quote:Speelschema Feyenoord in Europa League officieel bekendgemaakt
vandaag, 20:07 174 reacties
Feyenoord weet wanneer het de acht duels in de vernieuwde Europa League speelt. De Rotterdammers werken tussen september en januari vier thuiswedstrijden in De Kuip af en reizen daarnaast vier keer naar het buitenland. Het definitieve schema is zaterdagavond door de UEFA vastgesteld.
De ploeg van Robin van Persie start op 24 september met een uitwedstrijd tegen SC Braga. Acht dagen later volgt direct een aantrekkelijk affiche in De Kuip tegen Aston Villa. In oktober en november staan onder meer duels met Panathinaikos, VfB Stuttgart en Celtic op het programma.
De laatste maanden van de league phase brengen Feyenoord nog naar Roemenië en Spanje. Eerst wacht in december een bezoek aan FCSB, waarna de Rotterdammers in januari in eigen huis aantreden tegen Sturm Graz. Het slotstuk volgt op 29 januari met een uitwedstrijd tegen Real Betis.
Datum Wedstrijd
24 september 21:00 SC Braga - Feyenoord
2 oktober 2025 21:00 Feyenoord - Aston Villa FC
23 oktober 2025 18:45 Feyenoord - Panathinaikos FC
6 november 2025 21:00 VfB Stuttgart - Feyenoord
27 november 2025 18:45 Feyenoord - Celtic FC
11 december 2025 21:00 FCSB - Feyenoord
22 januari 2026 18:45 Feyenoord - SK Sturm Graz
29 januari 2026 21:00 Real Betis - Feyenoord
quote:
Lijkt mij echt een geweldig breekijzer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of ik dat gerucht van die bever moet geloven hoor. Wat moeten wij nou met Vardy. Die is toch allang over the hill?
Scoort er hier nog wel 20quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of ik dat gerucht van die bever moet geloven hoor. Wat moeten wij nou met Vardy. Die is toch allang over the hill?
Ueda gaat mondjes snoeren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij echt een geweldig breekijzer.
Je moet alleen een eerste spits halen.
Ueda kan er geen reet van en dat hebben we allemaal al een paar jaar kunnen zien dus het is echt met afstand de meest lachwekkende rubriek hier dat er een paar figuren rondlopen die ons wijs proberen te maken dat hij geschikt is.quote:
Buiten dat is hij 114 jaar. Kan je ook Dirk Kuijt terughalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
Die man verdient 7+ per jaar. Kan het me nauwelijks voorstellen.
Feyenoord is niet de enige club die hengelt naar de handtekening van de Engelsman. Ook het Italiaanse Cremonese heeft interesse in de 38-jarige spits.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Er heeft zelden een spits beter gepast in de Kuipquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
Die man verdient 7+ per jaar. Kan het me nauwelijks voorstellen.
Voor een jaartje als breekijzer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Feyenoord is niet de enige club die hengelt naar de handtekening van de Engelsman. Ook het Italiaanse Cremonese heeft interesse in de 38-jarige spits.
Marketingstuntje. Shirtverkoop dit dat alles.quote:
Wel ruimschoots bewezen als doelpuntenmaker natuurlijk. Vorig seizoen "gewoon" 9 goals in de Premier League bij een ploeg die er echt helemaal niks van bakte en er in totaal maar 33 gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten dat is hij 114 jaar. Kan je ook Dirk Kuijt terughalen
Wtf is ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig kapsel, do not want.
Onze nieuwe linksbenige centrale verdediger. 's Nachts te vinden in het Museumpark.quote:
Praat Nederlands met me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef Oriente het volgende:
Chat shit get banged. Zou alleen al mooi zijn voor het shithousen, scoort er ook gerust 15.
Ligt er aan of hij niet halverwege door de Alzheimer z'n krukken kwijtraakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Dacht dat Vardy jonger was. Vorig jaar 9 goals in de PL gemaakt. Dan moet die hier nog wel 20 kunnen maken toch?
Oftewel we eindigen met Brobby (a-la charisteas) 2 minuten voor het sluiten van de transfermarkt.quote:
Speelde tot zn 25e in de 4e divisie in Engeland, daarna zich met Leicester in 13 jaar omhoog gevoetbald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Dacht dat Vardy jonger was. Vorig jaar 9 goals in de PL gemaakt. Dan moet die hier nog wel 20 kunnen maken toch?
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:22 schreef De_Pel het volgende:
Wacht, wat, na Ajax en PSV verliest Twente nog even tegen 10 man van Excelsior?
No way dat wij dan wel gewoon gaan winnen van Sparta
Wel een geinige pinchhitter wellicht. Maar toch niet wat je van een transferperiode verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Gratis geldquote:Verdonk speelde van zijn twaalfde in de opleiding en de eerste selectie van Feyenoord. Daarmee hebben de Rotterdammers recht op 4,5 procent van de transfersom. Afhankelijk van de exacte invulling van de deal ontvangt Feyenoord naar schatting tussen de 112.500 euro (bij alleen de vaste transfersom) en 135.000 euro (wanneer alle bonussen worden uitgekeerd).
Jawel, die 1-7 toen met Vente maar dat was de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 01:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.
Sparta uit is sowieso een lastig potje. Als je zo speelt als twee weken terug kun je alvast puntverlies opschrijven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 01:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.
Volgend jaar komen Zerrouki, Ivanusec en Stengs weer terug. Dan kunnen Bos, Borges en Tengstedt verhuurd worden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Sparta uit is sowieso een lastig potje. Als je zo speelt als twee weken terug kun je alvast puntverlies opschrijven.
AD nuanceert het al iets. Gok zoals het vaak gaat, overal aangeboden door zaakwaarnemer; Feyenoord denkt misschien is dat wel iets, vervolgens komen ze erachter dat hij 3-5 miljoen per jaar vraagt en door.quote:Feyenoord denkt aan Vardy
Maakt Feyenoord zich op voor een spectaculaire transfer van Jamie Vardy naar de Kuip? De 38-jarige voormalig Engels international zit zonder club nadat zijn contract bij Leicester City niet werd verlengd. Hij wordt uiteraard hier en daar onder de aandacht gebracht. Zo ook bij Feyenoord.
De Rotterdammers vinden het wel interessant om te onderzoeken, maar de kans van slagen wordt niet meteen heel groot ingeschat.
Heeft nog niemand geroepen hier.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
Ik heb nu al GEEN zin in vanmiddag. Wetende dat Feyenoord 9/10 keer verzuimd om te profiteren van misstappen van de concurrentie.
Word weer een frustrerende dag dan wel.
Onder Arne Slot braken we toch juist met die traditie?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:12 schreef ...TomTom het volgende:
Ik heb nu al GEEN zin in vanmiddag. Wetende dat Feyenoord 9/10 keer verzuimd om te profiteren van misstappen van de concurrentie.
Word weer een frustrerende dag dan wel.
Als je wint komt het dus eigenlijk door Slot die gebroken heeft met de traditie ?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onder Arne Slot braken we toch juist met die traditie?
Kunnen we vandaag zien of RvP de legacy van Slot voortzet of dat we weer het “oude” Feyenoord gaan zien.
Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn Iquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je wint komt het dus eigenlijk door Slot die gebroken heeft met de traditie ?
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je wint komt het dus eigenlijk door Slot die gebroken heeft met de traditie ?
Nu nog de terugkeer van deze half-god.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn I
Vergeet niet dat Ajax gisteren puntverlies heeft geleden door de tactiek van Arne Slot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles terug te herleiden naar Arend Martijn I
Ja, want de afgelopen kampioenschappen van Feyenoord waren totaal gestolen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef Alpha0 het volgende:
Met een stuntelend Ajax en een blunderend PSV is dit wel het seizoen dat je kans hebt kampioen te worden. Want laten we eerlijk wezen, op eigen kracht is dat toch vaak net te lastig voor Feyenoord.
Tussen mij en Robin van Persie is geen relatie, nooit geweest ook', zegt Julián Carranza deze week in Voetbal International. 'Er is geen communicatie tussen ons.'quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:38 schreef Divje het volgende:
Carranza dus verhuurd. Ik wacht op het eerste nieuwsbericht over zijn band met van Persie.
Klopt inderdaad wel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:35 schreef Alpha0 het volgende:
Met een stuntelend Ajax en een blunderend PSV is dit wel het seizoen dat je kans hebt kampioen te worden. Want laten we eerlijk wezen, op eigen kracht is dat toch vaak net te lastig voor Feyenoord.
Leuk dat AI.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tussen mij en Robin van Persie is geen relatie, nooit geweest ook', zegt Julián Carranza deze week in Voetbal International. 'Er is geen communicatie tussen ons.'
Carranza: 'Dat ik niet speel is onbegrijpelijk'
In een interview komt de spits uitgebreid aan het woord over zijn huidige positie binnen Feyenoord. 'Ik draai er niet omheen', zo zegt Carranza onder meer, 'dat ik niet speel is voor mij onbegrijpelijk.' Hij biecht bovendien op dat er tussen hem en zijn trainer geen relatie is. 'Maar elke speler vergt een andere benadering, denk ik. Jongens als Quilindschy Hartman en ik hebben warmte nodig. Dat mis ik gewoon.'
Carranza zou gráág met Argentinië meegaan naar het WK in Amerika, maar ziet zijn kansen met de week slinken. 'Ik zeg niet dat ik meemoet, helemaal niet zelfs, maar de kans op een selectie wordt me in elk geval op deze manier wel ontnomen', aldus de spits.
'Het is voor iedereen het beste als ik bij Feyenoord vertrek', concludeert Carranza in nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt.
Als een zaakwaarnemer @ZKA influistert dat Johan Cruijff een optie is voor Feyenoord dan gelooft onze hamster het nogquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
@:zka is weer eens gebruikt door een zaakwaarnemer
Gras is groen
Dit was geen AI, maar een artikel van twintig jaar geleden die ik (los van bepaalde namen) woord voor woord heb overgenomenquote:
Ow, ook goed, dan is het vast Van Persie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was geen AI, maar een artikel van twintig jaar geleden die ik (los van bepaalde namen) woord voor woord heb overgenomen
Jij mag raden wie de huilende speler in kwestie was!
Je mag door voor de koelkastquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, ook goed, dan is het vast Van Persie.
Voor als Sjon de Wolf met pensioen gaat werken ze Nieuwkoop alvast in als opvolgerquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
Mag toch hopen dat Bart Nieuwkoop inmiddels contributie betaalt om mee te mogen doen.
OVER MIJN LIJK!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze dag heeft alle ingrediënten voor een winnende goal van Toornstra.
In eigen goal dan wel. Jens is een Feyenoorder.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze dag heeft alle ingrediënten voor een winnende goal van Toornstra.
Welke reeds meer dan verdiend isquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 0-1.
pakte toch even de 6 positie op, aangezien we zonder 6 spelenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
9 minuten bezig
Weer helemaal kapot ergeren aan dooie Jap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |