Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef Roesssst het volgende:
AM is naar een pretpark, Lot heeft haar lange haar los en een superonhandige jurk aan. Zo kan je toch niet lekker van een glijbaan af.
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:18 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer voor L. Weer in jurken steeds. In Spanje en Frankrijk liep ze zo lekker vrij in t-shirts en korte broek. Ze leek toen ook op het bijna 5-jarige kind dat ze is. Nu lijkt ze weer drie of zo.
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Vooral in die gesponsorde bolderkar. Ze wil er zelf ook niet inzitten haha.
Ik ook, het ziet er belachelijk uit en het is compleet onnodig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja weer die bolderkar mee en kind van vijf erin... ik vind er wat van.
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:10 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Hier staat het hele verhaal voor de liefhebber
https://deblijemama.wordp(...)-andere-basisschool/
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef Odonata het volgende:
[..]
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
Het is net of het kind in de tijd van Afkes tiental opgroeit ipv in de 2020squote:Op maandag 25 augustus 2025 11:30 schreef Tarantelle het volgende:
Lange haren los en een (smaken verschillen, maar ik vind het een ouderwetse onderjurk) flodderjurk aan. Dat speelt toch totaal niet fijn, ik snap het ook niet. Doe een joggingbroek aan en neem een korte broek mee. En doe die haren lekker vast, voor ze ergens in blijven hangen.
Het verhaal klopt tijd technisch niet eens.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
Als het wel zo is gegaan dan doet de school dat niet goed hoor. Een kind met een epi-pen moet je op die leeftijd toch nog wel scherp in de gaten houden. Daar zijn hele protocollen voor.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:40 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik betwijfel enorm of het werkelijk zo gegaan is. In haar story's staat al zo vreselijk veel onzin dat ik hier heel weinig van geloof.
Toch erg eigenlijk dat we dat in de gaten houden omdat zijn moeder dat post op insta.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:42 schreef Ballerina888 het volgende:
Eens kijken of Bob op tijd op school was🤣
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:38 schreef papierentas het volgende:
Die DBM, de kinderen afschermen op instagram, maar op dat blog staat alles open.
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?
En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?
Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
Nee geen pinda-allergie en epilepsie, het kind kan alleen niet goed schijten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik volg haar niet maar nav dit topic kijk ik soms bij haar. Begrijp ik nou goed dat haar zoon een ernstig darmprobleem heeft, epilepsie, én een heftige pinda-allergie (waar ze dan weer geen EpiPen voor heeft?🤔)? En haar dochter heeft iets waardoor ze regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en veel vatbaarder is voor virussen en bacteriën?
En is dit allemaal waar of wordt hier ook van alles bij elkaar verzonnen/overdreven?
Hoe dan ook echt bizar wat zij allemaal aan medische informatie van haar kinderen online plempt zeg, my god.
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Odonata het volgende:
[..]
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.
En als groep 8 bij de kleuters meelunchen zonder leerkracht in het lokaal dan vind ik dat ook ècht niet oké.
Bij veel dingen kun je het nog op haar eigen beleving gooien (haar glas is altijd halfleeg) maar dit is gewoon meetbaar toch?
Meer uitdaging nodig? Die vrouw is niet in orde in haar bovenkamer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
Maar kind heeft geen epipen... alleen een drankje thuis...quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:57 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als het wel zo is gegaan dan doet de school dat niet goed hoor. Een kind met een epi-pen moet je op die leeftijd toch nog wel scherp in de gaten houden. Daar zijn hele protocollen voor.
Maar ik twijfel ook wel aan de waarheid van alle verhalen hoor.
Ik denk dat ze de weken thuis bedoelde. Tja, die zijn pittig met een kind van 6 jaar dat overloopt van energie en al helemaal als je de enige ouder bent.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Judith deze vakantie was verschrikkelijk. Volgend jaar gaat ze weer meer uitdaging zoeken want dat heeft bob echt nodig. Als die vakantie zo verschrikkelijk is, waarom blijf je dan zo lang? Zeker een reden km eerder naar huis te gaan toch... oh nee daar heeft ze geen mensen waar ze bob kan droppen
Maar Flipflapflop eet regelmatig snacks, bij de Mac en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!
Maar ik was verbaasd dat ze het zelf een ernstige pinda allergie noemde en dan geen EpiPen hebben. Mijn beeld van een ernstige pinda allergie is wel dat je altijd zo’n ding binnen handbereik wilt hebben (of de leerkrachten dus als je kind op school is). Maar wat zij een ernstige allergie noemt kan natuurlijk anders zijn dan mijn beeld daarbij
Meetbaar door wie? Als het zo gevaarlijk is als zij beweert heb je wel gewoon een epipen. Als je geen epipen nodig hebt is het dus niet zo'n ernstige allergie om hiervan in paniek te raken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Odonata het volgende:
[..]
Je kunt prima pinda allergie hebben en toch geen epi-pen hebben. Ligt gewoon aan de mate van de allergie en hoe de provocatietest gegaan is.
En als groep 8 bij de kleuters meelunchen zonder leerkracht in het lokaal dan vind ik dat ook ècht niet oké.
Bij veel dingen kun je het nog op haar eigen beleving gooien (haar glas is altijd halfleeg) maar dit is gewoon meetbaar toch?
Ja, veel keukens zijn gewoon schoon en veilig qua allergenen, zeker als je het vooraf meldt. Bij de Mac heb je geen echte pinda risico.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar Flipflapflop eet regelmatig snacks, bij de Mac en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.
Kun je er (ik ben er niet genoeg bekend mee) van uit gaan dat daar heel secuur rekening gehouden wordt met een ernstige pinda-allergie? Dusdanig dat een epi-pen bij de hand hebben noodzakelijk is?
Denk dat zo’n zomerkamp ook echt heel leuk is voor zo’n energiek kind als het hare!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:27 schreef Odonata het volgende:
Oh wauw, dat account van Judith van voor ze moeder werd. Wat een fantastische reizen maakte ze, ik begrijp wel dat haar ziekte voor haar heel beperkend is.
En dat van die extra uitdaging (eigenlijk gewoon gezelschap) snap ik ook, zo'n kind verveelt zich toch ook kapot thuis met alleen zn moeder als alle vriendjes op vakantie zijn?
Ik vind haar ook heel mooi. Het lijkt wel of ze steeds mooier wordt, kan het niet uitleggen maar ik vind haar uitstraling anders. Maar ik vind alsnog dat je wel rekening met je kinderen kan houden en niet met je blote kont op de gram gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind JvP een mooie vrouw. Het maakt bij haar gewoon ook niet uit of ze wat aankomt of afvalt, prachtig figuur.
Say what?!quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
en een tijdje geleden was haar man (bijna) in elkaar geslagen toen ze uit eten waren in een restaurant, dus dat doen ze ook.
Oh dat maakt het verhaal wel anders. In die blog stond epipen dacht ik. Maar geen zin om het nu na te zoekenquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar kind heeft geen epipen... alleen een drankje thuis...
Ze werd getagd in die foto die ze deelde, dus alles openbaar: juudje_kquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:32 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Denk dat zo’n zomerkamp ook echt heel leuk is voor zo’n energiek kind als het hare!
