Ooh echt he!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje wetenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim!
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
Vooral in Gambia ook vorig jaar😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:
Hoe heeft Debbie dat op vakantie gedaan met zoveel mogelijk uit de zon blijven?
En in haar geval ook gewoon niet waar. Ze laat zo vaak iets anders zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
Ik zag nu de melding ook inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
Die D inderdaad, net als wanT in de zin van muur😬quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
😆 no way. Zij is zelf thuis, zou ze zelf moeten doenquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voor
Een YouTube dag vlog met namen en kinderen herkenbaar in beeld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:
[..]
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
Ik zeg altijd, even m'n speed pilletje poppen 😜quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:39 schreef Leesje het volgende:
[..]
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂
Inclusief gezichten vol in beeld 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm laat een halve tekening zien want de naam van dochter is geheim 🤔 meit weet niet dat ze zelf een blog bijhoud met foto's medische details tot in de puntjes EN de namen van de kinderen?
Ik heb in de jaren gemerkt dat het voor mij geen fluit uit maakt of ik vooraf rust of andere maatregelen neem.. na een dag op pad ben ik kapot maar heb ik wel genoten 👍 Debbie's missie is om lc zichtbaar te maken.. enige wat zichtbaar is is dat ze veel liegt en egoïstisch is.. nr1 is Debbie.. het gezin komt ver na nr1!quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
Wat een fantast 🤦♀quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit. Je gezin heeft er niks aan als je zuchtend en scheefhangend in je rolstoel zit en iedereen negeert (want dat is het). Dat heeft niks met ziek zijn te maken, maar met mindset en aandacht trekken. Een echt zieke probeert juist zo normaal mogelijk te doen. Leuk ook voor je kinderen als je 8 dagen lang om het uitje heen in je pyjama loopt of in je nest ligt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh echt he!
Grappig.. zou ze getipt zijn? Of echt mee lezen? Vind haar meer het type die echt een account zou aanmaken om iedereen uit te gaan scheldenquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim!
Nee ik kan ook op zijn profielquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Cyan het volgende:
[..]
En je bent niet geblokt? Want in dat geval zie je degene die je geblokt heeft niet tussen de volgers staan terwijl degene wel een volger kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |