abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218622367
GGMM probeert weer eens wat.
Niemand hapt, ach.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:48:18 #102
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218622401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
Niemand hapt, ach.
Zullen we anders bepaalde (oud-)users vragen naar hun band met GGMM?

@Tong en @atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:57:05 #103
474254 GurneyIsBestOke
pi_218622471
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Zou het subtiel doen. Het echte zwaktebod van Hartman zit niet in de intensiteit op de training, maar nog veel meer in het feit dat hij in een interview met het AD uithaalt. Ik denk dat dat meer over iemands intenties verraadt.
Als hij niet reageert blijven deze (naar mijn idee onterechte) beschuldigingen liggen en lijkt het alsof hij iets verbergt. Van Persie heeft ook nog niet bepaald het krediet om dit weg te lachen. Nu is het duidelijk verwoord en daarmee klaar.
Makkelijk eerste
pi_218622535
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:46 schreef Pistolero het volgende:
Niemand hapt, ach.
GGMM is een Turk.
pi_218622556
#teamRvP
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218622651
quote:
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.

Dat hij nu (zo snel in zijn trainerscarriere al) tegen zoveel weerstand met mensen aanloopt is wel wat zorgwekkend.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:28:57 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218622758
Wel een mooie steek naar iedereen en zijn moeder die de laatste weken is gevraagd naar de relatie met Van Persie, doet ‘ie goed
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218622783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:18 schreef Solispolar het volgende:

[..]
van Persie was als voetballer natuurlijk ook al iemand die snel de neiging had om weerstand op te roepen bij mensen; volgens mij geen onaardig persoon maar wel iemand met een bepaald randje.

Dat hij nu (zo snel in zijn trainerscarriere al) tegen zoveel weerstand met mensen aanloopt is wel wat zorgwekkend.
Dat gezeik hoeft echt niks te betekenen joh. Alle goede trainers hebben dat randje en lopen vroeg of laat tegen gedoe aan. Koeman, Ten Hag (met Ronaldo), Conte, Van Gaal, Mourinho, Guardiola, Simeone… zelfs Klopp heeft wel eens clashjes gehad. Hoort gewoon bij het vak, zolang je resultaten boekt. Niet iedereen is zo zen als Slot – en zelfs hij heeft in zijn trainerscarrière al de nodige conflictjes gehad.
Groot fan van User Wotte
pi_218622787
En in beide gevallen heeft Van Persie ook helemaal gelijk.
pi_218622821
Gewoon een top persco van Bob. :{

Ik hoop zo dat hij slaagt bij Feyenoord.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:44:30 #112
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218622898
Los van of RvP gelijk heeft enzo, het probleem is dat er een negatief beeld blijft hangen. En dat krijgt ie op een gegeven moment terug. Ik hoop dat ie slaagt, daar gaat het niet om, maar ik ben bang dat dit blijft terugkomen op een of andere manier.

Oftewel: hoe zou ArneGod dit gedaan hebben? :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_218623000
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:43 schreef GGMM het volgende:
Oh hij heeft met nog meer spelers ruzie _O-
ruzie hebben met spelers die op de bank zitten

ja dat is nog nooit gebeurd in de voetballerij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218623044
Maar gelukkig is Hartman een lieve jongen.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:01:55 #116
474254 GurneyIsBestOke
pi_218623060
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:13:27 #117
124676 RobertoCarlos
pi_218623191
Wat ik me afvraag: hoe kit je tegels in je tuin?
Want dat wil ik dit weekend ook gaan doen, schijn je heerlijk rustig van te worden :D :s)
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:15:31 #118
124676 RobertoCarlos
pi_218623219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk precies hetzelfde, hooguit iets vloeiender verteld.
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.

Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als we Sparta dit weekend maar slopen

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 29-08-2025 17:47:51 ]
pi_218623267
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik me afvraag: hoe kit je tegels in je tuin?
Want dat wil ik dit weekend ook gaan doen, schijn je heerlijk rustig van te worden :D :s)
Ik haal er even een expert bij. @R-woud93
pi_218623272
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Los van of RvP gelijk heeft enzo, het probleem is dat er een negatief beeld blijft hangen. En dat krijgt ie op een gegeven moment terug. Ik hoop dat ie slaagt, daar gaat het niet om, maar ik ben bang dat dit blijft terugkomen op een of andere manier.

Inderdaad zoals Slot toen deed met Baldé.
pi_218623325
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Zou goed kunnen, ik heb, als officieel erkende amateur-psycho, toch een beetje het idee dat RvP zich wat groot houdt of zo. Bij Arne komt het wat natuurlijker over.

Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Arne kan heel goed articuleren, kan zo de politiek in.
Van Persie is geen goede prater, komt er allemaal niet zo lekker uit. Maar goed dat zijn er wel meer, kijk maar ten Hag.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:32:54 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_218623357
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar goed: het maakt mij eigenlijk allemaal geen reet uit, als Sparta dit weekend maar slopen
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.

Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.

Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Makkelijk eerste
pi_218623375
Robin van Heitinga
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:47:19 #124
124676 RobertoCarlos
pi_218623455
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Klopt wel hoor, maar dat gaat makkelijker met krediet, ervaring en die zachte zwoele stem van Arne.

Reken er maar op dat dit RvP flink dwars heeft gezeten. Dat hij aangeeft dat zijn grootste les is dat hij te lang Hartman met de fluwelen handschoen heeft behandeld waar het eigenlijk niet verdiend was, dat betekent dat het hem wel raakt dat hij alsnog wat tikken na heeft gekregen.

Maar voor een rookie vind ik eigenlijk dat vPersie dit prima heeft gemanaged. Veel trainers hadden destijds of de weg van minste weerstand gekozen en naar de pijpen van Q gedanst, of waren toen al in conflict gekomen wat onrust veroorzaakt. Nu heb je de rotte appel stilletjes aan verwijderd en prima gereageerd op het natrappen, en door.
Zinnige taal dit!
pi_218623828
Prima gedaan van Robin.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218624038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Probleem ligt echt weer bij de RvC, weer lekker korte termijn beleid. Laten we alles aan Arne over laten. Mijnheer Te Kloese ging lekker een dubbelfunctie voeren en de RvC keek gezapig toe.

Slot prima trainer maar heeft dikke vinger in de pap gehad met zijn miskopen die te Kloese als schandknaapje allemaal goedkeurde.

Je hoort gewoon een stevige basis te hebben met een TD, AD en hoofd scouting, dat moeten allemaal zwaargewichten zijn.

Helaas weer de boot gemist.
pi_218624921
Volgens Valentijn is er voor Borges meer betaald dan nodig omdat ze het leuk vonden een verrassing in de helikopter te hebben. Het zou me niet eens verbazen.
pi_218625061
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens Valentijn is er voor Borges meer betaald dan nodig omdat ze het leuk vonden een verrassing in de helikopter te hebben. Het zou me niet eens verbazen.
Als je Valentijntje serieus neemt ben je wel echt af.
Die hele transfer was verder ook helemaal geen verrassing meer en allang gelekt, maar dat geheel ter zijde.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:07:29 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218625376
Die Haen schiet er toch wel wat in dit seizoen.
Misschien een betere keuze geweest achteraf gezien, dan wat er nu staat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218625504
twitter

Adolf Hitler Kampfbahn :lijstje:
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218625776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 17:34 schreef PSVCL het volgende:
Robin van Heitinga
Kan vaak wel om je lachen maar dit gaat gewoon te ver.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:54:35 #132
474254 GurneyIsBestOke
pi_218626106
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:

[..]
@PSVCL heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehad
Makkelijk eerste
pi_218626276
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.
pi_218626281
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
Ik vind het een mongool
pi_218626283
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan. En anticiperen op tactische aanpassingen van een tegenstander kan hij ook niet.
blablablabla
pi_218626300
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:18 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als je dit kan waarderen is wellicht dagbesteding iets voor je.
Always look on the bright side of life!
pi_218626312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan.
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoord
  Forum Admin vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:25:46 #138
35723 crew  GGMM
pi_218626320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie is over twee maanden wel klaar. Die kan totaal niet met spelers om gaan. En anticiperen op tactische aanpassingen van een tegenstander kan hij ook niet.
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)

Van Persie is duidelijk geen mensenmens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218626332
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

@:tong en @:atypisch willen vast hun verhaal kwijt!
De echte vraag is waar GGMM voor staat. Ik vermoed in iedergeval voor Middelmatige Moderator
pi_218626399
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:psvcl heeft nog nooit zo’n mooi compliment gehad
O~)
pi_218626489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:

[..]
Eens. Zo zit hij blijkbaar in elkaar. Dat zag je al tijdens z'n spelerscariere toen hij bijna moest huilen vanwege kritiek van Van Hooijdonk (lol)

Precies. Zolang ze hem in zijn reet kruipen is het allemaal leuk en aardig. Maar ze moeten niet openlijk kritiek gaan hebben want dan ga je een andere kant van hem zien.

Het feit dat hij zogenaamd nu nog niet weet waar hij precies is als die Legend wedstrijd gespeeld gaat worden (Waar van Hooijdonk ook zal zijn) geeft wel aan wat voor labiel persoon het is. Al dat charismatische people pleasen is puur een act. Zodra het straks onherroepelijk tegen gaat zitten of mensen kritiek teveel hebben laat hij zijn masker vallen.
blablablabla
pi_218626512
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als Elan dit soort dingen zegt weet je een ding zeker: Robin van Persie wordt een unaniem belachelijk succes als trainer bij Feyenoord
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.

Hij begint vaak best aardig maar zodra de tegenstander het iets anders neer zet heeft hij daar geen antwoord op.

Wat we tot dusver gezien hebben is toch ook verre van overtuigend. Het is wachten op het eerste puntenverlies, ik vermoed eigenlijk al tegen Sparta.
blablablabla
pi_218627922
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218628018
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelers

Van Persie heeft de toon gezet dat met hem niet valt te kutten en dat je niet zoveel moet praten als speler maar moet presteren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:43:09 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218628755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Eindelijk een trainer die korte metten maakt met al die bullshit van huilende spelers

Van Persie heeft de toon gezet dat met hem niet valt te kutten en dat je niet zoveel moet praten als speler maar moet presteren.
Fuck. Ben het met klaas eens. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218628811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Lol op basis waarvan precies denk je dat dan? Want een goede trainer is het toch niet.

Hij begint vaak best aardig maar zodra de tegenstander het iets anders neer zet heeft hij daar geen antwoord op.

Wat we tot dusver gezien hebben is toch ook verre van overtuigend. Het is wachten op het eerste puntenverlies, ik vermoed eigenlijk al tegen Sparta.
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie. :')
pi_218629015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:50 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je moet iemand wel heel erg haten als je iets kwaad ziet in de reactie van Van Persie. :')
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.

Arend Martijn was er heer en meester in om iedereen tevreden te houden dus dat moet de norm zijn. In twee jaar tijd nooit zulke dingen gelezen dus het baart me wel zorgen of Robin wel iemand is die zorgt voor voldoende eenheid en plezier binnen de club.

Zijn verleden als speler help daarbij ook niet mee.
blablablabla
pi_218629228
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Haten is echt schromelijk overdreven maar de soort interne conflictjes en machtstruggles komen de sfeer en het spel van een team zelden te goede.

Arend Martijn was er heer en meester in om iedereen tevreden te houden dus dat moet de norm zijn. In twee jaar tijd nooit zulke dingen gelezen dus het baart me wel zorgen of Robin wel iemand is die zorgt voor voldoende eenheid en plezier binnen de club.

Zijn verleden als speler help daarbij ook niet mee.
Baldé was heel blij met hem.
pi_218629273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 11:28 schreef CR7 het volgende:

[..]
Baldé was heel blij met hem.
Oh en wat heeft die gezegd dan
blablablabla
pi_218629302
Natuurlijk moet je als trainer soms harde beslissingen nemen maar het is wel fijn als daar achteraf geen gezeik over ontstaat of spelers ontevreden raken..

Dat is precies het verschil tussen een matige en een goede trainer.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')