Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn Iquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je wint komt het dus eigenlijk door Slot die gebroken heeft met de traditie ?
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je wint komt het dus eigenlijk door Slot die gebroken heeft met de traditie ?
Nu nog de terugkeer van deze half-god.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn I
Vergeet niet dat Ajax gisteren puntverlies heeft geleden door de tactiek van Arne Slot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn I
Ja, want de afgelopen kampioenschappen van Feyenoord waren totaal gestolen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef Alpha0 het volgende:
Met een stuntelend Ajax en een blunderend PSV is dit wel het seizoen dat je kans hebt kampioen te worden. Want laten we eerlijk wezen, op eigen kracht is dat toch vaak net te lastig voor Feyenoord.
Tussen mij en Robin van Persie is geen relatie, nooit geweest ook', zegt Julián Carranza deze week in Voetbal International. 'Er is geen communicatie tussen ons.'quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:38 schreef Divje het volgende:
Carranza dus verhuurd. Ik wacht op het eerste nieuwsbericht over zijn band met van Persie.
Klopt inderdaad wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef Alpha0 het volgende:
Met een stuntelend Ajax en een blunderend PSV is dit wel het seizoen dat je kans hebt kampioen te worden. Want laten we eerlijk wezen, op eigen kracht is dat toch vaak net te lastig voor Feyenoord.
Leuk dat AI.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tussen mij en Robin van Persie is geen relatie, nooit geweest ook', zegt Julián Carranza deze week in Voetbal International. 'Er is geen communicatie tussen ons.'
Carranza: 'Dat ik niet speel is onbegrijpelijk'
In een interview komt de spits uitgebreid aan het woord over zijn huidige positie binnen Feyenoord. 'Ik draai er niet omheen', zo zegt Carranza onder meer, 'dat ik niet speel is voor mij onbegrijpelijk.' Hij biecht bovendien op dat er tussen hem en zijn trainer geen relatie is. 'Maar elke speler vergt een andere benadering, denk ik. Jongens als Quilindschy Hartman en ik hebben warmte nodig. Dat mis ik gewoon.'
Carranza zou gráág met Argentinië meegaan naar het WK in Amerika, maar ziet zijn kansen met de week slinken. 'Ik zeg niet dat ik meemoet, helemaal niet zelfs, maar de kans op een selectie wordt me in elk geval op deze manier wel ontnomen', aldus de spits.
'Het is voor iedereen het beste als ik bij Feyenoord vertrek', concludeert Carranza in nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt.
Als een zaakwaarnemer @ZKA influistert dat Johan Cruijff een optie is voor Feyenoord dan gelooft onze hamster het nogquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
@:zka is weer eens gebruikt door een zaakwaarnemer
Gras is groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |