Perron Nul schepsel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig kapsel, do not want.
Zouden er nog clubs komen voor Bullaude, Carranza, Kasanwirjo, Nadje en Mitchell?quote:
Nou maar hopen dat hij zijn contract verlengt en niet gratis de deur uitloopt. Zou wat wezen.quote:
Onbegrijpelijk inderdaad. Je hebt met Aursnes, Moder en Wieffer een paar geluk gehad in het <3 miljoen segment. Maar je hebt de afgelopen 3 jaar al zo'n 30 miljoen stukgeslagen op spelers waarvan je bij voorbaat al weet dat ze nooit basis gaan worden.quote:
Valente gaat meer dan genoeg speeltijd krijgen denk ik. Ben liefhebber en de Pers denk ik ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij zijn contract verlengt en niet gratis de deur uitloopt. Zou wat wezen.
Ander probleem: wat te doen met Valente?
Van Kasanwirjo komen we nooit meer af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zouden er nog clubs komen voor Bullaude, Carranza, Kasanwirjo, Nadje en Mitchell?
Stok in zijn reet en je kan gelijk de kleedkamer dweilen.quote:
Dat wordt waarschijnlijk huren met koopoptie. Jeng lijkt ook binnen te zijn gejengeld op huurbasis.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Krijg je dan vast nog best een redelijk bedrag voor.
Somalisch inteelt hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig kapsel, do not want.
A man who suffers before it is necessary, suffers more than is necessary.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Met deze resultaten van Ajax en PSV kan ik de 1 of X al wel invullen voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |