😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪
Ze geeft aan dat ze 4(!!!!) uur per dag slaapt, bizar gewoonquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:48 schreef Holaa het volgende:
Ritalin wordt ook voorgeschreven bij narcolepsie (slaapzucht). Mss slikt D ze daarom? 😄
Niet alleen meenemen 😂 extra innemen ook nog.. niet raar dat ze zich vreemd ging gedragen met extra veel ritalin 😂👍quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
Heeft haar vriendin die meeleest vast getipt 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Grappig.. zou ze getipt zijn? Of echt mee lezen? Vind haar meer het type die echt een account zou aanmaken om iedereen uit te gaan schelden
Dat vraag ik me ook weleens af, wat zij nu doetquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef Avea het volgende:
[..]
Ah nou noem je er nog eens eentje, hoe zou t haar vergaan zijn?
Weet nog dat ze toen ineens van de aardbodem verdween na allerlei oplichtingen en een (kleding?)merk haar account had overgenomen en daar veel gezeik mee kreeg. Daarna is er nooit meer iets van haar vernomen toch?
Heel soms doe ik een kwartiertje mijn ogen dicht 😂 ik krijg 4 uur echt niet gedaan overdag... potverdrie er zitten maar 24 uur in een dag he... als je daar 16 van slaapt wat blijft er dan nog over??quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze 4(!!!!) uur per dag slaapt, bizar gewoon
Ik las toen nog wel dat iemand haar gespot had met nog een kind erbijquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:53 schreef Avea het volgende:
[..]
Ah nou noem je er nog eens eentje, hoe zou t haar vergaan zijn?
Weet nog dat ze toen ineens van de aardbodem verdween na allerlei oplichtingen en een (kleding?)merk haar account had overgenomen en daar veel gezeik mee kreeg. Daarna is er nooit meer iets van haar vernomen toch?
Dan heeft ze precies genoeg tijd voor selfcare, onzin-shoppen en bullshit-verhalen ophangen. Strakke planning wel 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heel soms doe ik een kwartiertje mijn ogen dicht 😂 ik krijg 4 uur echt niet gedaan overdag... potverdrie er zitten maar 24 uur in een dag he... als je daar 16 van slaapt wat blijft er dan nog over??
Vind eet foto's er zelden aantrekkelijk uitzien (tenzij professioneel gemaakt).quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Nee ik kan ook op zijn profiel
Ze leken in het eerdere stories wel goed met elkaar te kunnen vinden. Maar goed, een story zegt natuurlijk niet alles.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Nee ik kan ook op zijn profiel
En daarom moest de bolderkar ook mee. Duh.. 😁quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag de jongste Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Het is toch ook gek. 20 foto's van haar vakantie maar niet 1 van haar 'liefdes'.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Was iemand reageerde op laatste post mb van dus nu ben je alleenstaande moeder reactie is nu weg
Er staan ook nog blogs online over de oudste, met naam en foto's en alles wat je wil weten over zijn darmproblemen 🫠 Haar openbare facebookpagina staat ook bomvol herkenbare foto's zelfs van 1 dag geleden 🙄 Maar op haar blije mama account moet er vanalles geheim blijven 🤡quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bijzonder trouwens dat dbm dus haar blog eraf trekt en nergens een woord erover rept.. 🤔 past totaal niet in het beeld wat ik van haar krijg.. had echt ergens wel een tirade verwacht hoe gemeen mensen zijn om op haar openbare blog over haar kinderen tot in het kleinste detail te gaan lezen..
Misschien komt dat nog 🤔
Ben benieuwd of JvP weer meegaat.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:58 schreef lila01 het volgende:
Ah, Michelle heeft weer een vriendinnenweekend gepland staan. Naar Reims. Was ze natuurlijk ook wel weer aan toe.
We kunnen een polletje starten. Ik denk dat ze niet meegaat.quote:
Heb teruggezocht en 2 jaar terug was JvP gewoon mee. Nu lijkt de van de achterkant van de foto geknipt. Denk dat het veel zegt als ze dit jaar niet mee mag. 2 jaar terug plaatste ze:quote:
En hoe vaak gaat die meid nou weer oreren hoe knap het wel niet is dat ze dat alleen heeft ondernomen. Zouden dit soort mensen nou nooit moe worden van zichzelf?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:02 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Het is toch ook gek. 20 foto's van haar vakantie maar niet 1 van haar 'liefdes'.
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |