Als een zaakwaarnemer @ZKA influistert dat Johan Cruijff een optie is voor Feyenoord dan gelooft onze hamster het nogquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:48 schreef Caland het volgende:
@:zka is weer eens gebruikt door een zaakwaarnemer
Gras is groen
Dit was geen AI, maar een artikel van twintig jaar geleden die ik (los van bepaalde namen) woord voor woord heb overgenomenquote:
Ow, ook goed, dan is het vast Van Persie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was geen AI, maar een artikel van twintig jaar geleden die ik (los van bepaalde namen) woord voor woord heb overgenomen
Jij mag raden wie de huilende speler in kwestie was!
Je mag door voor de koelkastquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, ook goed, dan is het vast Van Persie.
Voor als Sjon de Wolf met pensioen gaat werken ze Nieuwkoop alvast in als opvolgerquote:Op zondag 31 augustus 2025 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
Mag toch hopen dat Bart Nieuwkoop inmiddels contributie betaalt om mee te mogen doen.
OVER MIJN LIJK!quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze dag heeft alle ingrediënten voor een winnende goal van Toornstra.
In eigen goal dan wel. Jens is een Feyenoorder.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze dag heeft alle ingrediënten voor een winnende goal van Toornstra.
Welke reeds meer dan verdiend isquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor de meer dan verdiende 0-1.
pakte toch even de 6 positie op, aangezien we zonder 6 spelenquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
9 minuten bezig
Weer helemaal kapot ergeren aan dooie Jap
Ik vrees dat we het met hem moeten doen dit seizoen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
9 minuten bezig
Weer helemaal kapot ergeren aan dooie Jap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |