en duidelijk, dat probeer ik te doen op een warme manier. Alleen soms kan zo’n directe boodschap anders binnenkomen, omdat de verwachtingen anders zijn. Bij hem kwam het hard binnen en dat is het verschil."
Volgens de trainer ligt de lat bij Feyenoord hoog en hoort daar een open houding bij. ''Ik denk dat mijn boodschap duidelijk, direct en open is, en dat dit is wat wij verwachten. Dit is de standaard van Feyenoord. Ik heb Q ook een tijd geleden af en toe vanuit een andere rol meegemaakt. Toen zag ik hem wel de dingen doen die ik graag wil zien. Dat was de afgelopen periode niet zo."
Van Persie benadrukt dat hij ook zelf lessen trekt uit de situatie. "Als je mij vraagt wat ik hiervan leer: dat ik wat zorgvuldiger moet zijn in wie ik wanneer bescherm. Tijdens het hele proces heb ik Q beschermd. Als ik in de spiegel kijk, ga ik daar in het vervolg iets anders mee om."
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
GGMM probeert weer eens wat.
Niemand hapt, ach.
Als hij niet reageert blijven deze (naar mijn idee onterechte) beschuldigingen liggen en lijkt het alsof hij iets verbergt. Van Persie heeft ook nog niet bepaald het krediet om dit weg te lachen. Nu is het duidelijk verwoord en daarmee klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou het subtiel doen. Het echte zwaktebod van Hartman zit niet in de intensiteit op de training, maar nog veel meer in het feit dat hij in een interview met het AD uithaalt. Ik denk dat dat meer over iemands intenties verraadt.
GGMM is een Turk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
GGMM probeert weer eens wat.
Niemand hapt, ach.
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.quote:
Dat gezeik hoeft echt niks te betekenen joh. Alle goede trainers hebben dat randje en lopen vroeg of laat tegen gedoe aan. Koeman, Ten Hag (met Ronaldo), Conte, Van Gaal, Mourinho, Guardiola, Simeone… zelfs Klopp heeft wel eens clashjes gehad. Hoort gewoon bij het vak, zolang je resultaten boekt. Niet iedereen is zo zen als Slot – en zelfs hij heeft in zijn trainerscarrière al de nodige conflictjes gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.
Dat hij nu (zo snel in zijn trainerscarriere al) tegen zoveel weerstand met mensen aanloopt is wel wat zorgwekkend.
ruzie hebben met spelers die op de bank zittenquote:
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oftewel: hoe zou ArneGod dit gedaan hebben?
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.
Ik haal er even een expert bij. @R-woud93quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe kit je tegels in je tuin?
Want dat wil ik dit weekend ook gaan doen, schijn je heerlijk rustig van te worden![]()
Inderdaad zoals Slot toen deed met Baldé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van of RvP gelijk heeft enzo, het probleem is dat er een negatief beeld blijft hangen. En dat krijgt ie op een gegeven moment terug. Ik hoop dat ie slaagt, daar gaat het niet om, maar ik ben bang dat dit blijft terugkomen op een of andere manier.
Oftewel: hoe zou ArneGod dit gedaan hebben?
Arne kan heel goed articuleren, kan zo de politiek in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.
Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.
Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Zinnige taal dit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.
Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.
Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Probleem ligt echt weer bij de RvC, weer lekker korte termijn beleid. Laten we alles aan Arne over laten. Mijnheer Te Kloese ging lekker een dubbelfunctie voeren en de RvC keek gezapig toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.
Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.
Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Als je Valentijntje serieus neemt ben je wel echt af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens Valentijn is er voor Borges meer betaald dan nodig omdat ze het leuk vonden een verrassing in de helikopter te hebben. Het zou me niet eens verbazen.
@PSVCL heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan vaak wel om je lachen maar dit gaat gewoon te ver.
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan vaak wel om je lachen maar dit gaat gewoon te ver.
Ik vind het een mongoolquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?
@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
Always look on the bright side of life!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan.
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan. En anticiperen op tactische aanpassingen van een tegenstander kan hij ook niet.
De echte vraag is waar GGMM voor staat. Ik vermoed in iedergeval voor Middelmatige Moderatorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?
@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:psvcl heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehad
Precies. Zolang ze hem in zijn reet kruipen is het allemaal leuk en aardig. Maar ze moeten niet openlijk kritiek gaan hebben want dan ga je een andere kant van hem zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)
Van Persie is duidelijk geen mensenmens.
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoord
Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)
Van Persie is duidelijk geen mensenmens.
Fuck. Ben het met klaas eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelers
Van Persie heeft de toon gezet dat met hem niet valt te kutten en dat je niet zoveel moet praten als speler maar moet presteren.
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.
Hij begint vaak best aardig maar zodra de tegenstander het iets anders neer zet heeft hij daar geen antwoord op.
Wat we tot dusver gezien hebben is toch ook verre van overtuigend. Het is wachten op het eerste puntenverlies, ik vermoed eigenlijk al tegen Sparta.
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie.
Baldé was heel blij met hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.
Arend Martijn was er heer en meester in om iedereen tevreden te houden dus dat moet de norm zijn. In twee jaar tijd nooit zulke dingen gelezen dus het baart me wel zorgen of Robin wel iemand is die zorgt voor voldoende eenheid en plezier binnen de club.
Zijn verleden als speler help daarbij ook niet mee.
Het zou pas echt vreemd zijn als spelers niet ontevreden rakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk moet je als trainer soms harde beslissingen nemen maar het is wel fijn als daar achteraf geen gezeik over ontstaat of spelers ontevreden raken..
Dat is precies het verschil tussen een matige en een goede trainer.
Onder elke trainer zijn er ontevreden spelers. Ook onder Slot, Klopp of Guardiola. En net alsof een mening van notoire bankzitter en speler die tekort komt Zerrouki belangrijk is. Die heeft het onder drie trainers niet gered, raar dat je dan weg moet. De ander is een speler die een basisplek verwacht terwijl die gewoon minder is na zn blessure. Tja als je dan dat niet accepteert en zelf ziet..rquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef Elan het volgende:
Natuurlijk moet je als trainer soms harde beslissingen nemen maar het is wel fijn als daar achteraf geen gezeik over ontstaat of spelers ontevreden raken..
Dat is precies het verschil tussen een matige en een goede trainer.
Ik vind het de laatste tijd sowieso wel wat stil. Neem aan dat er nog wel een en ander gaat gebeuren de laatste dagen, met name uitgaand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Zou er nog wat spelen rond Timber? Verdacht stil.
Je mag het hopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd sowieso wel wat stil. Neem aan dat er nog wel een en ander gaat gebeuren de laatste dagen, met name uitgaand.
Timber heeft een goede band met de Pers.quote:''Ik denk dat er ook nog ruimte voor hem is om te verbeteren. Daar hebben we het vaak over. Dat gaat op een open, prettige manier, maar ook op een directe manier. Quinten kan daar goed tegen.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |