Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
GGMM probeert weer eens wat.
Niemand hapt, ach.
Als hij niet reageert blijven deze (naar mijn idee onterechte) beschuldigingen liggen en lijkt het alsof hij iets verbergt. Van Persie heeft ook nog niet bepaald het krediet om dit weg te lachen. Nu is het duidelijk verwoord en daarmee klaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zou het subtiel doen. Het echte zwaktebod van Hartman zit niet in de intensiteit op de training, maar nog veel meer in het feit dat hij in een interview met het AD uithaalt. Ik denk dat dat meer over iemands intenties verraadt.
GGMM is een Turk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
GGMM probeert weer eens wat.
Niemand hapt, ach.
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.quote:
Dat gezeik hoeft echt niks te betekenen joh. Alle goede trainers hebben dat randje en lopen vroeg of laat tegen gedoe aan. Koeman, Ten Hag (met Ronaldo), Conte, Van Gaal, Mourinho, Guardiola, Simeone… zelfs Klopp heeft wel eens clashjes gehad. Hoort gewoon bij het vak, zolang je resultaten boekt. Niet iedereen is zo zen als Slot – en zelfs hij heeft in zijn trainerscarrière al de nodige conflictjes gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.
Dat hij nu (zo snel in zijn trainerscarriere al) tegen zoveel weerstand met mensen aanloopt is wel wat zorgwekkend.
ruzie hebben met spelers die op de bank zittenquote:
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Oftewel: hoe zou ArneGod dit gedaan hebben?
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.
Ik haal er even een expert bij. @R-woud93quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe kit je tegels in je tuin?
Want dat wil ik dit weekend ook gaan doen, schijn je heerlijk rustig van te worden![]()
Inderdaad zoals Slot toen deed met Baldé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van of RvP gelijk heeft enzo, het probleem is dat er een negatief beeld blijft hangen. En dat krijgt ie op een gegeven moment terug. Ik hoop dat ie slaagt, daar gaat het niet om, maar ik ben bang dat dit blijft terugkomen op een of andere manier.
Oftewel: hoe zou ArneGod dit gedaan hebben?
Arne kan heel goed articuleren, kan zo de politiek in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.
Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.
Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Zinnige taal dit!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.
Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.
Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Probleem ligt echt weer bij de RvC, weer lekker korte termijn beleid. Laten we alles aan Arne over laten. Mijnheer Te Kloese ging lekker een dubbelfunctie voeren en de RvC keek gezapig toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.
Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.
Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Als je Valentijntje serieus neemt ben je wel echt af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens Valentijn is er voor Borges meer betaald dan nodig omdat ze het leuk vonden een verrassing in de helikopter te hebben. Het zou me niet eens verbazen.
@PSVCL heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan vaak wel om je lachen maar dit gaat gewoon te ver.
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kan vaak wel om je lachen maar dit gaat gewoon te ver.
Ik vind het een mongoolquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?
@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
Always look on the bright side of life!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoordquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan.
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan. En anticiperen op tactische aanpassingen van een tegenstander kan hij ook niet.
De echte vraag is waar GGMM voor staat. Ik vermoed in iedergeval voor Middelmatige Moderatorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?
@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:psvcl heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehad
Precies. Zolang ze hem in zijn reet kruipen is het allemaal leuk en aardig. Maar ze moeten niet openlijk kritiek gaan hebben want dan ga je een andere kant van hem zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)
Van Persie is duidelijk geen mensenmens.
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoord
Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelersquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)
Van Persie is duidelijk geen mensenmens.
Fuck. Ben het met klaas eens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelers
Van Persie heeft de toon gezet dat met hem niet valt te kutten en dat je niet zoveel moet praten als speler maar moet presteren.
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.
Hij begint vaak best aardig maar zodra de tegenstander het iets anders neer zet heeft hij daar geen antwoord op.
Wat we tot dusver gezien hebben is toch ook verre van overtuigend. Het is wachten op het eerste puntenverlies, ik vermoed eigenlijk al tegen Sparta.
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie.
Baldé was heel blij met hem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.
Arend Martijn was er heer en meester in om iedereen tevreden te houden dus dat moet de norm zijn. In twee jaar tijd nooit zulke dingen gelezen dus het baart me wel zorgen of Robin wel iemand is die zorgt voor voldoende eenheid en plezier binnen de club.
Zijn verleden als speler help daarbij ook niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |