Ernstig is een epipen en anders kan je het af met een certrizine tablet vrij verkrijgbaar bij t kruidvat😂quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:08 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh ja, dat verhaal van de school vind ik ook bizar hoor, en snap helemaal dat iemand om zoiets van school wisselt!!
Maar ik was verbaasd dat ze het zelf een ernstige pinda allergie noemde en dan geen EpiPen hebben. Mijn beeld van een ernstige pinda allergie is wel dat je altijd zo’n ding binnen handbereik wilt hebben (of de leerkrachten dus als je kind op school is). Maar wat zij een ernstige allergie noemt kan natuurlijk anders zijn dan mijn beeld daarbij
Zo zie je, je kunt alle drama van haar door 5 delen 😉quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:09 schreef IlseMarije het volgende:
Wat zei DBM ook alweer over het wassen op de camping, was dat de vorige keer 1 euro per wasbeurt? Ik googlede even op de.blije.mama en de eerste hit was een review over de camping, wassen was 5 euro schreef ze in 2023.( zelfde park/camping)
Scherp!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:09 schreef IlseMarije het volgende:
Wat zei DBM ook alweer over het wassen op de camping, was dat de vorige keer 1 euro per wasbeurt? Ik googlede even op de.blije.mama en de eerste hit was een review over de camping, wassen was 5 euro schreef ze in 2023.( zelfde park/camping)
Ja, lijkt me ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:11 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ernstig is een epipen en anders kan je het af met een certrizine tablet vrij verkrijgbaar bij t kruidvat😂
Kan ze lang wachten want de wachtlijsten zijn enorm. Ook kan je een intake krijgen en weer verder wachten.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
Van de week deelde ze op ista dr vakantie verhaal. Het verhaal begon ook met de fam ( hun achternaam) heeft nog 2 dagen vakantie. Dat helpt ook als he je kinderen anoniem in beeld hebt.😅quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm laat een halve tekening zien want de naam van dochter is geheim 🤔 meit weet niet dat ze zelf een blog bijhoud met foto's medische details tot in de puntjes EN de namen van de kinderen?
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik vind dat veel geld als ik eerlijk ben. Vooral als de kinderen nog jong zijn zoals bij Debbie. Mijn kinderen zijn een stuk ouder maar kom de meeste dagen niet aan 5 euro per persoon.
Ze heeft al 24u niks geplaatst dus misschien is ze al op vakantie 🤣 (maar volgens mij had ze het over september, de datum weet ik niet)quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Sanneke heeft mij geblokkeerd. Ik gluurde af en toe. Nooit tips gegeven dar durfde ik niet in mijn hoofd te halen🤣
Kan iemand laten weten wanneer ze naar de Heideheuvel vertrekt want volgens mij ging ik tegelijk met haar 😂😂
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.
Eten komt vaak van lokale boeren bijvoorbeeld, wij hebben ook een tijd zo'n box gehad (niet de Veluwse box daar wonen we niet in de buurt) en ja soms was het wat duurder dan naar de supermarkt gaan.
Maar lokaal steunen vinden wij ook wel belangrijk.
Om die reden ga ik dus naar de lokale kaasboer etc.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Grote verschil bij zo'n box is vaak wel (weet niet of dat hier ook zo is) dat je lokale ondernemers steunt.
Eten komt vaak van lokale boeren bijvoorbeeld, wij hebben ook een tijd zo'n box gehad (niet de Veluwse box daar wonen we niet in de buurt) en ja soms was het wat duurder dan naar de supermarkt gaan.
Maar lokaal steunen vinden wij ook wel belangrijk.
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Overrozen14 het volgende:
Op juicechannel stond (is weer weggehaald) dat de broer van mb, jvp niet meer volgt.
Misschien volgde hij JvP sowieso al nietquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?
Het is bij Judith maar net hoe het haar past. Als zij iets wil dan lijkt de rest van de argumenten te moeten wijken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:
Tja, verveling houd je altijd bij kinderen (mijn 12-jarige had het ook zwaar toen alle vrienden op vakantie waren). In die zin snap ik het verblijf van afgelopen winter in Spanje ook niet zo, want vrienden gaan echt wel belangrijker worden. Qua vervelen: mijn kinderen zijn en waren, op een na, dol op kamp. Dus dat is mijn tip.
Ze noemt het spontane plannen. Mijn inziens geen reden om het feestje over te slaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:29 schreef Norivelletje het volgende:
J heeft het in haar stories over onverwachte plannen op zondagmiddag. Zou ze misschien in eerste instantie wel zijn uitgenodigd geweest voor het feestje? Dat soort uitnodigingen gaan er vaak maanden van tevoren uit.
Actief is ze sowieso niet 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.
Super irritant vind ik dat, iets plaatsen en dan weer verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Volgens mij klopt het wel. Ik keek net zelf.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
En je bent niet geblokt? Want in dat geval zie je degene die je geblokt heeft niet tussen de volgers staan terwijl degene wel een volger kan zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:34 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Volgens mij klopt het wel. Ik keek net zelf.
Ik tegenwoordig ook, maar Debbie dr bolide is natuurlijk kapot dus dat kan niet🙈.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Om die reden ga ik dus naar de lokale kaasboer etc.
In ieder geval het zwembad bijgevuld.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Judith boodschappen gehaald hebben? En kleding gewassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |