Buiten dat is hij 114 jaar. Kan je ook Dirk Kuijt terughalenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
Die man verdient 7+ per jaar. Kan het me nauwelijks voorstellen.
Feyenoord is niet de enige club die hengelt naar de handtekening van de Engelsman. Ook het Italiaanse Cremonese heeft interesse in de 38-jarige spits.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet of ik dat gerucht van die bever moet geloven hoor. Wat moeten wij nou met Vardy. Die is toch allang over the hill?
Er heeft zelden een spits beter gepast in de Kuipquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:13 schreef fetX het volgende:
Die man verdient 7+ per jaar. Kan het me nauwelijks voorstellen.
Voor een jaartje als breekijzer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Feyenoord is niet de enige club die hengelt naar de handtekening van de Engelsman. Ook het Italiaanse Cremonese heeft interesse in de 38-jarige spits.
Marketingstuntje. Shirtverkoop dit dat alles.quote:
Wel ruimschoots bewezen als doelpuntenmaker natuurlijk. Vorig seizoen "gewoon" 9 goals in de Premier League bij een ploeg die er echt helemaal niks van bakte en er in totaal maar 33 gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Buiten dat is hij 114 jaar. Kan je ook Dirk Kuijt terughalen
Wtf is ditquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzig kapsel, do not want.
Onze nieuwe linksbenige centrale verdediger. 's Nachts te vinden in het Museumpark.quote:
Praat Nederlands met me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef Oriente het volgende:
Chat shit get banged. Zou alleen al mooi zijn voor het shithousen, scoort er ook gerust 15.
Ligt er aan of hij niet halverwege door de Alzheimer z'n krukken kwijtraakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Dacht dat Vardy jonger was. Vorig jaar 9 goals in de PL gemaakt. Dan moet die hier nog wel 20 kunnen maken toch?
Oftewel we eindigen met Brobby (a-la charisteas) 2 minuten voor het sluiten van de transfermarkt.quote:
Speelde tot zn 25e in de 4e divisie in Engeland, daarna zich met Leicester in 13 jaar omhoog gevoetbald.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Dacht dat Vardy jonger was. Vorig jaar 9 goals in de PL gemaakt. Dan moet die hier nog wel 20 kunnen maken toch?
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:22 schreef De_Pel het volgende:
Wacht, wat, na Ajax en PSV verliest Twente nog even tegen 10 man van Excelsior?
No way dat wij dan wel gewoon gaan winnen van Sparta
Wel een geinige pinchhitter wellicht. Maar toch niet wat je van een transferperiode verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef CR7 het volgende:
Gratis geldquote:Verdonk speelde van zijn twaalfde in de opleiding en de eerste selectie van Feyenoord. Daarmee hebben de Rotterdammers recht op 4,5 procent van de transfersom. Afhankelijk van de exacte invulling van de deal ontvangt Feyenoord naar schatting tussen de 112.500 euro (bij alleen de vaste transfersom) en 135.000 euro (wanneer alle bonussen worden uitgekeerd).
Jawel, die 1-7 toen met Vente maar dat was de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 31 augustus 2025 01:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.
Sparta uit is sowieso een lastig potje. Als je zo speelt als twee weken terug kun je alvast puntverlies opschrijven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 01:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat doen we nooit. Of met de hakken over de sloot, of onderuit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |