abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218588494
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
4,5 weken met je kind verschrikkelijk noemen vind ik best sneu voor het kind.
Heb nu 5 weken met mijn kinderen erop zitten.. en ook toen we weg waren waren er niet overal kinderen om mijn kind te entertainen 🤷 en deze week moet ik ook nog want mijn jongste zijn beste vrienden is juist nu weg... 🤔🤷👍 ik vind het heerlijk hoor en vervelen is soms goed voor ze! Al moet ik zeggen dat dat maar weinig gebeurt hier..
pi_218588506
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 12:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Say what?!
Zij zijn echt tokkies
pi_218588530
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 13:38 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed dat als Judith dit na een week opmerkt, ze voor die weken daarna hem niet opgeeft voor kamp, activiteiten etc....
Dat kost geld…
pi_218588533
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:17 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ten eerste gaan restaurants en ook een mc donalds daar zorgvuldig mee om. De m&m's voor de mc flurry zit de pinda in. En de "nootjes" voor op de sundae en ook de pistache zijn geen pinda's
Ik heb het even opgezocht maar de sundae kan je met of zonder pinda stukjes bestellen dus ik neem aan dat dat dan wel pinda’s zijn.
pi_218588535
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij zijn echt tokkies
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
pi_218588544
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:12 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me af wat Judith dan verwacht van die vriendjes (en hun ouders). Dat ze Bob gaan opvangen/entertainen? Je vakantie afstemmen op vriendjes vind ik echt overdreven sorry. Hier hebben ze beide ook een paar keer met vriendjes afgesproken in de vakantie, of kwamen bij elkaar aan de deur om te spelen. Hartstikke leuk maar echt geen must en ik ga er zeker niks op afstemmen 🫣 Krijg bij Judith gewoon het idee dat ze opvang zoekt voor Bob voor haar crashdagen die ze blijkbaar in kan plannen.
Ik zou dus echt geen zin hebben om een druk kind telkens in de vakantie over de vloer te hebben 🫣
pi_218588545
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.
Hier ook geen afspraken hoor... pak je fiets of step en kijk of iemand wilt spelen... en het is mooi weer dus lekker buiten!
En is niemand thuis.. jammer maar 👍
pi_218588566
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier ook geen afspraken hoor... pak je fiets of step en kijk of iemand wilt spelen... en het is mooi weer dus lekker buiten!
En is niemand thuis.. jammer maar 👍
Precies, ik hoor dus hier in de omgeving ook mensen die dat afstemmen op vriendjes. Dikke doei hoor. Ga maar kijken wie er is, en anders verveel je je lekker, ook heel gezond🤣.
Maar Judith is gewend om B. door anderen te laten vermaken. Is met die fietsgasten ook altijd zo.
pi_218588571
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
Ondertussen haalt ze lachend en huppelend haar shake beker op bij de wibra... denk dat iedereen die ooit een burnout heeft gehad dit bijzonder vind
pi_218588611
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Precies, ik hoor dus hier in de omgeving ook mensen die dat afstemmen op vriendjes. Dikke doei hoor. Ga maar kijken wie er is, en anders verveel je je lekker, ook heel gezond🤣.
Maar Judith is gewend om B. door anderen te laten vermaken. Is met die fietsgasten ook altijd zo.
Ik vind het al lastig om het elk jaar met mijn werk en mijn man zijn werk af te stemmen en rond te krijgen, laat staan dat ik het ook nog moet afstemmen met de ouders van mijn kinderen hun vriendjes en vriendinnetjes!
Daarbij vind ik de zomer echt bedoeld om per dag te bekijken of en wat we gaan doen.
Lijkt mij vreselijk als de ouders van vrienden dan hun vakantie gaan aanpassen op die van ons zodat er afgesproken en gespeeld kan worden.
Ik blijf liever autonoom 😂 in de keuzes wat wij doen en wil mij echt niet vast leggen.
pi_218588617
Afstemmen met vriendjes snap ik dan wel weer, ook al heb ik het nog nooit gedaan. Jongste van 12 vond het best wel even saai, toen zijn ouders aan het werk waren, alle vrienden op vakantie waren en zijn oudere broers/zussen ook werkten/op vakantie waren. Hij heeft het overleefd hoor, maar het is dan toch leuker als je buurjongen in hetzelfde schuitje zit en je dan samen op pad kunt.
pi_218588632
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:13 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ze verkopen daar toch McFlurrys met pinda m&m? En ook sundae’s waar pinda’s op gaan. En ze hebben nu ook een pistache McFlurry (erg lekker!).
Laatst kregen wr hier de pinda's in een gesloten zakje erbij... misschien doen ze dat niet overal. Was in nl trouwens
pi_218588660
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ondertussen haalt ze lachend en huppelend haar shake beker op bij de wibra... denk dat iedereen die ooit een burnout heeft gehad dit bijzonder vind
Nichtje heeft een autistische brunout (moet je daarvoor autisme hebben?) en gaat geregeld een dagje met papa naar Utrecht ed, toen mijn man een lichte (gewone ;) ) burnout had kwam dat echt niet in zn hoofd op, we hebben destijds veel gewandeld in de bossen ed.
pi_218588678
Joh maken jullie dat afstemmen niet veel te groot?
Ik las het meer als “even checken wanneer de vriendjes weg zijn, en als die weer allemaal tegelijk weg zijn, zorg ik dat hij niet weer wekenlang alleen is (bijv door kamp of door zelf in die periode weg te gaan)”.

Ik kreeg niet de indruk dat ze een oppasschema wilde maken voor de ouders van alle vriendjes. En de vergelijkingen hier werden volgens mij gemaakt door mensen met meerdere kinderen, dst is ook alweer anders. Ik was als kind echt geen vrienden met m’n broer maar bij gebrek aan beter tijdens vakanties kun je dan toch wel ineens samen spelen, of iig een stuk van je sociale behoeften vervullen ipv dat dat allemaal van 1 ouder moet afhangen.
pi_218588688
Waar is AM vandaag heen? Ziet er als een leuk uitje uit!
pi_218588698
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
Plaswijckpark zo te zien.
pi_218588702
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:24 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ik heb het even opgezocht maar de sundae kan je met of zonder pinda stukjes bestellen dus ik neem aan dat dat dan wel pinda’s zijn.
Die zitten apart in een zakje die je erbij krijgt, dus in de keuken komt dit niet in de buurt van het eten.
Maar ook al zou dat niet zo zijn, denk je dat er in restaurant hier niet niet grondig mee omgegaan word??
pi_218588731
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dat deelt ze straks na de vele vragen
Met een kortingscode misschien 🤭
Plaswijck is het inderdaad
pi_218588745
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Joh maken jullie dat afstemmen niet veel te groot?
Ik las het meer als “even checken wanneer de vriendjes weg zijn, en als die weer allemaal tegelijk weg zijn, zorg ik dat hij niet weer wekenlang alleen is (bijv door kamp of door zelf in die periode weg te gaan)”.

Ik kreeg niet de indruk dat ze een oppasschema wilde maken voor de ouders van alle vriendjes. En de vergelijkingen hier werden volgens mij gemaakt door mensen met meerdere kinderen, dst is ook alweer anders. Ik was als kind echt geen vrienden met m’n broer maar bij gebrek aan beter tijdens vakanties kun je dan toch wel ineens samen spelen, of iig een stuk van je sociale behoeften vervullen ipv dat dat allemaal van 1 ouder moet afhangen.
Ik denk ook niet dat Judith het letterlijk bedoelt in de zin van: agenda’s naast elkaar leggen. Hoewel het mij niet zou verbazen omdat ze wel heel graag alles naar haar hand zet.
pi_218588746
Ach verrek ja, herinner me daarvan vooral die verkeerstuin, daar kwam ik als kind vaak. De rest is blijkbaar niet blijven hangen 😅 maar leuk dagje zo te zien, blije kids en lekker waterplezier :) leuk
pi_218588943
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:02 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ach verrek ja, herinner me daarvan vooral die verkeerstuin, daar kwam ik als kind vaak. De rest is blijkbaar niet blijven hangen 😅 maar leuk dagje zo te zien, blije kids en lekker waterplezier :) leuk
In mijn herinnering is dat idd 1 groot (ja hallo ik was nog klein dus alles was enorm) verkeersplein 😂 herken niets van wat ik bij annemarie zie..maar ziet er leuk uit dus misschien toch een keer gaan
pi_218588974
Debbie over een veluwenbox terwijl ze de trap af rent (die vol ligt.. zou bang zijn mijn nek te breken) om de deur open te doen..
Ik denk dan... Waarom film je dit? Als je iets wilt typen over die box film je toch terwijl je die box uitpakt (camera tussen de plantjes en beetje moe kijkend)
Nu heeft ze een wiebelend onlogisch filmpje gebruikt om iets te typen over iets wat je niet ziet 🤷🤔 zo word je nooit serieus fluflu Debbie!
pi_218588991
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie over een veluwenbox terwijl ze de trap af rent (die vol ligt.. zou bang zijn mijn nek te breken) om de deur open te doen..
Ik denk dan... Waarom film je dit? Als je iets wilt typen over die box film je toch terwijl je die box uitpakt (camera tussen de plantjes en beetje moe kijkend)
Nu heeft ze een wiebelend onlogisch filmpje gebruikt om iets te typen over iets wat je niet ziet 🤷🤔 zo word je nooit serieus fluflu Debbie!
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.

Maar ze heeft nu dus 4 maaltijden voor 4 personen en daar betaald ze 80 euro voor?? Dat hoorde ik gosd toch? Ik vind dat eigenlijk best wel heel duur als ik eerlijk ben.
pi_218589047
Waarom vraagt Judith geen (vakantie)bso aan vraag ik me af. Daar kan hij vriendjes maken en zijn energie kwijt, en wordt hij lekker de hele dag vermaakt. Dat 2-3 dagen per week geeft nog 5-4 dagen samen over. Dat icm een keer een zomerkamp-dag?
Edit: ja dat kost geld. Maar dit kost haar (teveel?) energie. Ik zou de afweging wel weten...
pi_218589054
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:24 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha die storie volgde nog. Maar idd ze ging mooi hard de trap af.

Maar ze heeft nu dus 4 maaltijden voor 4 personen en daar betaald ze 80 euro voor?? Dat hoorde ik gosd toch? Ik vind dat eigenlijk best wel heel duur als ik eerlijk ben.
Ik ben vooral verbaasd dat ze beweert dat ze hier niet onder kan blijven als ze naar de supermarkt gaat... en een week heeft 7 dagen dus ze zal toch nog voor 3 dagen erheen moeten 🤷 ik heb net week boodschappen gedaan (-zaterdag en zondag dan zijn we niet thuis maar moet zaterdag wel even naar de winkel voor schoolsnacks) en was ¤67 kwijt voor 5 personen en 5 dagen 🤔🤷
Enige plus van een box is dat je niet na hoeft te denken... maar als ik "zo'n week" heb bestel ik bij de jumbo en print ik zelf de recepten uit 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')