Wat is haar reis-account? Ben wel benieuwd en zin in reis-inspo![]()
- geen diagnoses -quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat blog van dbm is ook lekker aangedikt.. titel zegt dat kind binnen 2 weken van school wisselde 😂 en al lezend is het al niet waar "gevoel bleef een aantal weken"
Ze dikt dingen aan verzint er van alles bij en is vooral bezig met haar eigen paniek...
Hier overigens ook een dorpsschool en groep 8 kinderen die tijdens lunch bij de andere kinderen eten dus dit systeem komt wel vaker voor.. er loopt altijd een juf of meester langs de klassen hoe het gaat zodat de overige juffen/meesters pauze hebben
Ernstige pinda allergie zijn we bekend mee maar niet dat daar dan een drankje voor is 🤔 sterker nog voor zover ik weet kan je dan geen drankje innemen meer 🤷 dus volgens mij (maar ben geen arts natuurlijk) valt die allergie ook niet onder ernstig als een drankje de oplossing is en ze deze nog niet op school heeft achtergelaten 🤔
Die vallen onder midden. Laatst had ze wel iets gedeeld over dat de vakantie zou fijn was dat ze daarom ff stil was op de socials.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:58 schreef Earring het volgende:
Ik mis de stories van Pris al een tijdje.
Vakantie is daar toch ook al even over.
Creato_da_pris bedoel ik
In het blog staat dat school een epipen eiste omdat hij een ernstige allergie heeft en ze heeft geen epipen enkel een drankje 🤷quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:44 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh dat maakt het verhaal wel anders. In die blog stond epipen dacht ik. Maar geen zin om het nu na te zoeken
Oh heel tof ja! Gave reizen!!! 🤩quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:53 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ze werd getagd in die foto die ze deelde, dus alles openbaar: juudje_k
DBM, epilepsie en pinda allergie hoor je haar nooit meer over.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In het blog staat dat school een epipen eiste omdat hij een ernstige allergie heeft en ze heeft geen epipen enkel een drankje 🤷
Ik snap niet dat ze dit pas na weken aankaart bij school..
Onze dochter had ernstige astma en dat moesten we aangeven bij de inschrijving.. we hebben met de juf toen ook overleg gehad over de medicatie als er een aanval was! Voor gedaan hoe het gebruikt werd enzovoort...
(Nu is dat natuurlijk een stuk minder heftig als een epipen gebruiken)
Nu hoorde de juf en iber pas weken later dat kind een ernstige pinda allergie had en epilepsie 🤷 dit overleg je toch direct bij inschrijving??
Maar ze wilde ook niet de medische papieren overleggen.. en verwacht wel dat ze schoolbeleid aanpassen 🤔🤷
En dan ook nog zeggen dat de vakantie verschrikkelijk was. Waarom niet ‘het viel een beetje tegen want de vriendjes van kind waren bijna allemaal op vakantie?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Judith, wil ze nu haar vakantie aan gaan passen op de vriendjes van B? Geen vriendjes hebben in de zomer is niet leuk maar een leermoment toch? Een autonoom kind kan toch ook heel goed zelf spelen?
Als kind ging ik vroeger nooit op vakantie en ik heb onze vakantie ook nooit afgestemd op vriendjes van onze kinderen.
Nou ja zo gek is het toch niet om na de vakantie na te denken wat je fijn en minder fijn vond, en wat je volgend jaar anders zou willen doen? En dat ze dan meer rekening wil houden met de sociale behoeften van haar kind, dat is toch niet raar? Ik ben geen alleenstaande moeder maar zie bij vrienden en familie wel dat die dat ook echt pittig vinden in de vakantieperiodes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:16 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
DBM, epilepsie en pinda allergie hoor je haar nooit meer over.
Judith, wil ze nu haar vakantie aan gaan passen op de vriendjes van Bob? Geen vriendjes hebben in de zomer is niet leuk maar een leermoment toch? Een autonoom kind kan toch ook heel goed zelf spelen?
Als kind ging ik vroeger nooit op vakantie en ik heb onze vakantie ook nooit afgestemd op vriendjes van onze kinderen.
Ben ik eens al vraag ik me wel of of het zo is gegaan. En waarom gaat een kind 4x per week naar dr psz als moeder thuis is en overbezorgd...quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:34 schreef Odonata het volgende:
[..]
Los van hoe dat gesprek ging: als school zo met mijn allergische kind omging (hier wel epipennen en bekend met anafylaxie) zou ik die ook direct thuishouden en van school wisselen.
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:
Tja, verveling houd je altijd bij kinderen (mijn 12-jarige had het ook zwaar toen alle vrienden op vakantie waren). In die zin snap ik het verblijf van afgelopen winter in Spanje ook niet zo, want vrienden gaan echt wel belangrijker worden. Qua vervelen: mijn kinderen zijn en waren, op een na, dol op kamp. Dus dat is mijn tip.
Misschien had ze daar het geld niet voor over en/of verwachtte ze dat het nog wel leuker zou worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....
4,5 weken met je kind verschrikkelijk noemen vind ik best sneu voor het kind.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:24 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Nou ja zo gek is het toch niet om na de vakantie na te denken wat je fijn en minder fijn vond, en wat je volgend jaar anders zou willen doen? En dat ze dan meer rekening wil houden met de sociale behoeften van haar kind, dat is toch niet raar? Ik ben geen alleenstaande moeder maar zie bij vrienden en familie wel dat die dat ook echt pittig vinden in de vakantieperiodes.
6 jaar is natuurlijk best nog jong voor een kamp. Maar even afstemmen voor vakantie met vriendjes kan natuurlijk altijd, vooral als je zelf flexibel bent. Man en ik kunnen door werk vaak alleen de laatste week/weken en het is onze ervaring dat bijna iedereen de eerste weken op vakantie gaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....
Breng ze niet op ideeën, ze heeft al zoveel meukquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:01 schreef Tarantelle het volgende:
En weer een koude koffie voor Annemarie. Heeft ze nog steeds geen samenwerking voor een fatsoenlijke thermosfles waar je koffie gewoon minimaal 8 uur kokendheet in blijft.
Denk dat die drukkemamas er genoeg heeft staan in haar webshopquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:01 schreef Tarantelle het volgende:
En weer een koude koffie voor Annemarie. Heeft ze nog steeds geen samenwerking voor een fatsoenlijke thermosfles waar je koffie gewoon minimaal 8 uur kokendheet in blijft.
Ik verdenk de thermosfles die ze nu heeft ervan dat die van de drukkemamas is, maar die werkt dus niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Denk dat die drukkemamas er genoeg heeft staan in haar webshop
"Want de kinderen kunnen zo niet achterin".quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bzzonder klaagt dat de Italianen heftig stugge mensen zijn.
Ze wilde een stofzuiger van het hotel om de auto uit te zuigen, omdat die vol lag met glas. Die gaf het hotel niet, want met de stofzuiger mocht geen glas opgezogen worden. Wat ik totaal begrijp, ivm beschadigingen aan de stofzuiger.
En ‘ze kwamen ook niet met een alternatief. Totáál niet meedenkend’
Ik vraag me af wát ze hadden moeten verzinnen? Met stoffer en blik krijg je niet alle stukjes glas weg?
Er zijn vast ook dagkampen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
6 jaar is natuurlijk best nog jong voor een kamp. Maar even afstemmen voor vakantie met vriendjes kan natuurlijk altijd, vooral als je zelf flexibel bent. Man en ik kunnen door werk vaak alleen de laatste week/weken en het is onze ervaring dat bijna iedereen de eerste weken op vakantie gaat.
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:30 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ja, veel keukens zijn gewoon schoon en veilig qua allergenen, zeker als je het vooraf meldt. Bij de Mac heb je geen echte pinda risico.
Sesam vooral door de broodjes maar dit zijn hele zaadjes en dus te zien als het geknoeid zou zijn op de nuggets of fish.
Ik vind Judith echt altijd wat viezig 🫣 sneu hoor Bob dat dit weer op insta moetquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:37 schreef Odonata het volgende:
Arme Bob, is toch sneu als je moeder je op Insta te kakken zet met je vieze kleren?
Het kan gebeuren, maar dan etaleer je dat niet lijkt mij.
En Lot die "mag ik er uit?!" roept.. laat dat meiske lekker rennen. Heel fijn die karten voor alle tassen,broodjes en drinken, maar zij hoeft er niet in op die leeftijd. Eind vd dag misschien, dan zijn ze allemaal moe.
Ik denk dat ze dondersgoed weet dat dat LC verhaal bij haar niet meer zo heel rekbaar is en daarom 'ineens' aan de B12 gaat als vervanging. Zal daarna wel een verhaal komen dat het al die tijd B12 was. En poef ze kan weer legaal meer doen voor the gram.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh nee toch....gaat Debbie nu proberen om binnen te komen bij het B12 instituut?
Haar tekst ook he: Ik heb de afgelopen enorm veel bloedonderzoeken gedaan' Heeft zij dat gedaan? En enorm veel? En dan zo lekker vaag: Er komt het e.e.a. uit.....
Oh en ze wil een stijgende lijn, want dit jaar was het een aflopende zaak........Kun je dit manifesteren ofzo?
Ten eerste gaan restaurants en ook een mc donalds daar zorgvuldig mee om. De m&m's voor de mc flurry zit de pinda in. En de "nootjes" voor op de sundae en ook de pistache zijn geen pinda'squote:Op maandag 25 augustus 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Beppie12345 het volgende:
Zou niet graag willen dat ouders van vriendjes bij mij informeren wanneer wij vakantie hebben. Ben ik bv verplicht B. op te vangen of te vermaken
En het was gesponsord dus dan wil die gier welquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Ik vind ook dat ze er prima uit ziet, beter dan MB. Maar met je blote billen op insta hoeft dan ook weer nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:04 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind JvP een mooie vrouw. Het maakt bij haar gewoon ook niet uit of ze wat aankomt of afvalt, prachtig figuur.
Heb nu 5 weken met mijn kinderen erop zitten.. en ook toen we weg waren waren er niet overal kinderen om mijn kind te entertainen 🤷 en deze week moet ik ook nog want mijn jongste zijn beste vrienden is juist nu weg... 🤔🤷👍 ik vind het heerlijk hoor en vervelen is soms goed voor ze! Al moet ik zeggen dat dat maar weinig gebeurt hier..quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
4,5 weken met je kind verschrikkelijk noemen vind ik best sneu voor het kind.
Dat kost geld…quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht maar de sundae kan je met of zonder pinda stukjes bestellen dus ik neem aan dat dat dan wel pinda’s zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ten eerste gaan restaurants en ook een mc donalds daar zorgvuldig mee om. De m&m's voor de mc flurry zit de pinda in. En de "nootjes" voor op de sundae en ook de pistache zijn geen pinda's
Dat taalgebruik van haar op threads ookquote:
Ik zou dus echt geen zin hebben om een druk kind telkens in de vakantie over de vloer te hebben 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:12 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me af wat Judith dan verwacht van die vriendjes (en hun ouders). Dat ze Bob gaan opvangen/entertainen? Je vakantie afstemmen op vriendjes vind ik echt overdreven sorry. Hier hebben ze beide ook een paar keer met vriendjes afgesproken in de vakantie, of kwamen bij elkaar aan de deur om te spelen. Hartstikke leuk maar echt geen must en ik ga er zeker niks op afstemmen 🫣 Krijg bij Judith gewoon het idee dat ze opvang zoekt voor Bob voor haar crashdagen die ze blijkbaar in kan plannen.
Hier ook geen afspraken hoor... pak je fiets of step en kijk of iemand wilt spelen... en het is mooi weer dus lekker buiten!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.
Precies, ik hoor dus hier in de omgeving ook mensen die dat afstemmen op vriendjes. Dikke doei hoor. Ga maar kijken wie er is, en anders verveel je je lekker, ook heel gezond🤣.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier ook geen afspraken hoor... pak je fiets of step en kijk of iemand wilt spelen... en het is mooi weer dus lekker buiten!
En is niemand thuis.. jammer maar 👍
Ondertussen haalt ze lachend en huppelend haar shake beker op bij de wibra... denk dat iedereen die ooit een burnout heeft gehad dit bijzonder vindquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
Ik vind het al lastig om het elk jaar met mijn werk en mijn man zijn werk af te stemmen en rond te krijgen, laat staan dat ik het ook nog moet afstemmen met de ouders van mijn kinderen hun vriendjes en vriendinnetjes!quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Precies, ik hoor dus hier in de omgeving ook mensen die dat afstemmen op vriendjes. Dikke doei hoor. Ga maar kijken wie er is, en anders verveel je je lekker, ook heel gezond🤣.
Maar Judith is gewend om B. door anderen te laten vermaken. Is met die fietsgasten ook altijd zo.
Laatst kregen wr hier de pinda's in een gesloten zakje erbij... misschien doen ze dat niet overal. Was in nl trouwensquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).
Nichtje heeft een autistische brunout (moet je daarvoor autisme hebben?) en gaat geregeld een dagje met papa naar Utrecht ed, toen mijn man een lichte (gewonequote:Op maandag 25 augustus 2025 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ondertussen haalt ze lachend en huppelend haar shake beker op bij de wibra... denk dat iedereen die ooit een burnout heeft gehad dit bijzonder vind
Plaswijckpark zo te zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
Waar is AM vandaag heen? Ziet er als een leuk uitje uit!
Die zitten apart in een zakje die je erbij krijgt, dus in de keuken komt dit niet in de buurt van het eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:24 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht maar de sundae kan je met of zonder pinda stukjes bestellen dus ik neem aan dat dat dan wel pinda’s zijn.
Dat deelt ze straks na de vele vragenquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
Waar is AM vandaag heen? Ziet er als een leuk uitje uit!
Ik denk ook niet dat Judith het letterlijk bedoelt in de zin van: agenda’s naast elkaar leggen. Hoewel het mij niet zou verbazen omdat ze wel heel graag alles naar haar hand zet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Joh maken jullie dat afstemmen niet veel te groot?
Ik las het meer als “even checken wanneer de vriendjes weg zijn, en als die weer allemaal tegelijk weg zijn, zorg ik dat hij niet weer wekenlang alleen is (bijv door kamp of door zelf in die periode weg te gaan)”.
Ik kreeg niet de indruk dat ze een oppasschema wilde maken voor de ouders van alle vriendjes. En de vergelijkingen hier werden volgens mij gemaakt door mensen met meerdere kinderen, dst is ook alweer anders. Ik was als kind echt geen vrienden met m’n broer maar bij gebrek aan beter tijdens vakanties kun je dan toch wel ineens samen spelen, of iig een stuk van je sociale behoeften vervullen ipv dat dat allemaal van 1 ouder moet afhangen.
In mijn herinnering is dat idd 1 groot (ja hallo ik was nog klein dus alles was enorm) verkeersplein 😂 herken niets van wat ik bij annemarie zie..maar ziet er leuk uit dus misschien toch een keer gaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:02 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ach verrek ja, herinner me daarvan vooral die verkeerstuin, daar kwam ik als kind vaak. De rest is blijkbaar niet blijven hangen 😅 maar leuk dagje zo te zien, blije kids en lekker waterplezierleuk
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie over een veluwenbox terwijl ze de trap af rent (die vol ligt.. zou bang zijn mijn nek te breken) om de deur open te doen..
Ik denk dan... Waarom film je dit? Als je iets wilt typen over die box film je toch terwijl je die box uitpakt (camera tussen de plantjes en beetje moe kijkend)
Nu heeft ze een wiebelend onlogisch filmpje gebruikt om iets te typen over iets wat je niet ziet 🤷🤔 zo word je nooit serieus fluflu Debbie!
Ik ben vooral verbaasd dat ze beweert dat ze hier niet onder kan blijven als ze naar de supermarkt gaat... en een week heeft 7 dagen dus ze zal toch nog voor 3 dagen erheen moeten 🤷 ik heb net week boodschappen gedaan (-zaterdag en zondag dan zijn we niet thuis maar moet zaterdag wel even naar de winkel voor schoolsnacks) en was ¤67 kwijt voor 5 personen en 5 dagen 🤔🤷quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.
Maar ze heeft nu dus 4 maaltijden voor 4 personen en daar betaald ze 80 euro voor?? Dat hoorde ik gosd toch? Ik vind dat eigenlijk best wel heel duur als ik eerlijk ben.
Dat hoorde je inderdaad goed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.
Maar ze heeft nu dus 4 maaltijden voor 4 personen en daar betaald ze 80 euro voor?? Dat hoorde ik gosd toch? Ik vind dat eigenlijk best wel heel duur als ik eerlijk ben.
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Holaa het volgende:
Waarom vraagt Judith geen (vakantie)bso aan vraag ik me af. Daar kan hij vriendjes maken en zijn energie kwijt, en wordt hij lekker de hele dag vermaakt. Dat 2-3 dagen per week geeft nog 5-4 dagen samen over. Dat icm een keer een zomerkamp-dag?
Edit: ja dat kost geld. Maar dit kost haar (teveel?) energie. Ik zou de afweging wel weten...
Of haar instabff AM, die eet met 8 personen van een 4 pers maaltijdquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat hoorde je inderdaad goed.
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
Dat kan ook nog😬quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Earring het volgende:
[..]
Of haar instabff AM, die eet met 8 personen van een 4 pers maaltijd
Ze zal ook eens ergens wél positief over zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Sinds ik ziek ben gaan mijn kinderen ook 2x naar de BSO terwijl ik zelf gewoon thuis ben. Ik laad op voor het weekend om leuke dingen met ze te kunnen doen en zij spelen daar met vriendjes in het bos. Voor ons werkt dit fijn, maar veel mensen vinden er iets van. Daar heb ik me wel overheen moeten zetten..
Snap dat je je daar overheen moest zetten. En herkenbaar. 2 actieve kids met labeltjes hier. Soms nemen wij een dag vrij in de vakantie op de dag dat zij op de bso zijn, of hebben we nog iets langer vrij na op vakantie te zijn geweest en gaan zij al wel naar bso. Zo kunnen we zelf een beetje opladen. Dat gun ik Judith ook wel, als je ziet hoe vaak zij plat moet zonder (of met) Bob erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:40 schreef Nieve het volgende:
[..]
Eens, maar ze heeft laatst de BSO nog afgefakkeld in haar stories dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Sinds ik ziek ben gaan mijn kinderen ook 2x naar de BSO terwijl ik zelf gewoon thuis ben. Ik laad op voor het weekend om leuke dingen met ze te kunnen doen en zij spelen daar met vriendjes in het bos. Voor ons werkt dit fijn, maar sommige mensen vinden er iets van. Daar heb ik me wel overheen moeten zetten..
Ga jij ook naar de lekkere dingetjes winkel?quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Nu ga ik altijd naar de kaasboer, bakker, slager, groenteboer en supermarkt dus mijn boodschappen zijn denk ik sowieso duurder dan wanneer ik alles bij de supermarkt zou halen. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat duur is, dat is 5 euro per maaltijd. Nu ga ik altijd naar de kaasboer, bakker, slager, groenteboer en supermarkt dus mijn boodschappen zijn denk ik sowieso duurder dan wanneer ik alles bij de supermarkt zou halen. Het kan vast goedkoper. Misschien heeft Sanneke inmiddels wat recepten voor haar.
Ja precies. Ik haal op de maandag altijd boodschappen voor het avondeten van maandag t/m donderdag, ik ben dan gemiddeld tussen de 40 en 50 euro kwijt en vaak zit daar ook nog wel iets bij wat mijn man op vrijdag bij de weekboodschappen (voorraad, broodbeleg, drinken etc etc) vergeten isquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat ze beweert dat ze hier niet onder kan blijven als ze naar de supermarkt gaat... en een week heeft 7 dagen dus ze zal toch nog voor 3 dagen erheen moeten 🤷 ik heb net week boodschappen gedaan (-zaterdag en zondag dan zijn we niet thuis maar moet zaterdag wel even naar de winkel voor schoolsnacks) en was ¤67 kwijt voor 5 personen en 5 dagen 🤔🤷
Enige plus van een box is dat je niet na hoeft te denken... maar als ik "zo'n week" heb bestel ik bij de jumbo en print ik zelf de recepten uit 🤣
Voor 4 dagen is hetquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Noor_ het volgende:
[..]
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.
Dat heet hier gewoon de kaas- en notenboer😜quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de lekkere dingetjes winkel?
Klopt, ik reken 5 euro per persoon per maaltijd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:48 schreef Noor_ het volgende:
[..]
20 euro per maaltijd is het dan toch? Is voor 1 week.
Mijn kinderen vonden de vakantiebso vreselijk. Hielp ook niet dat het een bso is waar werkelijk elke dag activiteiten en uitjes waren, waardoor mijn kinderen op vrije dagen standaard vroegen: waar gaan we heen? Later zijn ze naar een bso gegaan waar ze zich gewoon in de basis zelf moesten vermaken met vrienden. Dat benaderde de thuissituatie een stuk beter en beviel mijn kinderen ook beter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:31 schreef Holaa het volgende:
Waarom vraagt Judith geen (vakantie)bso aan vraag ik me af. Daar kan hij vriendjes maken en zijn energie kwijt, en wordt hij lekker de hele dag vermaakt. Dat 2-3 dagen per week geeft nog 5-4 dagen samen over. Dat icm een keer een zomerkamp-dag?
Edit: ja dat kost geld. Maar dit kost haar (teveel?) energie. Ik zou de afweging wel weten...
Klopt, zij eten met 5 ervsnquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:54 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik 4 maaltijden. Dus 20 euro per maaltijd.
En met de ziekenhuizen in Friesland en Groningen is ook van alles mis als we DBM moeten geloven. Ik neem al haar verhalen met een hele grote korrel zoutquote:Op maandag 25 augustus 2025 13:35 schreef Earring het volgende:
Ach, DBM had ook problemen met de zwemschool van flipflapvriendje. Dat werd ook een ander. Achteraf blijkt dat hij zelf het zwemmen niet leuk vond. Wel zijn diploma gehaald maar niet door voor een volgende want drama.
Dus dat van die school geloof ik ook niet zo.
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, ik reken 5 euro per persoon per maaltijd.
Ja ze besteld voor 4 personen idd waar ze met hun 5en van eten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, zij eten met 5 ervsn
Hoewel die jongste nog niet veel zal meeprikken
Dan misschien wel. Ik vergat even dat wij met z’n tweeën zijn (twee volwassenen) en dan kom ik wel boven de 5 p/p p/d uit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.
Ernstig is een epipen en anders kan je het af met een certrizine tablet vrij verkrijgbaar bij t kruidvat😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!
Maar ik was verbaasd dat ze het zelf een ernstige pinda allergie noemde en dan geen EpiPen hebben. Mijn beeld van een ernstige pinda allergie is wel dat je altijd zo’n ding binnen handbereik wilt hebben (of de leerkrachten dus als je kind op school is). Maar wat zij een ernstige allergie noemt kan natuurlijk anders zijn dan mijn beeld daarbij
Zo zie je, je kunt alle drama van haar door 5 delen 😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:09 schreef IlseMarije het volgende:
Wat zei DBM ook alweer over het wassen op de camping, was dat de vorige keer 1 euro per wasbeurt? Ik googlede even op de.blije.mama en de eerste hit was een review over de camping, wassen was 5 euro schreef ze in 2023.( zelfde park/camping)
Scherp!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:09 schreef IlseMarije het volgende:
Wat zei DBM ook alweer over het wassen op de camping, was dat de vorige keer 1 euro per wasbeurt? Ik googlede even op de.blije.mama en de eerste hit was een review over de camping, wassen was 5 euro schreef ze in 2023.( zelfde park/camping)
Ja, lijkt me ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:11 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ernstig is een epipen en anders kan je het af met een certrizine tablet vrij verkrijgbaar bij t kruidvat😂
Kan ze lang wachten want de wachtlijsten zijn enorm. Ook kan je een intake krijgen en weer verder wachten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Van de week deelde ze op ista dr vakantie verhaal. Het verhaal begon ook met de fam ( hun achternaam) heeft nog 2 dagen vakantie. Dat helpt ook als he je kinderen anoniem in beeld hebt.😅quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm laat een halve tekening zien want de naam van dochter is geheim 🤔 meit weet niet dat ze zelf een blog bijhoud met foto's medische details tot in de puntjes EN de namen van de kinderen?
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.
Ze heeft al 24u niks geplaatst dus misschien is ze al op vakantie 🤣 (maar volgens mij had ze het over september, de datum weet ik niet)quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokkeerd. Ik gluurde af en toe. Nooit tips gegeven dar durfde ik niet in mijn hoofd te halen🤣
Kan iemand laten weten wanneer ze naar de Heideheuvel vertrekt want volgens mij ging ik tegelijk met haar 😂😂
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.
Eten komt vaak van lokale boeren bijvoorbeeld, wij hebben ook een tijd zo'n box gehad (niet de Veluwse box daar wonen we niet in de buurt) en ja soms was het wat duurder dan naar de supermarkt gaan.
Maar lokaal steunen vinden wij ook wel belangrijk.
Om die reden ga ik dus naar de lokale kaasboer etc.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.
Eten komt vaak van lokale boeren bijvoorbeeld, wij hebben ook een tijd zo'n box gehad (niet de Veluwse box daar wonen we niet in de buurt) en ja soms was het wat duurder dan naar de supermarkt gaan.
Maar lokaal steunen vinden wij ook wel belangrijk.
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Overrozen14 het volgende:
Op juicechannel stond (is weer weggehaald) dat de broer van mb, jvp niet meer volgt.
Misschien volgde hij JvP sowieso al nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?
Het is bij Judith maar net hoe het haar past. Als zij iets wil dan lijkt de rest van de argumenten te moeten wijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:
Tja, verveling houd je altijd bij kinderen (mijn 12-jarige had het ook zwaar toen alle vrienden op vakantie waren). In die zin snap ik het verblijf van afgelopen winter in Spanje ook niet zo, want vrienden gaan echt wel belangrijker worden. Qua vervelen: mijn kinderen zijn en waren, op een na, dol op kamp. Dus dat is mijn tip.
Ze noemt het spontane plannen. Mijn inziens geen reden om het feestje over te slaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:29 schreef Norivelletje het volgende:
J heeft het in haar stories over onverwachte plannen op zondagmiddag. Zou ze misschien in eerste instantie wel zijn uitgenodigd geweest voor het feestje? Dat soort uitnodigingen gaan er vaak maanden van tevoren uit.
Actief is ze sowieso niet 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.
Super irritant vind ik dat, iets plaatsen en dan weer verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Volgens mij klopt het wel. Ik keek net zelf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
En je bent niet geblokt? Want in dat geval zie je degene die je geblokt heeft niet tussen de volgers staan terwijl degene wel een volger kan zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:34 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Volgens mij klopt het wel. Ik keek net zelf.
Ik tegenwoordig ook, maar Debbie dr bolide is natuurlijk kapot dus dat kan niet🙈.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Om die reden ga ik dus naar de lokale kaasboer etc.
In ieder geval het zwembad bijgevuld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Judith boodschappen gehaald hebben? En kleding gewassen?
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Het feest was op zaterdag toch?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze noemt het spontane plannen. Mijn inziens geen reden om het feestje over te slaan
Valt mee hoor... 😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
En met de ziekenhuizen in Friesland en Groningen is ook van alles mis als we DBM moeten geloven. Ik neem al haar verhalen met een hele grote korrel zout
Ja klopt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het feest was op zaterdag toch?
Ik denk niet dat een advocaat zo snel reageert met een sommatie. En zeker niet via Instagram.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
Waarom zou je voor zoiets een advocaat in de arm nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Je kan het altijd voor laten komen bij de rechter.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voorquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maike post iets over haar bruiloft, 2 jaar geleden, die is echt veranderd zeg (en niet positief)
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..
Ja dat snap ik ook wel. Alleen zij weten dat het wel zo is omdat ze geen stel meer zijn, denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.
Maar ik geloof er niks van, wanneer een juice kanaal die iets post en dan een paar minuten erna weer verwijderd, alsof een advocaat tijd heeft om, zodra MB (of een ander) doorgeeft dat er weer iets op zo'n kanaal staat, daar gelijk achteraan te gaan.
Vind dit ook weer zo'n speculatie die de plank misslaat dat zij een advocaat in de arm hebben genomen vanwege de juice.
Mag toch hopen dat ze ook gewoon boodschappen heeft gedaan en de wasmachine heeft aangezet. Anders gaat er iets niet goed met prioriteiten stellen 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Klopt, al tijden niet gezien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, maar Debbie dr bolide is natuurlijk kapot dus dat kan niet🙈.
'Vroeger' kwam haar vader toch altijd kaas brengen?
Ook heel belangrijk😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Die heeft echt geen burnout. Een bore out zal ze bedoelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat ze daarmee alle Temu meuk en Ali zooi kan compenseren.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.
Als dat waar zou zijn, waarom dan wel steeds iets plaatsen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:
[..]
Ja, valsspelen is dat 🙂. Gelukkig later op de dag een outfit waarin het denk ik wat fijner spelen was.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Zij doet de trommel ook nooit vol zag ik vorige week weer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Ooh echt he!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje wetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim!
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
Vooral in Gambia ook vorig jaar😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:
Hoe heeft Debbie dat op vakantie gedaan met zoveel mogelijk uit de zon blijven?
En in haar geval ook gewoon niet waar. Ze laat zo vaak iets anders zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
Ik zag nu de melding ook inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
Die D inderdaad, net als wanT in de zin van muur😬quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
😆 no way. Zij is zelf thuis, zou ze zelf moeten doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voor
Een YouTube dag vlog met namen en kinderen herkenbaar in beeld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
Ik zeg altijd, even m'n speed pilletje poppen 😜quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:39 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂
Inclusief gezichten vol in beeld 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm laat een halve tekening zien want de naam van dochter is geheim 🤔 meit weet niet dat ze zelf een blog bijhoud met foto's medische details tot in de puntjes EN de namen van de kinderen?
Ik heb in de jaren gemerkt dat het voor mij geen fluit uit maakt of ik vooraf rust of andere maatregelen neem.. na een dag op pad ben ik kapot maar heb ik wel genoten 👍 Debbie's missie is om lc zichtbaar te maken.. enige wat zichtbaar is is dat ze veel liegt en egoïstisch is.. nr1 is Debbie.. het gezin komt ver na nr1!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
Wat een fantast 🤦♀quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit. Je gezin heeft er niks aan als je zuchtend en scheefhangend in je rolstoel zit en iedereen negeert (want dat is het). Dat heeft niks met ziek zijn te maken, maar met mindset en aandacht trekken. Een echt zieke probeert juist zo normaal mogelijk te doen. Leuk ook voor je kinderen als je 8 dagen lang om het uitje heen in je pyjama loopt of in je nest ligt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Grappig.. zou ze getipt zijn? Of echt mee lezen? Vind haar meer het type die echt een account zou aanmaken om iedereen uit te gaan scheldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim!
Nee ik kan ook op zijn profielquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
En je bent niet geblokt? Want in dat geval zie je degene die je geblokt heeft niet tussen de volgers staan terwijl degene wel een volger kan zijn.
😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪
Ze geeft aan dat ze 4(!!!!) uur per dag slaapt, bizar gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:48 schreef Holaa het volgende:
Ritalin wordt ook voorgeschreven bij narcolepsie (slaapzucht). Mss slikt D ze daarom? 😄
Niet alleen meenemen 😂 extra innemen ook nog.. niet raar dat ze zich vreemd ging gedragen met extra veel ritalin 😂👍quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
Heeft haar vriendin die meeleest vast getipt 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig.. zou ze getipt zijn? Of echt mee lezen? Vind haar meer het type die echt een account zou aanmaken om iedereen uit te gaan schelden
Dat vraag ik me ook weleens af, wat zij nu doetquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef Avea het volgende:
[..]
Ah nou noem je er nog eens eentje, hoe zou t haar vergaan zijn?
Weet nog dat ze toen ineens van de aardbodem verdween na allerlei oplichtingen en een (kleding?)merk haar account had overgenomen en daar veel gezeik mee kreeg. Daarna is er nooit meer iets van haar vernomen toch?
Heel soms doe ik een kwartiertje mijn ogen dicht 😂 ik krijg 4 uur echt niet gedaan overdag... potverdrie er zitten maar 24 uur in een dag he... als je daar 16 van slaapt wat blijft er dan nog over??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze 4(!!!!) uur per dag slaapt, bizar gewoon
Ik las toen nog wel dat iemand haar gespot had met nog een kind erbijquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef Avea het volgende:
[..]
Ah nou noem je er nog eens eentje, hoe zou t haar vergaan zijn?
Weet nog dat ze toen ineens van de aardbodem verdween na allerlei oplichtingen en een (kleding?)merk haar account had overgenomen en daar veel gezeik mee kreeg. Daarna is er nooit meer iets van haar vernomen toch?
Dan heeft ze precies genoeg tijd voor selfcare, onzin-shoppen en bullshit-verhalen ophangen. Strakke planning wel 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heel soms doe ik een kwartiertje mijn ogen dicht 😂 ik krijg 4 uur echt niet gedaan overdag... potverdrie er zitten maar 24 uur in een dag he... als je daar 16 van slaapt wat blijft er dan nog over??
Vind eet foto's er zelden aantrekkelijk uitzien (tenzij professioneel gemaakt).quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Nee ik kan ook op zijn profiel
Ze leken in het eerdere stories wel goed met elkaar te kunnen vinden. Maar goed, een story zegt natuurlijk niet alles.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Nee ik kan ook op zijn profiel
En daarom moest de bolderkar ook mee. Duh.. 😁quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag de jongste Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Het is toch ook gek. 20 foto's van haar vakantie maar niet 1 van haar 'liefdes'.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Was iemand reageerde op laatste post mb van dus nu ben je alleenstaande moeder reactie is nu weg
Er staan ook nog blogs online over de oudste, met naam en foto's en alles wat je wil weten over zijn darmproblemen 🫠 Haar openbare facebookpagina staat ook bomvol herkenbare foto's zelfs van 1 dag geleden 🙄 Maar op haar blije mama account moet er vanalles geheim blijven 🤡quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bijzonder trouwens dat dbm dus haar blog eraf trekt en nergens een woord erover rept.. 🤔 past totaal niet in het beeld wat ik van haar krijg.. had echt ergens wel een tirade verwacht hoe gemeen mensen zijn om op haar openbare blog over haar kinderen tot in het kleinste detail te gaan lezen..
Misschien komt dat nog 🤔
Ben benieuwd of JvP weer meegaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:58 schreef lila01 het volgende:
Ah, Michelle heeft weer een vriendinnenweekend gepland staan. Naar Reims. Was ze natuurlijk ook wel weer aan toe.
We kunnen een polletje starten. Ik denk dat ze niet meegaat.quote:
Heb teruggezocht en 2 jaar terug was JvP gewoon mee. Nu lijkt de van de achterkant van de foto geknipt. Denk dat het veel zegt als ze dit jaar niet mee mag. 2 jaar terug plaatste ze:quote:
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:02 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Het is toch ook gek. 20 foto's van haar vakantie maar niet 1 van haar 'liefdes'.
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
Ai dus je bent nu geblockt en ze heeft het blog eraf gehaald 😂👍quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.
En dat ze zoveel lieve mensen om zich heen heeft die haar helpen, alleen maar liefde (ook nog uit onverwachte hoek, volgens haar).quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?
Al dat melodramatische gebabbel. En nog bijzonderder; al die mensen die dat allemaal ‘prachtig verwoord’ vinden.
Het klinkt in mijn oren als de hersenspinsels van een emotioneel wrak…
Volgens mij weten de Geertsen niet dat er zoiets als openbaar vervoer bestaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:19 schreef Harper het volgende:
AM haar top 5 favo Storytel boeken. Op nummer 1: Al het blauw van de hemel.
"Ik ga er zelfs heel graag voor hardlopen".
Ehm, ze is echt al maaaanden in dat boek bezig. Hoe dan?? Als het zo geweldig is?
Wat ik overigens beaam, maar ik had het dan ook zo uit.
AM laat haar kinderen vanaf de middelbare school volledig los.
Regen, storm whatever, fietsen zal je.
Maar Jimmie wordt morgen naar de introductie van zijn nieuwe opleiding gebracht. Want hij mag niet met de motor.
Waarom niet met OV, zoals vrijwel alle studenten?
Dat hardlopen is ook alweer maanden geleden inmiddelsquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:19 schreef Harper het volgende:
Ehm, ze is echt al maaaanden in dat boek bezig. Hoe dan?? Als het zo geweldig is?
Maar Jimmie wordt morgen naar de introductie van zijn nieuwe opleiding gebracht. Want hij mag niet met de motor.
Dat idee heb ik ook, dat J van die foto geknipt is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Heb teruggezocht en 2 jaar terug was JvP gewoon mee. Nu lijkt de van de achterkant van de foto geknipt. Denk dat het veel zegt als ze dit jaar niet mee mag. 2 jaar terug plaatste ze:
“Heel veel champagne, heel weinig slaap, maximaal genoten.” JvP haar woorden (lees: MB)
Opvallend dat 'papa' (Koen) weer af en toe in beeld komt, maar J helemaal niet meer. Echt naar, vooral omdat de familie Bollen haar schijnbaar ook buitensluit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
We kunnen een polletje starten. Ik denk dat ze niet meegaat.
Tim 😜🤣quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
En dat ze zoveel lieve mensen om zich heen heeft die haar helpen, alleen maar liefde (ook nog uit onverwachte hoek, volgens haar).
Of M en K zijn samen en willen J wieberen maar vinden het sneu dat ze (nog) geen andere woonruimte heeft. Of J heeft een affaire!? Zoveel vragen....quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Opvallend dat'papa' (Koen) weer af en toe in beeld komt, maar J helemaal niet meer. Echt naar, vooral omdat de familie Bollen haar schijnbaar ook buitensluit.
Zolang ze het zelf maar gelooft. Iets over 'nog nooit zo verbonden geweest met de kinderen blablabla'quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:05 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?
Al dat melodramatische gebabbel. En nog bijzonderder; al die mensen die dat allemaal ‘prachtig verwoord’ vinden.
Het klinkt in mijn oren als de hersenspinsels van een emotioneel wrak…
Al het blauw van de hemel is traag/triest boek, niet echt geschikt om te hardlopen lijkt mij. Maar ik loop niet hard dus weet niet welke boeken daarvoor geschikt zijn. 🤣quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:19 schreef Harper het volgende:
Hoe lang gaat ze dat weekje Mallorca uitmelken? Maximaal egocentrisch. Ze hadden toch dat fantastische gezin met zijn tienen? Waar ze alles voor overhoop hebben gehaald? Ze negeert ook haar bonuskinderen volledig.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef lila01 het volgende:
[..]
En dat ze zoveel lieve mensen om zich heen heeft die haar helpen, alleen maar liefde (ook nog uit onverwachte hoek, volgens haar).
K&k?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:55 schreef Snaky het volgende:
Oh dat verhaal van Dbm, op k en k. Het is in haar eigen agressieve stijl geschreven en de naam van Flpa is wel 50x genoemd
Ik luister muziek, geen boeken als ik hardloop.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:56 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Al het blauw van de hemel is traag/triest boek, niet echt geschikt om te hardlopen lijkt mij. Maar ik loop niet hard dus weet niet welke boeken daarvoor geschikt zijn. 🤣
Een opstapje naar reclame voor ot en sien?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarom moest de bolderkar ook mee. Duh.. 😁
Vorige keer dat ze dat deden was Jvp ook mee volgens mij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:58 schreef lila01 het volgende:
Ah, Michelle heeft weer een vriendinnenweekend gepland staan. Naar Reims. Was ze natuurlijk ook wel weer aan toe.
Ik dacht juist J en K nog samen maar M & J niet meer en M & K ook niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Of M en K zijn samen en willen J wieberen maar vinden het sneu dat ze (nog) geen andere woonruimte heeft. Of J heeft een affaire!? Zoveel vragen....
Op mamaplaats staat ook allesquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ai dus je bent nu geblockt en ze heeft het blog eraf gehaald 😂👍
Denk het ook. M is trouwens weer flink aan het swifferen, want de vragen onder haar bericht zijn al weer weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
Ik denk dat K & J al het theater van M spuugzat zijn en een rustig leventje met zn 2tjes en de kinderen ambiëren.
Maar ja, financieel kan dat maar niet zo want M brengt met de spondeals het meeste geld binnen, net die boerderij gekocht incl mega verbouwing. Dus wat nu? Keeping up with the Bollens..
Staan op Facebook, 1 in ieder gevalquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar (ook) schreef. Heb ooit een blog van haar op mamaplaats gelezen, daardoor weet ik de naam + aandoening van haar zoon 😅.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Kids en kurken? Zo'n stupide mammawebsite
Waar moet ze nu haar gal spuienquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Maremare het volgende:
DBM is bezig met de grote schoonmaak hoor. Threads is ook helemaal leeg nu.
En heeft ze je nog geantwoord? Of heeft ze he weggevloekt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.
Ik zie nog genoeg staan van haarquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Maremare het volgende:
DBM is bezig met de grote schoonmaak hoor. Threads is ook helemaal leeg nu.
Threads laadt soms de berichten niet. Had ik van de week ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:37 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja zie het ineens ook weer allemaal staan. Vreemd 😳
Oef die zijn niet zo happig op verwijderen... herplaatsen van alles ongevraagd 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op mamaplaats staat ook alles
Oh dan kan het dat ook zijn🤣🤣quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft al 24u niks geplaatst dus misschien is ze al op vakantie 🤣 (maar volgens mij had ze het over september, de datum weet ik niet)
Zoooooiquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap ook niets van het feit dat M nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken is. Dat zou mij mateloos irriteren dat ik nog steeds niet bij mn spullen kan. En ja ik weet er zijn legio mensen die ook nog genoeg gevulde dozen op zolder hebben staan en soms zelfs meenemen bij een volgende verhuizing
Ah that explains. Dankjewel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:38 schreef Post-its het volgende:
[..]
Threads laadt soms de berichten niet. Had ik van de week ook.
Precies datquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.
Het was een gokje van mij op basis van de afkorting.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar (ook) schreef. Heb ooit een blog van haar op mamaplaats gelezen, daardoor weet ik de naam + aandoening van haar zoon 😅.
Door haar te hoge hartslag omdat ze geen conditie heeft aangezien ze of gestrekt ligt of in een rolstoel..quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbies lijf levert iedere dag topsport. Met slapen?
Ze is kampioen luierenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbies lijf levert iedere dag topsport. Met slapen?
Vast niet wat ze had verwacht/ gehooptquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:
Maar euhh Debbie moest toch naar die internist vandaag?
Niks gelezen.
Heeft Bob zo weinig kleding dat alles mee op vakantie was?quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Judith echt altijd wat viezig 🫣 sneu hoor Bob dat dit weer op insta moet
Blijkbaar? Echt vreemd. Waarom had ze niet een wasje op de camping kunnen draaien?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Heeft Bob zo weinig kleding dat alles mee op vakantie was?
Geen kleding meer, geen eten in de kast/vriezer.. it’s amaaaazingquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
En er verdwijnt zo te zien een hoop in vuilniszakken. Had ze beter voor de verhuizing kunnen doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap ook niets van het feit dat M nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken is. Dat zou mij mateloos irriteren dat ik nog steeds niet bij mn spullen kan. En ja ik weet er zijn legio mensen die ook nog genoeg gevulde dozen op zolder hebben staan en soms zelfs meenemen bij een volgende verhuizing
Mensen die echt LC hebben, is het zeker niet alleen maar zitten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:04 schreef Henrike het volgende:
Maar euhh Debbie moest toch naar die internist vandaag?
Niks gelezen.
Die lip van haar is echt niet ok.
En dat trieste filmpje van haar voorbereidingen voor een dagje dierentuin.
Kom op zeg, alsof ze een mega klus gaat klaren.
Ze hoeft alleen maar te gaan zitten in haar rolstoel.
Hoe deed ze dat in de camper met 5 man 24/7 op elkaars lip?
Eerlijk? Ik zou mijn kind niet op de zoon van Judith laten passen. Sowieso vind ik dat een kind niet de verantwoordelijkheid over een ander kind zou moeten hebben maar hier hebben we het ook nog over een kind wat zonder regels en grenzen wordt opgevoed.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
Waarom kiest Judith niet voor bijv een oppasmeisje uit haar buurt tijdens de vakantie.
Iemand die even met Bob iets onderneemt, een spelletje doet of even naar bijv het zwembad.
Al is het maar een paar uurtjes, zo duur is dat toch niet
Enkeltje Sprookjesbos gekregen denk ik.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:04 schreef lila01 het volgende:
[..]
Vast niet wat ze had verwacht/ gehoopt
Of hij/zij had volgens expert Debbie te weinig verstand van de ziekte B12.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Enkeltje Sprookjesbos gekregen denk ik.
Dat is ook heel aannemelijk. Want HB Debbie duldt geen tegenspraak of andere mening. Zij heeft immers haar eigen onderzoek gedaan. Waar ze die energie vandaan heeft gehaald is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Of hij/zij had volgens expert Debbie te weinig verstand van de ziekte B12.
Boek onder je kussen en slapen, als je wakker wordt weet je alles 😁quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is ook heel aannemelijk. Want HB Debbie duldt geen tegenspraak of andere mening. Zij heeft immers haar eigen onderzoek gedaan. Waar ze die energie vandaan heeft gehaald is mij een raadsel.
Ik had meer het idee dat er anderhalve week van alles heeft liggen stinken in de wasmand, want ze dacht een schoon setje klaar te hebben gelegd. Volgens mij moet er dus meer zijn, maar was dat ook nog allemaal vies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen nieuwe internist enkel omdat ‘de oude gestopt is’. De vervanger die ze via de vermoeidheidkliniek kreeg stond haar niet aan, want die erkende niet dat haar B12 onder de 400 enorm problematisch is in haar geval. Terwijl ze dus echt niet schokkend laag zit, alleen lager dan 1-1,5 jaar geleden. Maar misschien he.. Moet ze een keer een samenwerking doen met een supplementen-merk. En gezond gaan leven in plaats van alleen maar in bed liggen stinken. Over dat nieuwe filmpje waarbij Roy haar vaker filmt als ze zich zogenaamd slecht zou voelen zeg ik maar niks.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is ook heel aannemelijk. Want HB Debbie duldt geen tegenspraak of andere mening. Zij heeft immers haar eigen onderzoek gedaan. Waar ze die energie vandaan heeft gehaald is mij een raadsel.
En dan moeten jubelen dat ze zich zo goed voelt daardoor.. maar dat past niet in haar imago he? Ze moet wel ongeneselijk ziek blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:44 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen nieuwe internist enkel omdat ‘de oude gestopt is’. De vervanger die ze via de vermoeidheidkliniek kreeg stond haar niet aan, want die erkende niet dat haar B12 onder de 400 enorm problematisch is in haar geval. Terwijl ze dus echt niet schokkend laag zit, alleen lager dan 1-1,5 jaar geleden. Maar misschien he.. Moet ze een keer een samenwerking doen met een supplementen-merk. En gezond gaan leven in plaats van alleen maar in bed liggen stinken. Over dat nieuwe filmpje waarbij Roy haar vaker filmt als ze zich zogenaamd slecht zou voelen zeg ik maar niks.
Alleen oppeppend als je geen adhd hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie neemt dagelijks Ritalin, maar hoe kun je daar dan nog 4 uur overdag mee slapen? Het is toch een oppeppend middel?
Ze heeft rond middernacht niet verwijderd alleen gereageerd dat deze opmerking meer over diegene zegt dan over haar😅quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Onder Debbie’s tiktok zegt iemand ‘: Wat vind je hier nou zelf van Debbie?? Even niet zo piepen, tanden op elkaar en ga genieten van het leven! Aanstellen is ook een vak hè 🙄’
🫣😂
Ze wilde wachten met de bakfiets tot ze een huis hadden, want dan kon ze kijken waar ze hem kwijt kon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Weet iemand hoe het met de bakfiets van Sanne(ke) zit? Misschien daarom de tuin "opgeknapt"?
Ze is al meer dan 24u stil op insta, misschien is ze rondjes aan het fietsen. 🤣quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:09 schreef Jetteleah2401 het volgende:
Weet iemand hoe het met de bakfiets van Sanne(ke) zit? Misschien daarom de tuin "opgeknapt"?
Ze zegt dat ze ook nog niet zo lang ritalin gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef opwegnaar het volgende:
Debbie neemt dagelijks Ritalin, maar hoe kun je daar dan nog 4 uur overdag mee slapen? Het is toch een oppeppend middel?
Het geeft de juiste prikkels af zodat je zelf rustiger wordt ALS je adhd hebt. Als je geen adhd hebt is het gewoon speed, dus oppeppend idd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:02 schreef opwegnaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |